16 rugsėjo, 2021

„Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet augino pardavimus – tam įtakos turėjo ir populiariausias Lietuvoje „Kalnapilio nealkoholinis“ alus

„Kalnapilio-Tauro grupė", generalinis direktorius M. V. Kirstukas

Šių metų pirmo pusmečio finansinius rezultatus skelbianti „Kalnapilio-Tauro grupė“ turi kuo pasidžiaugti. Augantis nealkoholinio alaus populiarumas, didėjęs eksportas bei energinių gėrimų kategorijos augimas lėmė, kad per pirmus šešis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimai augo 4 proc., o pajamos – 7,9 proc. ir pasiekė 33,6 mln. eurų.

„Šiuos metus pradėjome su tam tikrais apribojimais. Viešbučių, restoranų ir kavinių sektoriuje per pirmus šešis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, parduodamos produkcijos kiekis sumažėjo 11,9 proc. punkto. Nepaisant to, praradimus sugebėjome kompensuoti sėkmingais rezultatais kituose sektoriuose. Visų pirma augo parduotuvėse parduodamų gėrimų kiekis – lyderiaujame nealkoholinių alaus gėrimų rinkoje, sėkmingai plečiame energinių gėrimų sritį ir eksportą“ – teigia „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Anot jo, nemažai įtakos įmonės rezultatams turėjo ir pasikeitę klientų vartojimo įpročiai – Lietuvos gyventojai vis dažniau renkasi nealkoholinį alų. Lyderio poziciją užtikrintai pelnė „Kalnapilio“ šviesusis nealkoholinis alus, šiemet augęs 38 proc. Būtent šio prekės ženklo šviesųjį nealkoholinį alų ir pernai lietuviai rinkosi dažniausiai. Šviesiojo alaus segmente „Kalnapilis nealkoholinis“ užėmė 24,2 proc. – šie duomenys paremti Nielsen pateikiamais Lietuvos Mažmeninio Prekybos Indekso šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijos duomenimis 12mėn. periodui (už 2020 sausio – 2020 gruodžio mėnesius) (Autorinės teisės © 2021, The Nielsen Company).

„Sėkmingai įgyvendinama produktų krepšelio diversifikacijos strategija ir dėmesys eksporto pletrai pasiteisina ir užtikrina sėkmę. Siulome produktus įvairiems vartotojams ir įvairioms progoms. Mumis pasitiki pasauliniai prekės ženklai „Heineken“ ir „Pepsi“ Baltijos šalyse. „PepsiCo“ nuo bendradarbiavimo pradzios rinkos dalis padidinta beveik 2 kartus, taip pat ir šiemet pardavimai augo 10% lyginant su praėjusiais metais. Geri rezultatai taip pat pasiekti nuolat plečiamoje ir sėkmingai vystomoje energinių gėrimų kategorijoje. „Kalnapilio-Tauro grupei“ dar ganėtinai naujoje srityje didžiulio populiarumo susilaukė energinių gėrimų prekės ženklas „Cult“ – daniško prekės ženklo pardavimai šiemet, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo net 107 proc. punktais” – teigia M. V. Kirstukas.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ – vienas didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus ne vienu aukščiausiu apdovojimu įvertintus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, bei gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“. 2019 metais naujai pristatytas energinių gėrimų prekės ženklas „Cult“. „Kalnapilio-Tauro grupė“ didelį dėmesį skiria socialinėms iniciatyvoms ir krepšinio rėmimui – yra oficiali Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės ir pagrindinė Panevėžio „Lietkabelio“ rėmėja. Įmonėje Lietuvoje iš viso dirba 342 darbuotojai.


