Mini mokymai Makniūnų mokykloje-daugiafunkciame centre
Šiuolaikinėje mokykloje vis didėjančiu iššūkiu mokytojams tampa ne tik paaugliai, bet ir visa šiuolaikinė, vadinamoji Z karta. Šiandienos mokinių gyvenimą formuoja internetas ir šiuolaikinės technologijos. Jiems mažiau patrauklus pamokų-paskaitų formatas klasėje, jie nori mokytis panaudojant naujausias technologijas, bet kurioje erdvėje. Taigi, keičiantis mokinių kartoms, keičiasi ir mokinių mokymosi ypatumai, o kartu ir šiandienių mokinių motyvavimas mokytis.
Gruodžio 18, 19, 22 dienomis Makniūnų mokykloje-daugiafunkciame centre vyko projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (II etapas)“ kvalifikacijos tobulinimo programos mini mokymai tema „Mokymosi motyvacijos stiprinimas“.
Mokymuose, kuriuos organizavo ir vykdė Ugdymo plėtotės centro lektorės, dalyvavo 15 mokytojų. Programos tikslas – plėtoti mokyklos komandų mokytojų profesinę mokinių motyvavimo ir paramos jiems kompetenciją. Programos uždaviniai: supažindinti mokytojus su mokymosi motyvacijos ugdymo procese svarba, šiuolaikiniais mokinių mokymosi motyvacijos teoriniais
pagrindais bei praktinėmis mokinių motyvavimo galimybėmis, ugdyti gebėjimus suprasti mokinių mokymosi motyvacijos veiksnius, išmokti juos atpažinti, įvertinti, prireikus juos koreguoti, atsižvelgiant į individualius mokinių ugdymo(-si) poreikius.
Tris popietes mokytojai klausė teorinių žinių, atliko aktualias šiandieninei mokyklai praktines užduotis, mokėsi spręsti įvairias situacijas, kūrė mokinių mokymosi motyvavimo modelius, aptarė savo sėkmės istorijas.