Į Kauno miesto biudžetą – rekordinės įplaukos už išorinę reklamą
Rinkliava už išorinę reklamą 2013 m. Kaune sudarė 544 tūkst. eurų (1,88 mln. Lt). Tuo tarpu pernai miesto biudžetą papildė 733 tūkst. eurų (2,52 mln. Lt).
„Reklamos rinka atspindi tam tikras tendencijas. Akivaizdu, kad stendai buvo užpildyti ne tik socialinėmis reklamomis, bet ir verslo įmonių atstovų stendais , o pagausėjusios įplaukos liudija, kad mieste ekonominė situacija gerėja“, – sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
Pasak Kauno miesto savivaldybės Licencijų ir paslaugų skyriaus vedėjo pavaduotojos Sonatos Šėlienės, didelę įtaką rinkliavos surinkimui turėjo pagausėjusios Viešosios tvarkos skyriaus darbuotojų pajėgos ir jų efektyvios prevencinės priemonės.
„Savivaldybės specialistai savo darbą atlieka gerai. Aišku, rinkliavos padidėjimą lėmė ir tai, jog daugėja skaidrų verslą propaguojančių įmonių, kurios legalizuoja reklamas“, – pastebėjo S. Šėlienė.
Anot savivaldybės administracijos direktoriaus Dainiaus Ratkelio, prieš keletą metų Viešosios tvarkos skyriui buvo iškeltas uždavinys skatinti verslininkus susimokėti elementarius mokesčius ir rinkliavas.