Šiauliečiai pasiūlė sprendimą, kaip rasti gerą namų meistrą
Beveik metus su mažomis pertraukomis besitęsiantis karantinas pakeitė gyvenimo ritmą ir poreikius. Daugelis, galėdami daugiau skirti laiko namams, pradėjo užsiimti remontu ar tiesiog artimiausios aplinkos puoselėjimu. Kauno mokslo ir technologijų parko verslo pre-akceleravimo programoje „EVOLUT 4.0“ dalyvaujantys šiauliečiai sugalvojo sprendimą, kaip nuotoliniu būdu patogiai rasti tinkamą meistrą – sukūrė daugiau nei tris šimtus meistrų vienijančią platformą „GETFIX“.
Verslo idėją padiktavo asmeninė patirtis
Meistrų platformos bendraįkūrėjas atskleidžia, kad tokios krypties verslas atsirado iš asmeninės patirties. Kaskart norint užsisakyti meistro į namus paslaugas, tai tapdavo išties milžinišku iššūkiu.
„Tekdavo atlikti ne vieną skambutį, kol atsirasdavo meistras, galintis atlikti užduotį reikiamu metu už priimtiną kainą. Mes savo klientams suteikiame aiškią kainodarą ir meistrų vertinimus. O šiuo metu veikla vystoma Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose, sistemoje registruota daugiau nei 340 meistrų“, – pasakoja platformos vystytojas.
Anot jo, patys meistrai savarankiškai administruoja užklausas ir į jas atsako. O užsakymus galima pateikti ne tik kompiuteriu, bet ir naudojant mobiliąją aplikaciją.
Užsakymą galima pateikti greičiau nei per minutę
„GETFIX“ bendrakūrėjas atskleidžia, kad šis sprendimas yra adresuotas į abi sandorio puses – meistrą ir klientą. Meistrams sukuriama puiki galimybė užsidirbti laisvu laiku ir gauti didesnį darbo užmokestį. O klientams ši sistema patogi, nes užsakymą galima pateikti vos per minutę ir itin greitai rasti tinkamą meistrą. Taip pat klientai gali matyti visą reikalingą informaciją apie užsakymą priėmusį meistrą: jo patirties aprašymą, įvertinimą, valandinį įkainį ir taip pasirinkti tinkamiausią žmogų reikalingam darbui atlikti.
„Taip pat siūlome prekybos tinklams tokią paslaugą, kad pirkdamas prekes klientas iškart galėtų užsakyti ir jų surinkimo/ sumontavimo paslaugą. Panaudojant QR kodus fizinėse parduotuvėse ir užsakymo formas el. parduotuvėse, būtų suteikiama papildoma vertė klientams“, – įsitikinęs E. Markulis.