Šiemet „Maxima“ planuoja atidaryti 5 naujas parduotuves ir dar 15 atnaujinti
2015 metais prekybos tinklą „Maxima“ valdanti bendrovė „Maxima LT“ planuoja išlaikyti panašų plėtros tempą kaip ir praėjusiais metais. Ketinama atidaryti 6 naujas parduotuves ir atnaujinti dar 15 parduotuvių. Preliminariais skaičiavimais, bendrovės investicijos į plėtrą gali siekti daugiau nei 20 mln. eurų (daugiau nei 70 milijonų litų).
2014 metais bendrovė „Maxima LT“ atnaujino 14 savo tinklo parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Pakruojyje, Kuršėnuose, Visagine, Mažeikiuose ir Kėdainiuose, taip pat atidarė 3 naujas parduotuves Palangoje, Vilniaus rajone Riešėje ir Kelmėje. Bendros „Maxima LT“ investicijos į plėtrą, naujų parduotuvių atidarymą ir jau veikusių atnaujinimą, pernai siekė 74 milijonus litų.
„Mažmeninės prekybos rinka Lietuvoje yra labai konkurencinga, o konkurencija tik didėja. Šiandien stengiamasi jau dėl kiekvieno pirkėjo. Tad pozicijų rinkoje stiprinimas išlieka svarbiausiu mūsų prioritetu. Šiais metais pozicijas rinkoje stiprinsime atidarydami naujas parduotuves bei nuosekliai atnaujindami jau veikiančias, taip užtikrinant, kad mūsų parduotuvės kuo geriau atitiktų pirkėjų poreikius. Juos tenkintų siūlomų prekių kaina, kokybė, asortimentas. Diegsime ir naujovių – aktyviai plėsime mūsų savitarnos kasų tinklą“, – sako „Maxima LT“, UAB Generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Naujas „Maxima“ parduotuves šiemet planuojama atidaryti Kaune, Klaipėdoje, Varėnoje, Vievyje ir Jonavoje. Penkias parduotuves ketinama atnaujinti Vilniuje, dvi Panevėžyje, po vieną Klaipėdoje, Šiauliuose, Jonavoje, Ukmergėje, Rokiškyje, Skaudvilėje, Palangoje ir Kupiškyje.
Pirmąsias savitarnos kasas planuojama įrengti „Maxima XX“ parduotuvėje, įsikūrusioje Vilniuje, prekybos centre „BIG“. Maždaug 90 savitarnos kasų šiais metais bus įdiegtos penkiolikoje „Maxima“ parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Palangoje, Alytuje, Panevėžyje ir Nidoje. Priklausomai nuo parduotuvės dydžio, jose šalia įprastų kasų atsiras 4 arba 6 savitarnos kasos. Pirmajame plėtros etape savitarnos kasas planuojama diegti didžiosiose tinklo parduotuvėse, kur klientų srautas didžiausias, bei vadinamojo „miesto formato“ parduotuvėse, kurios orientuotos į skubantį pirkėją ir greitą apsipirkimą. Preliminariais skaičiavimais, vien savitarnos kasų tinklo plėtra šiais metais pareikalaus beveik 1,5 mln. eurų (maždaug 5 mln. litų) investicijų.
Kol kas tai tik preliminarūs „Maxima“ prekybos tinklo planai, kurie, atsižvelgus į situaciją rinkoje, dar gali būti koreguojami.