Kaune įrengta dar viena saugi požeminė geležinkelio kirtimo vieta
Kaune ties Ugniakuro gatve baigti požeminio tunelio pėstiesiems po geležinkeliu įrengimo darbai.
Pasak „LTG Infra“ generalinio direktoriaus Karolio Sankovski, nuo šiol bus atnaujintas traukinių eismas Kauno geležinkelio mazgo ruože Palemonas-Rokai, todėl visi tranzitiniai ir krovininiai traukiniai vėl važiuos ne per Kauno geležinkelio stotį, o aplinkkeliu.
Dėl rangos darbų šis ruožas uždarytas nuo 2020 metų gruodžio 21 d.
„Jau netrukus kauniečiai ir miesto svečiai galės pasiekti Kauno marių pakrantę naujuoju požeminiu tuneliu pėstiesiems iš Ugniakuro gatvės. Šis tunelis – viena iš keturių naujų, saugių geležinkelio kirtimo vietų pėstiesiems, kurios įrengtos modernizuojant Kauno geležinkelio mazgą, pritaikant jį geležinkelio „Rail Baltica“ reikmėms“, – pažymi K. Sankovski.
Anksčiau toje vietoje, kur dabar įrengtas tunelis po geležinkeliu Ugniakuro gatvėje, nebuvo pėsčiųjų perėjos – saugi geležinkelio kirtimo vieta įrengta Kauno miesto savivaldybės prašymu.
Geležinkelio ruožas Palemonas-Rokai skirtas tranzitiniams ir krovininiams traukiniams aplenkti Kauno stotį.
Juo keleiviniai traukiniai nevažinėja, tad keleivinių traukinių eismui statybos darbai įtakos neturėjo.
Krovininiai ir tranzitiniai traukiniai uždarius minėtą ruožą buvo nukreipiami per Kauno geležinkelio stotį.
Pritaikant Kauno geležinkelio mazgą geležinkelio „Rail Baltica“ reikmėms, Kaune iš viso įrengti trys tuneliai automobiliams ir keturios požeminės perėjos pėstiesiems bei dviratininkams.
Ši nauja europinio standarto infrastruktūra ne tik užtikrins gerą susisiekimą tarp miesto dalių, kurias skiria geležinkelis, bet ir pasitarnaus svarbiam tikslui – padidins visų eismo dalyvių saugumą.
Geležinkelio ruožas tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono yra vienas svarbiausių „Rail Baltica“ projekte – juo jau atvestas europinio standarto geležinkelis nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Palemone įrengto intermodalinio krovinių terminalo.
Šiuo metu visi „Rail Baltica“ statybos darbai Kauno geležinkelio mazge yra finišo tiesiojoje, kuriuos užbaigus tarp Kauno ir Lenkijos ir toliau į Vakarų Europą galės vykti prekiniai traukiniai.