9 kovo, 2025

Automobilių padangos yra vienas svarbiausių transporto priemonės elementų, užtikrinančių saugumą ir komfortą kelionės metu. Šiandien vis daugiau vairuotojų renkasi padangas […]

7 kovo, 2025

Penktadienį Vilniuje prasideda pavasario pradžią simbolizuojanti, tris dienas truksianti Kaziuko mugė. Kaip skelbia mugės organizatoriai, šių metų mugės tema – […]

7 kovo, 2025

Per pastaruosius trejus metus Birštone augantis turistų srautas ir nuosekliai plėtojama apgyvendinimo, sveikatinimo bei kita turizmo infrastruktūra atnešė džiugių permainų […]

6 kovo, 2025

Europos centrinis bankas (ECB) ketvirtadienį dar kartą sumažino palūkanų normas, kad paskatintų sunkumų kamuojamą euro zoną, tačiau leido suprasti, kad […]

EPA-ELTA nuotr.
6 kovo, 2025

1990-ųjų pradžioje buvau jaunas Tarptautinio valiutos fondo (TVF) ekonomistas pagrindiniame politikos formavimo departamente. Tuo metu vykdavau į TVF misijas Bulgarijoje, […]

2 kovo, 2025

Vizitinė kortelė – tai daugiau nei tik kontaktinė informacija ant popieriaus. Ji yra pirmasis įspūdis apie jus ir jūsų verslą, […]

28 vasario, 2025

 Gyventojams, dėl pernai vasarą kilusios elektros neturėjusiems ilgiau nei 72 valandas, tinklus prižiūrintis „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) jau išmokėjo beveik […]

26 vasario, 2025

Pirmąjį metų mėnesį bendras krovos kiekis Klaipėdos uoste, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 5 proc. Anot uosto, daugiausia […]

25 vasario, 2025

Darbo užmokesčio atotrūkis tarp vyrų ir moterų Lietuvoje 2024 m. siekė 13 proc., teigia „Sodros“ Statistikos, analizės ir prognozės skyriaus […]

25 vasario, 2025

Internetinių svetainių kūrimo platforma „Wix“ Lietuvoje Vilniuje steigia naują dizaino centrą „Vilnius Design Studio“.  Kaip rašoma pranešime, naujasis Vilniaus dizaino […]

25 vasario, 2025

Renkantis tinkamas padangas automobiliui, svarbu atsižvelgti ne tik į jų dydį ir sezoniškumą, bet ir į gamintoją. Skirtingi gamintojai siūlo […]

24 vasario, 2025

Lietuvai ir kitoms Baltijos šalims kiek daugiau nei prieš dvi savaites prisijungus prie Vakarų tinklų, Vilkaviškio rajone pirmadienį pradėtos demontuoti […]

Leonardas Marcinkevičius
21 vasario, 2025

Pirmajame Vyriausybės inicijuotos Maisto tarybos posėdyje be procedūrinių diskusijų, suskubta analizuoti maisto tiekimo grandinę. Prieš užsiimant kaštų ar konkrečių prekių […]

21 vasario, 2025

Penktadienį, prieš pirmąjį naujai sukurtos Maisto tarybos posėdį, jai vadovaujantis žemės ūkio ministras Ignas Hofmanas teigia, kad siekiant rasti greito […]

Kurtuvėnų žirgynas. 2023 m. L. Bimbirienės nuotr.
20 vasario, 2025

Žemės ūkio ministerijai (ŽŪM) ketvirtadienį pranešus, kad atsistatydina abu jos deleguoti „Lietuvos žirgyno“ valdybos nariai, šios pirmininkas Juozas Rimkevičius Eltai […]

20 vasario, 2025

Pagrindinėje šalies automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda trečiadienį atidarytas pirmasis elektromobilių įkrovimo parkas Raseinių rajone, pranešė savivaldybė. Naujajame įkrovimo parke vienu metu galės […]

19 vasario, 2025

Vyriausybė nusprendė steigti specialią komisiją biurokratijai verslo sektoriuje mažinti. Tai numatyta Vyriausybės trečiadienį priimtame nutarime. Naujoji Perteklinių reikalavimų verslui šalinimo […]

19 vasario, 2025

2025-01-24 UAB „Lerenta“ ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra (toliau – APVA) pasirašė finansavimo sutartį dėl tikslinės […]

19 vasario, 2025

Elektronikos atliekų tvarkymo įmonė „Supportive Electronic Service“ šiemet planuoja statyti naują gamyklą Širvintų rajone, praneša „Verslo žinios“.  Gamybiniai pastatai bus […]

Panevėžio centras
19 vasario, 2025

Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIMIN) šiemet savivaldybių infrastruktūros projektams paskirstys daugiau kaip 16,27 mln. eurų. „Regionų stiprinimas – tai vienas […]

Regionų naujienos