Įmonės Vilniuje savaitgalį pradėjo Kalėdų sezoną
Savaitgalį įmonės pirmą kartą Lietuvoje organizuojamos parodos C2B – Christmas to Business – metu atidarė Kalėdų sezoną. Parodoje apie 70 dalyvavusių įmonių pristatė per 50 kalėdinių verslo dovanų idėjų, naujametiniams įmonių renginiams skirtas paslaugas nuo organizavimo, šventės vietos iki šou elementų, taip pat vitrinų, lauko, ofisų ir vakarėlių dekoravimo sprendimus.
Lankytojai, atvykę net iš visos Lietuvos, mezgė kontaktus su potencialiais partneriais, ieškojo verslo dovanų idėjų. Įmonės, pristačiusios savo produktus džiaugėsi, kad parodoje netrūko lankytojų, turinčių konkrečių pageidavimų ir su kai kuriais net užmezgusios sandorius.
Be mugės parodoje veikusioje seminarų erdvėje apie pasiruošimą kalėdiniam laikotariui pranešimus skaitė net septyni žinomi savo srities ekspertai. Alfas Ivanauskas, „VMG“ kulinarinio žurnalo vyriausiasis redaktorius, pasidalino patirtimi, kaip sukurti įsimintiną įmonės kolektyvui dovaną, kupiną emocijų ir naujų pojūčių. Arminas Lydeka, Tarnybinio Etiketo ir Protokolo ekspertas, kalbėjo apie verslo dovanų protokolą, o teisininkas Andrej Rudanov apie tai, kuo skiriasi dovana, kyšis ir kitos atsidėkojimo formos. Parodos lankytojai galėjo pasiklausyti ir Jolantos Gužaitės – Quintus, reputacijos ir prekių ženklų komunikacijos konsultantės, pranešimo apie įmonių vidinę ir išorinę komunikaciją kalėdiniame laikotarpyje, na, o renginių organizatorė Erika Purauskytė atskleidė 10 sėkmingo renginio taisyklių.
Parodoje netrūko ir šou pasirodymų, kurie aktualūs įmonių naujametiniams renginiams: ledo šou, muzikos grupės ir šokėjų pasirodymai, taip pat dizainerių kurti įvaizdžiai kalėdiniams vakarėliams.
Nors spalio mėnuo yra pasiruošimo Kalėdoms įkarštis, tačiau, anot daugumos C2B parodos dalyvių, šventiniu laikotarpiu tikslinga pradėti rūpintis dar anksčiau, todėl džiaugiasi, jog paroda paskatino kitas įmones jau pradėti ruoštis kalėdiniam sezonui.