1 spalio, 2020

7 patarimai, kaip išsirinkti geriausią autoservisą

Kad ir kaip būtų gaila ir apmaudu, automobilio gedimas yra neišvengiama mūsų kasdienybės dalis. Kiekvienas automobilis, nesvarbu, ar tai būtų naujas, ar naudotas, ar tai būtų planiniai remonto ir apžiūros darbai, ar užklupę netikėtai, reikalauja kartas nuo karto būti pristatomas į autoservisą. Žinoma, į ne bet kokį, o į tokį, kuriame darbai būtų atliekami tinkamai ir už patrauklią kainą, o patys jaustumėmės saugiai ir žinotumėme, jog automobilį paliekame pas tikrus savo srities profesionalus. Tad, kaip išsirinkti tinkamą autoservisą? Kaip užtikrinti, jog išvažiavus iš serviso jausimės patenkinti atliktais darbais? Kaip žinoti, jog nebūsime apgauti? Į šiuos ir kitus klausimus jums padės atsakyti Geriservisai.lt, kurie pasiruošę suteikti 7 patarimus, kaip išsirinkti geriausią autoservisą.

Dalijimasis patirtimi

Vienas patikimiausių ir efektyviausių būdų išsirinkti tinkamą autoservisą yra ieškoti atsiliepimų internete arba dalintis patirtimi tarp šeimos narių, draugų, darbo kolegų ar tiesiog kaimynų. Daugelis vairuotojų autoservisuose yra pabuvoję ne kartą, todėl turi sukaupę tiek gerų, tiek blogų patirčių lankydamiesi juose. Svarbiausia klausti ir domėtis tuo, kas atrodo svarbu ir aktualu, t.y., ar servisas suteikia garantiją, kokia darbų kaina, kokia serviso aplinka, naudojama įranga, ar darbuotojai kvalifikuoti ir, svarbiausia, ar automobilis suremontuojamas be priekaištų.  Tokiu būdu sužinoma, ko galima tikėtis nuvykus į autoservisą – ar blogos ir nuviliančios darbo kokybės, ar puikaus rezultato.

Suteikiama garantija

Kiekvienas klientas nori, jog darbo rezultatas būtų ne trumpalaikis, o išliktų kuo ilgesnį laikotarpį. Dėl šios priežasties svarbu išsiaiškinti ar autoservisas teikia garantijas ir kokios trukmės jos būna. Jei garantija suteikiama, užsitikrinama, jog išvykus iš serviso tam tikrą laiką bus galima atvykti pašalinti paliktų defektų. Autoservisas, suteikdamas garantijas detalėms ir darbams, parodo, jog jų pagrindinis siekis yra kokybiškai atlikti darbai ir sąžiningas bendravimas su klientu. Akivaizdu, jog save gerbiantis servisas nenori kasdien girdėti blogus klientų atsiliepimus ir taisyti paliktus defektus. Autoservisas, suteikdamas garantijas, stengiasi atlikti darbus taip, jog garantiniu laikotarpiu klientas dėl to pačio gedimo nebeatvyktų, išskyrus tuos atvejus, jei detalėje būtų paliktas gamyklinis defektas.

Aplinka

Renkantis autoservisą patartina atkreipti dėmesį į jo aplinką, t.y., ar jis tvarkingas ir jaukus. Daugelis servisų, siekdami sudaryti gero serviso įvaizdį, pasitelkia gražų ir tvarkingą vidaus interjerą. Tenka pripažinti, jog graži ir jauki automobilio laukiamoji erdvė su mandagiu ir pagalbą siūlančiu administratoriumi, ir nesimėtantys raktai bei kiti darbo įrankiai ar automobilio detalės ant žemės sudaro puikaus serviso įvaizdį, o jei dar laukiant automobilio pasiūloma kava su saldainiais, kliento pasitenkinimas beveik garantuotas. Tokie servisai, kurie skiria dideles investicijas į estetinį grožį ir bendravimą su žmonėmis, greičiausiai, skiria dideles investicijas ir į darbų atlikimo garantijas, darbuotojų apmokymus bei modernią darbo įrangą, todėl galima būti tikriems, jog darbai bus atlikti laiku ir tinkamai.

