15 kovo, 2021

Autoelektrikai Kaune: kaina neturėtų būti pagrindinis meistrų paieškos kriterijus

Žinia, jog reikalinga automobilio elektrinės dalies remontas, dažnam vairuotojui, vaizdžiai tariant, „smogia į paširdžius“. Jei prie vieno ar kito mechaninio gedimo dar esame linkę patys „pasikrapštyti“ ar patikėti šį darbą nagingam pažįstamam, tai, kalbant apie elektroniką, dažnam užtenka sveiko proto (tikimės!) suprasti, jog tai – sritis, kurią derėtų patikėti tik tikram profesionalui. Juk, kaip žinia, elektronika valdo įvairias transporto priemonės atliekamas funkcijas ir užtikrina sklandų automobilio funkcionavimą. O, norint to pasiekti, net menkiausias automobilio elektronikos gedimas privalo būti operatyviai bei tinkamai suremontuojamas.

Kas sudaro automobilio elektrinės dalies remontą?

Automobilio elektroniką galima vaizdžiai palyginti su žmogaus kūnu, plačiai išvagotu kraujagyslių tinklo. „Kraujagyslių“, tik, šiuo atveju, laidų ir granitinių, apstu ir automobilio „kūne“. Elektroninės automobilio sistemos atlieka visą eilę funkcijų, kurių dalis yra būtinos, tai yra tiesiogiai susijusios su galimybe automobiliui judėti, kitos – papildomos, antraeilės, tačiau suteikiančios taip visų vairuotojų mėgiamą komfortą, pavyzdžiui, sėdynių šildymą, elektrinį stiklų pakėlimą ir kita.

Jei lygintume tuos automobilius, kuriuo stovėdavo senelių ar tėvų kiemuose ir šiuolaikinius „ratus“, neabejotinai didžiausią skirtumą rastume būtent elektronikos dalyje.  Autoelektrikams kasdien tenka susidurti su visa eile sudėtingiausių užduočių.

  • Profesionali elektrinės automobilio dalies diagnostika bei klaidų šalinimas.
  • Akumuliatoriaus nusėdimo priežasties nustatymas bei diagnozuotos problemos pašalinimas.
  • Automobilio stabilumą užtikrinančių sistemų (ABS, ESP, DSC, ASC ir kita) taisymas.
  • Automobilio variklio programavimas (EGR, DPF, FAP ir kita).
  • Elektra valdomų automobilio dalių (langai, ventiliatoriai, durys, vidinis bei išorinis apšvietimas) remontas ir visa eilė kitų paslaugų.

Elektrinės dalies remontas – sritis, kurioje nei saviraiškai, nei profesinės kompetencijos stokojantiems meistrams – ne vieta

Išsireiškimas „mėgstu automobilius“ neretai yra susijęs su tik su pomėgiu vairuoti, bet ir „krapštytis“ prie automobilio šiam „sunegalavus“. Kalbant apie mechaninius gedimus, turintys reikiamus įrankius ir atitinkamų gebėjimų, gali bandyti „pažaisti“ meistrus. Tačiau, kalbant apie automobilių elektrinę dalį, rankų geriau prie šios nekišti.

Nemaža dalis vairuotojų turi prietaisus, kuriais gali atlikti savo automobilio kompiuterinę diagnostiką. Tiesa, dažniausiai tai yra „laidai“, iš kurių tikslumo tikėtis negalima. Tiesą sakant, „naminė“ diagnostika galim būti prilyginta būrimui iš kavos tirščių…Gali būti, jog programa ir parodys, kurioje „operoje“, tai yra automobilio elektronikos dalyje yra gedimas, tačiau diagnozuoti konkrečią klaidą (o, juo labiau, bandyti šią taisyti), neturint reikiamų žinių ir patirties, negalima.

„Dizrida“ kompiuterinei diagnostikai skiria ypatingą dėmesį. Juk profesionaliai atliktas automobilio klaidų diagnozavimas – pirmas žingsnis sėkmingo šių „gydymo“ link. Įmonės meistrai, atlikdami diagnostiką, naudoja kokybišką, šiuolaikišką įrangą. Diagnozuotos klaidos yra išsaugomas, o vėliau ilgametę patirtį turintys meistrai šias išverčia į žmonių kalbą ir esamus gedimus suremontuoja.

Jei jau įsisąmoninote, jog automobilio elektronika – ne vieta saviraiškai ar eksperimentams, būtina suprasti ir tai, jog šiuos remonto darbus galima patikėti tik profesionaliems meistras, praeinantiems griežtą jūsų atranką. Pavyzdžiui, socialiniuose tinkluose atitinkamos tematikos grupėje paskelbę, jog ieškote autoelektriko paslaugų, tikėtina, sulauksite nemažai siūlančių savo pagalbą. Ir, svarbiausia, pigiai. Neužkibkite ant mažiausios kainos pasiūlymo. Žala, kurią gali padaryti neprofesionalūs meistrai, gali būti kur kas didesnė. Rinkitės tik legalias, patyrusias, ilgametę patirtį šioje srityje turinčias įmones, o ne abejotinos reputacijos bei kvalifikacijos asmenis.

Autoelektrikai Kaune, „Dizrida“ – geriausias atsakymas į kliento, ieškančio šios srities profesionalų, užklausą!


