Esminiai įvaizdžio pokyčiai Šiaulių kultūros centre
Šiandien, gegužės 4 d., Šiaulių kultūros centre (Aušros al. 31) visuomenei pristatytas išrinktasis Šiaulių kultūros centro logotipo kūrimo konkurso nugalėtojas Vilmantas Dambrauskas ir jo sukurtas logotipas. Vertinimo komisija, įvertinusi 20 konkursui patiktų darbų, išrinko originaliausią, kūrybiškiausią ir geriausiai skelbtus kriterijus atitikusį logotipą. Taip pat renginio metu apdovanotas Jogaila Jurgelis – daugiausiai „Like“ paspaudimų socialinio tinklo „Facebook“ Šiaulių kultūros centro paskyroje sulaukusio logotipo autorius.
Šiaulių kultūros centras – vienas iš pagrindinių kultūrinių renginių organizatorių mieste, kurio veiklos apima neformalųjį ugdymą, mėgėjų meną, kultūros ir meno projektų rengimą ir pan. Nuo 1951 m. gyvuojančiame Kultūros centre skatinamas tradicijų tęstinumas ir puoselėjamos vertybės, tačiau durys atveriamos ir naujoms iniciatyvoms. „Kaip žinia, visuomenėje ypatingas dėmesys skiriamas teigiamo organizacijos įvaizdžio formavimui. Gaila, bet šiandieninis Šiaulių kultūros centro firminis stilius ir įvaizdis lankytojų akyse yra pasenęs, sumenkęs, o logotipas neatspindi šiandienos kultūros tendencijų bei ateities vizijos. Tad siekdami atsinaujinti, suteikti Kultūros centrui naujų, kartais grąžinti ir primirštas spalvas, nutarėme suorganizuoti logotipo kūrimo konkursą“, – pasakoja Šiaulių kultūros centro direktorė Deimantė Bačiulė.
Surengtame konkurse dalyvavo 15 dizainerių profesionalų ir tokio vardo siekiančių jaunų žmonių iš visos Lietuvos. Įvertinusi Kultūros centro veiklos koncepcijos, vizijos, misijos atskleidimą, idėjos pagrįstumą, tinkamą spalvų, formų ir dydžių pasirinkimą, logotipo išskirtinumą, universalumą, aiškumą, ilgalaikiškumą ir kt. dalykus, komisija išrinko logotipą nugalėtoją – Vilmanto Dambrausko parengtą kūrybinį darbą. „Svarstyti, diskutuoti, o kartais netgi pasiginčyti teko daug, tačiau džiaugiuosi, kad priėjome prie bendros galutinės nuomonės“, – sakė Kultūros centro direktorė D. Bačiulė.
„Sukurtajame logotipe pavaizduoti keturi apskritimai liudija 4 stichijas, 4 metų laikus, 4 pasaulio šalis, akivaizdžiai matomas stilizuotas Centro „C“ raidės motyvas. Logotipas savo stilistika ir kalba rodo tvirtą misijos, pasirinkto kelio išmanymą, pasiryžimą eiti tuo keliu. Gana lakoniškame grafinio dizaino simbolyje siunčiama žinutė teigia, kad Šiaulių kultūros centras yra modernus, gyvas, judantis laike organizmas, kuriame iš karto keliomis kultūros kryptimis dirba profesionalus kolektyvas“, – po rezultatų paskelbimo teigė dizaineris Vilmantas Dambrauskas.
Siekiant paskatinti, kad Kultūros centro lankytojai irgi aktyviai dalyvautų įvairiose veiklose, Kultūros centras pakvietė išrinkti savo simpatijų logotipą spaudžiant „Like“ Šiaulių kultūros centro socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje. Labiausiai įvertinto logotipo autoriui Jogailai Jurgeliui, šiauliečiui, Vilniaus dizaino kolegijos studentui, atiteko simpatijų prizas. Beje, jo sukurtas logotipas buvo pagrindinis konkurentas laimėtojui.
Konkursui darbus pateikė Liudas Parulskis, Monika Pocienė, Agnė Lileikytė, Justas Petrulis, Vilmantas Dambrauskas, Rūta Kučinskaitė, Joelis Aškinis, Kastė Mašidlauskaitė, Audrius Ražanauskas, Emilija Raginskytė, Kęstutis Michailovas, Ugnė Balčiūnaitė, Rūta Marija Slavinskaitė, Jogaila Jurgelis ir Agnė Žiūkaitė.
Vertinimo komisijoje dirbo Kazimiero Simonavičiaus universiteto Kūrybos visuomenės ir ekonomikos instituto direktorius, medijų kultūros kritikas ir medijų menininkas doc. dr. Remigijus Venckus, Profesinio meistriškumo akademijos vadovė Kristina Šiožinienė, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto departamento Kultūros skyriaus vedėja Daina Kinčinaitienė, Šiaulių kultūros centro direktorė Deimantė Bačiulė, Šiaulių kultūros centro Komunikacijos skyriaus dizainerė Gerda Stasiukonytė.