Kaina

Visi nori, jog paslaugos būtų atliktos tinkamai ir už patrauklią bei prieinamą kainą. Įvairūs autoservisai skirtingiems automobiliams ir darbams nustato ir skirtingas kainas. Prieš vykstant į servisą vertėtų iš karto pasidomėti kokios kainos bus taikomos darbams ir detalėms, bei jas palyginti. Žinoma, vertėtų lyginti tik panašios kategorijos servisus, t.y., nereikėtų lyginti kvalifikuoto, prabangių automobilių serviso kainų su garažuose atliekamų paslaugų kainomis. Atlikus palyginimą tarp bent 3 panašių autoservisų bus matyti, kuris darbus atlieka pigiau. Žinoma, ne visada pigiau atliekantis paslaugas yra geresnis, todėl reikia būti atsargiems ir servisą rinktis ne tik pagal kainą, tačiau atsižvelgti ir į kitus kriterijus, tokius kaip žmonių atsiliepimus, garantijas, naudojama įrangą ir pan., ir tik įsitikinus, jog servisas atitinka jūsų kitus lūkesčius, rinktis pigiausią.

Darbuotojų ir įmonės atestatai

Kokybė yra svarbiausias dalykas, kurį klientas nori gauti autoservise. Kokybės užtikrinimui yra pasitelkiami kvalifikuoti specialistai, kurie gali pašalinti bet kokį gedimą. Gal ir neįprasta, tačiau nereikėtų bijoti serviso teirautis ar jų specialistai turi reikiamą kompetenciją atlikti darbą ir, jei gedimas sudėtingas, ar turi pakankamą patirtį tokio gedimo šalinimui. Reikėtų pasiteirauti, ar servisas nuolat bendrauja su automobilių gamintojais, dalyvauja seminaruose ir mokymuose ir ar yra pasiruošę išspręsti sudėtingiausią automobilio gedimą. Vertėtų rinktis tik tokį servisą, kurio specialistai pastoviai mokosi ir nuolat gilinasi į naujoves, nes nauji automobiliai reikalauja vis daugiau naujų žinių.

Naudojama įranga

Be kvalifikuotų darbuotojų ne ką mažiau svarbu turėti ir modernią bei sertifikuotą įrangą. Klientas nori, jog darbai būti atliekami operatyviai, todėl tokia įranga užtikrins, jog automobilio remontas bus atliktas per trumpiausią įmanomą laiką, o kokybė bus aukščiausio lygio. Verta pasiteirauti, ar serviso naudojama įranga yra patvirtina automobilių gamintojų ir sertifikuota, atitinka visas direktyvas ir tiesės normas, kitaip automobiliui gali būti padaroma tokia žala, kuri gali būti pastebėta jau pasibaigus garantiniam laikotarpiui.

Požiūris į klientą

Sąžiningas bendravimas su klientu yra  pagrindinė gero ir tokio, kurį turėtų rinktis klientas, autoserviso vertybė. Geras autoservisas net ir sudėtingiausiose situacijose visada ieško ir randa bendrą kalbą su klientu. Malonus bendravimas dar pirmojoje stadijoje, kuomet klientas skambina ar atvyksta gyvai apibūdinti gedimą, daro įtaką kliento pasirinkimui. Servisui yra būtina gera bendravimo kultūra, kadangi į servisą atvyksta įvairių profesijų klientai, kurie nori pilno, gero aptarnavimo komplekto, t.y., nuo sklandaus bendravimo iki automobilio remontavimo. Požiūris, kuomet klientas autoservisui yra svarbiausias, parodo, jog tai rimta ir atsakingai į savo darbą žiūrinti įmonė.

Tikimės, jog šie Geriservisai.lt patarimai padės išsirinkti geriausią servisą ir daugiau niekada nelikti nusivylusiems dėl savo sprendimų renkantis autoservisą.


