Netradicinės pamokos – projektai
Bundanti gamta, ilgėjančios dienos primena, kad jau pavasarėja… O su pavasariu beldžiasi ir pačios gražiausios šventės – Velykos ir Atvelykis, dar vadinamas vaikų Vėlykėlėmis. Tad kovo 20 dieną Miroslavo gimnazijos 2-4 klasių mokiniai kartu su tėveliais skubėjo į netradicines pamokas- projektus. Kokia Velykų šventės prasmė, tradicijos ir papročiai, ką bendro su pavasariu turi verba, ką simbolizuoja kiaušinis ir kodėl mes juos dažome – apie tai ir dar daugiau išsamiai papasakojo pradinių klasių mokytojos- metodininkės Asta Dvareckienė, Aurelija Kuncevičienė bei Angelė Narkunienė. Antrokai ir trečiokai su savo mamytėmis dekoravo didelius kiaušinius, kurie papuošė gimnazijos koridorių.
Ketvirtokai suspėjo ir sugebėjo dar daugiau: kiekvienas vaikas su savo tėčiu ar mama bendromis pastangomis kvilingo metodu išpuošė margutį, kurį parsineš Velykoms ant savo šventinio stalo. Nė vienas ketvirtokas nebuvo paliktas nuošalyje, nes į pagalbą atskubėjo ir spec. pedagogė Aira Sasnauskaitė. Ji padėjo vaikams kuo kruopščiau išdailinti margučius.
Mokytojų ir mokinių tėvų santykiai yra svarbus veiksnys, lemiantis sėkmingą mokymąsi. Tėvai pamokose – projektuose atlieka padėjėjo vaidmenį. Kai vaikai mato savo tėvus, įtrauktus į mokyklinę veiklą ir dirbančius kartu su mokytoju, stiprėja jų atsakingumas, mokymosi svarbos suvokimas.
Pagaliau, gražu matyti mamos ar tėčio delne margutį, išdailintą vaiko rankelėmis, ir darželinukų, priešmokyklinukų bei 1-4 klasių mokinių margučių kolekciją gimnazijos koridoriuje.