Automobilio antikorozinis dugno padengimas – būdas išvengti rūdžių
Viename populiariame animaciniame filme apie lenktyninį automobilį rodoma stebuklinga alyva, kuria pateptos surūdijusio automobilio kėbulo dalys ima tviskėti. Realiame gyvenime panašių stebuklų nėra – siekiant, kad automobilis nerūdytų, jį reikėtų kruopščiai prižiūrėti.
Automobilio antikorozinis dugno padengimas – būtinybė
Korozija greičiausiai paveikia variklio dangtį, sparnų arkas ir slenkstį. Taip yra dėl to, kadangi visas minimas vietas nuolat veikia nuo kelio pakeliami akmenukai, žvyro danga, purvas. Lygiai taip pat veikiamos kėbulo dugno uždaresnės ertmės, nes jose kaupiasi purvas bei drėgmė, visai kaip ir kėbulo dalių sujungimo vietose. Rūdys dažniausiai pažeidžia pakabos, dujų išmetimo sistemos detales – minimos dalys dažniausiu atveju nebus apsaugotos antikorozine apsauga.
Kaip pastebi specialistai, nepaisant to, jog praėjusi žiema nelepino sniegu, atsipalaiduoti nederėtų. Vertėtų pabrėžti kelis esminius dalykus, kurių nereikėtų pamiršti automobilio savininkams tam, kad automobilio nepradėtų pulti rūdys.
Jeigu perkamas naujas automobilis, kuriuo žadama naudotis ne mažiau kaip kelerius metus, patartina jo kėbulą ir konkrečias kėbulo dalis papildomai padengti antikorozine danga. Automobilių gamintojai pasirūpina transporto priemones apsaugoti antikorozine apsauga, bet papildomos priemonės niekada nepakenks.
Antikorozinis padengimas apsaugo labiau
Ką tik įsigyto automobilio dugną labai naudinga apsaugoti tam skirtomis medžiagomis, o automobilio kėbulą padengti nanotechnologijų danga. Padengimas tokia danga dažų sluoksnį padarys mažiau pažeidžiamą. Taip pat prie kėbulo ne taip greitai sės dulkės, purvas, tad apsilankymai plovykloje bus gerokai retesni.
Jei tokiomis technologijomis norėtume padengti ne vienerius metus naudojamą transporto priemonę, pirmiausia derėtų nupoliruoti jos paviršių, pašalinti visus plika akimi matomus nelygumus, kadangi nanodanga lyg pro didinamąjį stiklą išryškins bet kuriuos kėbulo trūkumus. Kokybiška nanodanga suteiks apsaugą mažiausiai metams. Praėjus metams tokią procedūrą reikėtų dar kartą kartoti.
Beje, kompetetingi specialistai aiškiai žino, kurių gamintojų antikorozinės medžiagos tarnaus kokybiškai ir atitiks teikiamą naudą. Plovyklose ir specializuotuose servisuose naudojamos nanotechnologijų dangos – neveiks analogiškai, todėl automobilio antikorozinis dugno padengimas dinitrol Klaipėdoje bus kur kas išmintingesnis pasirinkimas. Kai norima, jog nanodanga efektyviai atliktų savo paskirtį, ji turėtų būti dengiama ant sauso, precižiškai paruoštos transporto priemonės paviršiaus ir išdžiovinta, paisant visų technologinių reikalavimų. Tuo įmanoma pasirūpinti automobilių servisuose.
Nepraleiskime pro akis didesnių kėbulo įbrėžimų, ypatingai – akivaizdžiai matomų pūslelių. Labiau vertėtų užsukti pas kėbulo specialistus, jog rasti pažeidimai būtų iškart pašalinami. Anksčiau pastebėti kėbulo pažeidimai bus kur kas lengviau pašalinami ir net užkertamas kelias korozijai.
Laiku atliktas kėbulo remontas garantuos, jog kėbulo korozija nepradės pulti anksčiau laiko. Beje, jei lankysimės servisuose mažiausiai kartą per metus, kaip reikalauja gamintojai, specialistai neabejotinai identifikuos rizikingiausias vietas ir rekomenduos tinkamiausią apsaugos būdą.
Būtina priežiūra
Pati elementariausia priežiūra tiek šaltuoju, tiek šiltuoju metų laiku – periodiškas plovimas. Žinoma, nereikėtų perlenkti lazdos. Tačiau žiemą, kuomet druskos mišiniu barstomi keliai, kėbulą reikėtų nuplauti vandeniu ne mažiau kaip kartą per savaitę. Nepatartina naudotis automobiliu, kai ant kėbulo matyti druskos pėdsakai. Kai drėgmės nebelieka, ima didėti druskos koncentracija, todėl jos neigiamas poveikis tampa intensyvesnis.
Plovyklose nesunku pasinaudoti laikinomis kėbulo apsauginėmis priemonėmis, tarkim, vaškavimu ar nanodanga. Tokios priemonės kuriam laikui apsaugos automobilio paviršių nuo druskos. Visgi praėjus savaitei tokią procedūrą reikės ir vėl pakartoti.
Žiemos metu nepatartina laikyti automobilių šildomuose garažuose – tuomet, kai temperatūra pliusinė, druska veiks kur kas aktyviau. Taip pat, šiltuose garažuose tirpsta sniegas, ima kauptis drėgmė, kuri taipogi neigiamai veikia transporto priemonės kėbulą.