9 kovo, 2025

Automobilių padangos yra vienas svarbiausių transporto priemonės elementų, užtikrinančių saugumą ir komfortą kelionės metu. Šiandien vis daugiau vairuotojų renkasi padangas […]

7 kovo, 2025

Penktadienį Vilniuje prasideda pavasario pradžią simbolizuojanti, tris dienas truksianti Kaziuko mugė. Kaip skelbia mugės organizatoriai, šių metų mugės tema – […]

7 kovo, 2025

Per pastaruosius trejus metus Birštone augantis turistų srautas ir nuosekliai plėtojama apgyvendinimo, sveikatinimo bei kita turizmo infrastruktūra atnešė džiugių permainų […]

6 kovo, 2025

Europos centrinis bankas (ECB) ketvirtadienį dar kartą sumažino palūkanų normas, kad paskatintų sunkumų kamuojamą euro zoną, tačiau leido suprasti, kad […]

EPA-ELTA nuotr.
6 kovo, 2025

1990-ųjų pradžioje buvau jaunas Tarptautinio valiutos fondo (TVF) ekonomistas pagrindiniame politikos formavimo departamente. Tuo metu vykdavau į TVF misijas Bulgarijoje, […]

2 kovo, 2025

Vizitinė kortelė – tai daugiau nei tik kontaktinė informacija ant popieriaus. Ji yra pirmasis įspūdis apie jus ir jūsų verslą, […]

28 vasario, 2025

 Gyventojams, dėl pernai vasarą kilusios elektros neturėjusiems ilgiau nei 72 valandas, tinklus prižiūrintis „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) jau išmokėjo beveik […]

26 vasario, 2025

Pirmąjį metų mėnesį bendras krovos kiekis Klaipėdos uoste, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 5 proc. Anot uosto, daugiausia […]

25 vasario, 2025

Darbo užmokesčio atotrūkis tarp vyrų ir moterų Lietuvoje 2024 m. siekė 13 proc., teigia „Sodros“ Statistikos, analizės ir prognozės skyriaus […]

25 vasario, 2025

Internetinių svetainių kūrimo platforma „Wix“ Lietuvoje Vilniuje steigia naują dizaino centrą „Vilnius Design Studio“.  Kaip rašoma pranešime, naujasis Vilniaus dizaino […]

25 vasario, 2025

Renkantis tinkamas padangas automobiliui, svarbu atsižvelgti ne tik į jų dydį ir sezoniškumą, bet ir į gamintoją. Skirtingi gamintojai siūlo […]

24 vasario, 2025

Lietuvai ir kitoms Baltijos šalims kiek daugiau nei prieš dvi savaites prisijungus prie Vakarų tinklų, Vilkaviškio rajone pirmadienį pradėtos demontuoti […]

Leonardas Marcinkevičius
21 vasario, 2025

Pirmajame Vyriausybės inicijuotos Maisto tarybos posėdyje be procedūrinių diskusijų, suskubta analizuoti maisto tiekimo grandinę. Prieš užsiimant kaštų ar konkrečių prekių […]

21 vasario, 2025

Penktadienį, prieš pirmąjį naujai sukurtos Maisto tarybos posėdį, jai vadovaujantis žemės ūkio ministras Ignas Hofmanas teigia, kad siekiant rasti greito […]

Kurtuvėnų žirgynas. 2023 m. L. Bimbirienės nuotr.
20 vasario, 2025

Žemės ūkio ministerijai (ŽŪM) ketvirtadienį pranešus, kad atsistatydina abu jos deleguoti „Lietuvos žirgyno“ valdybos nariai, šios pirmininkas Juozas Rimkevičius Eltai […]

20 vasario, 2025

Pagrindinėje šalies automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda trečiadienį atidarytas pirmasis elektromobilių įkrovimo parkas Raseinių rajone, pranešė savivaldybė. Naujajame įkrovimo parke vienu metu galės […]

19 vasario, 2025

Vyriausybė nusprendė steigti specialią komisiją biurokratijai verslo sektoriuje mažinti. Tai numatyta Vyriausybės trečiadienį priimtame nutarime. Naujoji Perteklinių reikalavimų verslui šalinimo […]

19 vasario, 2025

2025-01-24 UAB „Lerenta“ ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra (toliau – APVA) pasirašė finansavimo sutartį dėl tikslinės […]

19 vasario, 2025

Elektronikos atliekų tvarkymo įmonė „Supportive Electronic Service“ šiemet planuoja statyti naują gamyklą Širvintų rajone, praneša „Verslo žinios“.  Gamybiniai pastatai bus […]

Panevėžio centras
19 vasario, 2025

Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIMIN) šiemet savivaldybių infrastruktūros projektams paskirstys daugiau kaip 16,27 mln. eurų. „Regionų stiprinimas – tai vienas […]

Regionų naujienos