Mobilusis laiškininkas: atsakymai į aktualiausius Jūsų klausimus
Pašto paslaugų mobilumas Mažeikių ir Molėtų rajonuose tampa kasdienybe: gyventojai naudojasi galimybe telefonu išsikviesti laiškininkus į namus, kad neiškeldami iš namų kojos galėtų išsiųsti laišką ar siuntinį, o registruotosios pašto siuntos pristatomos ir pakartotinai, todėl nebereikia kulniuoti į paštą. Žmonės jau įprato, kad mobilieji laiškininkai juos aptarnauja naudodamiesi planšetiniu kompiuteriu. Ateityje mobiliųjų laiškininkų darbo įrankių funkcionalumas tik plėsis, dėl to bus dar patogiau ir greičiau gyventojams suteikti pašto ir kitų papildomų paslaugų.
Aktyvų naudojimąsi mobiliojo laiškininko paslaugomis rodo bendrovės Kontaktų centre fiksuojami gyventojų skambučiai, užsakymai ir klausimai. Todėl gyventojų patogumui pateikiame atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Kaip išsikviesti mobilųjį laiškininką?
Mobilųjį laiškininką išsikviesti į namus galima tik dėl pašto paslaugų: norint išsiųsti laišką ar siuntinį, registruoti siuntą ar pageidaujant, kad registruotoji pašto siunta į namus būtų pristatyta pakartotinai. Skambinkite bendruoju Lietuvos pašto informacijos numeriu 8 700 55 400 arba rašykite el. paštu info@post.lt. Paskambinę telefonu, spauskite „1“ („Paslaugos privatiems klientams“), tada – „2“ („Mobilusis laiškininkas“). Operatorius užregistruos Jūsų iškvietimą. Laiškininko iškvietimas nieko nekainuoja. Prieš atvykdamas laiškininkas Jums pasiskambins, kad planuojamu laiku būtumėte namuose.
Kaip galiu susimokėti mokesčius?
Lietuvos paštas laikosi įsipareigojimų visoje šalies teritorijoje nenutrūkstamai teikti universaliąsias pašto paslaugas. Todėl į namus laiškininkas gali būti kviečiamas būtent pašto paslaugoms suteikti. Papildomos, pavyzdžiui, finansinės paslaugos, tarp jų – įvairių įmokų, mokesčių surinkimas ar spaudos leidinių prenumeratos užsakymas, yra teikiamos mobiliųjų laiškininkų paslaugų teikimo vietose. Arba teikiamos su kitomis pagrindinėmis pašto paslaugomis, t. y. laiškininkui atvykus į namus suteikti pašto paslaugų, Jūs galėsite ne tik susimokėti įmokas ar mokesčius, bet ir užsiprenumeruoti spaudos leidinį, įsigyti reikiamų siuntų pakuočių.
Gavau pranešimą apie gautą siuntą. Kaip man ją atsiimti?
Jeigu laiškininkui pirmą kartą nepavyko Jums pristatyti siuntos, jis atspausdins informacinį pranešimą ir paliks jį Jūsų gaunamųjų laiškų dėžutėje. Siuntą galite atsiimti keliais būdais:
- Išsikviesti mobilųjį laiškininką į namus, užregistruodami telefonu 8 700 55 400 pakartotinį siuntos pristatymą. Ši paslauga Jums papildomai nekainuoja.
- Nuvykti į paštą ir atsiimti siuntą. Savo apylinkės paštą galite sužinoti, paskambinę į Kontaktų centrą arba pasižiūrėję tinklalapyje lietuvospaštas.lt.
Ar galiu išsikviesti mobilųjį laiškininką siuntą pakartotinai pristatyti šiandien, o ne rytoj?
Mobilieji laiškininkai, dirbdami savo darbą, per dieną turi apvažiuoti numatytą maršrutą: aplankyti juos telefonu išsikvietusius gyventojus ir tuos, pas kuriuos turi užsukti įprastai, pristatydami pašto korespondenciją ir prenumeruojamus spaudos leidinius, pensijas. Dėl suplanuoto grafiko ir laiko planavimo mobilieji laiškininkai tą pačią dieną pakartotinai siuntos nepristato, tai jie padaro kitą darbo dieną po iškvietimo.
Kaip užsiprenumeruoti spaudos leidinį?
Mobilusis laiškininkas paslaugas teikia įvairesniais būdais, nei anksčiau. Todėl ir užsisakyti spaudos leidinio prenumeratą galima pasirinkus Jums patogiausią būdą:
- Kai mobilusis laiškininkas paslaugas teikia atvykęs į Jūsų namus. Jis užsuko išmokėti pensiją ar atvežė siuntinį? Tuo pačiu galite užsisakyti ir spaudos leidinį.
- Kai mobilusis laiškininkas atvyksta į namus iškviestas telefonu 8 700 55 400 dėl pašto paslaugų. Drauge jis suteiks ir visų kitų Jums reikalingų paslaugų, tarp jų – ir spaudos leidinių prenumeratos.
- Kai mobilusis laiškininkas Jūsų laukia specialioje paslaugų teikimo vietoje numatytu laiku, kuris yra nurodytas ant viešai naudoti skirtos (geltonos) pašto dėžutės. Tiksli laiškininko paslaugų teikimo vieta nurodyta Jūsų seniūnijos skelbimų lentoje. Taip pat ją galima rasti tinklalapyje www.lietuvospaštas.lt. Paslaugų teikimo vietoje neimamas prenumeratos užsakymo mokestis.
Taip pat užsisakyti spaudos leidinių galite Lietuvos pašto tinklalapyje www.prenumeruok.lt arba paskambinę klientų informacijos telefonu 8 700 55 400 arba parašę info@post.lt ir atlikę bankinį mokėjimą Jums patogiausiu būdu.
Ar pasikeitė spaudos, pašto korespondencijos siuntų ir pensijų pristatymas į namus?
Prenumeruotų spaudos leidinių, pašto korespondencijos, pensijų ir socialinių išmokų pristatymas į namus vyksta taip, kaip ir dabar – laiškininkai ir toliau įprastai atlieka jiems skirtą kasdienį darbą.