Kokybiškos logistikos paslaugos jūsų poreikiams
Transporto ir logistikos įmonė Judisa teikia šias paslaugas: kraustymo paslaugos, vietiniai pervežimai, tarptautiniai pervežimai, ekspedijavimas, logistikos paslaugos, krovinių gabenimas, siuntų pervežimas. Šiuo atveju kalbėsime apie logistikos paslaugas.
Logistikos paslaugos
Logistika pagal apibrėžimą reiškia daugybę dalykų, net verslo kontekste. Apskritai logistika paprasčiausiai reiškia žmonių ir prekių judėjimo koordinavimą, kad viskas sklandžiai vyktų. Tačiau labiausiai paplitęs žodžio logistika vartojimas šiandieniniame verslo pasaulyje yra susijęs su prekių judėjimu iš vienos vietos į kitą. Pavyzdžiui, įmonė, prekiaujanti įvairiais produktais, paprastai sudarys sutartį su trečiosios šalies logistikos paslaugų teikėju, užtikrinančia, kad tie produktai iš gamintojo sėkmingai nukeliaus iki mažmenininko, kur klientai galės juos įsigyti.
Įmonė, kuri parduoda produktus, turi rasti būdą, kad šie daiktai pasiektų klientus. Net jei daiktai parduodami internetu, jie vis tiek turi būti nugabenti iš A taško į tašką B, paprastai per siuntų tarnybą. Mažoms įmonėms, prekiaujančioms nedideliu kiekiu prekių, jų pristatymas klientams yra gana paprastas. Tačiau įmonei augant prekių pervežimai tampa kur kas sudėtingesni, nes naudositės kelių vežėjų paslaugomis. Štai čia į pagalbą atskuba logistikos paslaugų teikėjai. Jie specializuojasi tvarkant prekių siuntimo procesą versle, koordinuojant dalykus, kad produktai kuo greičiau, paprasčiau, lengviau pasiektų klientus.
Koks yra logistikos paslaugų vaidmuo?
Gabenant produktą nuo gamintojo iki kliento yra keli veiksniai. Pirma, jis būna sandėlyje, kur laukiama užsakymo jį išsiųsti. Nepaisant to, ar tai laiko sandėlyje, ar ne, kitas žingsnis yra sunkvežimis ar lėktuvas, kuris jį perduoda mažmenininkui ar pašto vežėjui, kad produktas galėtų patekti į klientų rankas. Tačiau gabenimas gali būti sudėtingas, ypač jei oras sutrikdo procesą. Logistikos paslaugų teikėjai prižiūri visa tai, koordinuodami transportavimo paslaugas, kad produktai sėkmingai judėtų iš taško A į tašką B.
Pavyzdžiui, jei klientas neturi pakankamai produkto, kad galėtų užpildyti visą sunkvežimį, logistikos kompanija gali susitarti šio kliento siuntinį sujungti su kitu klientu, strategiškai nukreipti krovininį automobilį su abiem užsakymais, kad būtų išvengta vėlavimo.