Popietė „Tapk žvaigžde“

„Tai – menas, kuris šviečia kaip vilties žibintas problemų kupiname pasaulyje. Tai – kūrybinė galia, kuri privalo būti panaudota visos žmonijos gerovei“, – taip 1939 m. televiziją apibūdino vienas iš jos pradininkų – amerikietis Davidas Sarnoffas. Nuo to laiko televizija keitėsi ne kartą: iš analoginės televizijos perėjome į skaitmeninę, iš dviejų atskirų dalių televizoriaus buvo sukurtas vienas plokščiaekranis ir t. t. Žmonės televiziją vadina 8 pasaulio stebuklu, kuris suteikia beribes galimybes pamatyti visas pasaulio naujienas ir aktualijas, įvairių šalių kultūrą. Reikšmingas įvykis šiuolaikinių technologijų ir inovacijų rinkoje – matyti televiziją galime ir savo mobiliuose įrenginiuose, kompiuteriuose.
Visame pasaulyje nuo 1997 m. lapkričio 21 d. yra švenčiama Pasaulinė televizijos diena. Tą dieną minimi visi išradėjai ir atradėjai, įnešę didelį indėlį į televizijos istoriją. Mūsų kasdienėje rutinoje televizijos žiūrėjimas suburia šeimos narius kartu praleisti laiką ir atsipalaiduoti prie gero filmo ar mėgstamos laidos.
Minint šią dieną, Senųjų Trakų bibliotekoje vyko popietė „Tapk žvaigžde“. Svarbiausias popietės tikslas – supažindinti jaunuosius dalyvius su televizijos istorija ir reklamų poveikiu jaunam individui. Apžvelgę televizijos atsiradimo istoriją, sužinojome ir neįtikėtinų faktų: pats ilgiausias serialas „Kelrodė žvaigždė“ buvo filmuojamas nuo 1952 m. ir baigėsi ne per seniausiai – 2009 m., geltona spalva yra labiausiai įsimintina ir itin atkreipia dėmesį, vidutiniškai vienas žiūrovas praleidžia apie 175 val. prie žydrojo ekrano per mėnesį ir dar daug įdomių dalykų. Supratome, jog reklama – didžiausią poveikį ir įtaką daranti pirkėjo pasąmonei priemonė.
Po teorinės dalies, sekė praktinė – dalyviai turėjo sukurti savo reklaminį plakatą. Vaikai labai kūrybingi sukūrė 3 reklamas: apie knygą „Trys paršeliai“, automobilių perpardavimo įmonės įkūrimą ir lauko prekių išpardavimą. Mažieji reklamos guru ne tik viską gražiai apipavidalino, bet ir kūrybingai pristatė savo darbus. Šaunuoliai vaikai, visi dirbo itin kruopščiai, bet konkursas yra konkursas – turėjome išrinkti nugalėtojus. Daugiausiai liaupsių sulaukė reklama apie automobilių perpardavimo verslą, tad jos autoriai buvo apdovanoti kubais, malšinančiais stresą.
Džiaugiamės puikiai ir informatyviai praleista popiete. Pasisėmę žinių, vaikai sukurs dar ne vieną reklamą…