21 lapkričio, 2024

Laikinai pareigas einantis susisiekimo ministras Marius Skuodis mano, kad „Teltonikos“ skandalas parodė, jog jei miestuose esantys keliai taptų savivaldybių nuosavybe, […]

21 lapkričio, 2024

Lietuvos ir Taivano gynybos pramonė žengia dar vieną žingsnį bendradarbiavimo link – ketvirtadienį buvo pasirašyti du partnerystę gynybos ir saugumo […]

20 lapkričio, 2024

JAV informacinių technologijų įmonė „Rocket Software“ pristatė „NextGen Academy“ iniciatyvą skirtą rengti rinkoje paklausius IT talentus. Nuo pirmadienio pusės metų […]

20 lapkričio, 2024

Trečiadienį Ministrų kabinetas nutarė investuoti beveik 11,2 mln. eurų Finansų ministerijos lėšų į Giraitės ginkluotės gamyklą. Tikimasi, kad tai leis […]

20 lapkričio, 2024

Vakar pasaulio lyderiai tarptautinėje klimato kaitos konferencijoje COP29 aptarinėjo su žemės ūkiu, maistu ir vandenimi susijusius klausimus. Šioms temoms skirta […]

18 lapkričio, 2024

„Teltonikos“ vadovas Arvydas Paukštys tikina pajutęs, kad visi jo projektai „ėmė lėtėti“ po to, kai jis finansiškai parėmė šalies vadovą […]

18 lapkričio, 2024

Logistiškai vienu patraukliausių regiono miestu dažnai vadinamas Panevėžys po kelerių metų gali tapti dar didesniu verslo, darbuotojų ir keliautojų traukos […]

16 lapkričio, 2024

Inžinerijos mokslai ilgai buvo laikomi išskirtinai vyriškais, tačiau tai – tik pasenęs stereotipas, kurį sėkmingai griauna VILNIUS TECH Elektros inžinerijos […]

16 lapkričio, 2024

Kauno apylinkės teismo Kauno rūmai iš Kauno miesto mero Visvaldo Matijošaičio ir Kačiūniškės dvaro rekonstrukciją vykdžiusio darbų vadovo paveldosaugininkams priteisė […]

16 lapkričio, 2024

Grupei „Teltonika“ stabdant aukštųjų technologijų parko Vilniuje statybas, Taivanas skelbia tęsiantis bendradarbiavimą su Lietuva puslaidininkių lustų gamybos srityje. Tai šeštadienį […]

Valdas Benkunskas. ELTA / Dainius Labutis
15 lapkričio, 2024

Aukštųjų technologijų grupės „Teltonika“ įmonės vadovui Arvydui Paukščiui pranešus apie sunkumus Vilniuje statant Taivano puslaidininkių lustų gamyklą, sostinės meras Valdas Benkunskas […]

15 lapkričio, 2024

Į ateitį reikia žvelgti ambicingai ir daug dirbti, – tokia sutartinė išvada buvo padaryta Anykščiuose vykusiame forume „Necentriniai miestai 2024: […]

15 lapkričio, 2024

Šalyje trūkstant elektros pajėgumų, Ekonomikos ir inovacijų ministerijai (EIM) stabdant žemės paskirties keitimą į skirtą pramonei, aukštųjų technologijų įmonė „Teltonika“ […]

15 lapkričio, 2024

Labanoro regioniniame parke įsikūręs ūkis „Wildfarm Labanoras“ valdo 70 ha žemės. Čia ganosi įvairūs gyvuliai ir paukščiai: mėsiniai galvijai, arklys, […]

Vidmantas Janulevičius. ELTA / Dainius Labutis
15 lapkričio, 2024

Lietuvos pramoninkų konfederacijos (LPK) prezidentas Vidmantas Janulevičius mano, kad naujasis Seimas savo kadencijos metu turėtų daugiau dėmesio skirti ekonomikos auginimui, […]

Laužėnų ūkis
14 lapkričio, 2024

Švenčionių rajone, Laužėnų kaime įsikūręs nedidelis ūkis gamina išskirtinius, apdovanojimus pelnančius ožkų pieno sūrius. Jų pirkėjams tenka laukti eilėse. Ūkio […]

13 lapkričio, 2024

Laukiant Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ gamyklos Lietuvoje statybų, Ministrų kabinetas leido 155 mm kalibro savaeiges haubicas PZh2000 ir artilerijos […]

12 lapkričio, 2024

Antradienio popietę daugybė kauniečių tapo neeilinės kelionės liudininkais. Į Vienybės aikštę iš Šilainių atgabenta Kalėdų eglė. Beveik keturis dešimtmečius skaičiuojanti žaliaskarė […]

Remigijus Žemaitaitis. Andriaus Ufarto (ELTA) nuotr.
12 lapkričio, 2024

Klaipėdos žydų bendruomenės pirmininkas Feliksas Puzemskis viešai pasmerkė į valdančiąją koaliciją patekusios „Nemuno aušros“ lyderio Remigijaus Žemaitaičio antisemitinius pasisakymus. Nors […]

12 lapkričio, 2024

Kauno Rotušės aikštėje mažės rinkliava už automobilių parkavimą, o pavežėjai ir maistą pristatantys kurjeriai bus atleisti nuo Sumažintos taršos zonos […]