Ar dingus skubiai siuntai gali būti kompensuojami patirti nuostoliai?
Tiek kurjerių įmonėse, tiek internetinėse parduotuvėse taikomos skirtingos taisyklės dėl pinigų grąžinimo už pavėluotą siuntimą ir pristatymą. Kai kuriose situacijose reikėtų parašyti skundo laišką dėl pavėluoto prekių pristatymo ir pradėti nuo pretenzijų pateikimo proceso. Taip pat net ir kai jūsų siunta dingsta, tiek vienu tiek kitu atveju yra vertinami kokie nuostoliai jums buvo padaryti.
Kompensacija už pavėluotą pristatymą, kai pirkote prekes internetu
Kai užsisakote internetu, jūs neturite rašyti tiesioginio skundo laiško dėl pavėluoto prekių pristatymo transporto įmonei, o turėtumėte tai spręsti su pardavėju. Kai perkate prekes internetu, sudarote sutartį su mažmenininku ir visada turėtumėte įsitikinti, kad dalyvaujančios šalys palaiko ryšį. Prieš prašydami grąžinti pinigus už pavėluotą pristatymą, ar bandėte sekti siuntinį internete? Jei to nepadarėte, galbūt turėtumėte tai padaryti pirmiausia prieš tęsdami pretenzijos ir skundo raštą dėl pavėluoto prekių pristatymo. Jei matote, kad siuntinys yra pakeliui, pardavėjas gali atsisakyti jums atlyginti žalą. Nepaisant to, už internetu užsakytus daiktus pagal Vartotojų sutarties nuostatus turite tam tikras teises grąžinti pinigus už pavėluotą prekių pristatymą. Gavę siuntinį ir per 14 dienų nuo atvykimo datos, galite grąžinti siuntą siuntėjui ir atgauti pinigus. Dėžutė turi būti originalioje pakuotėje ir neturėtų būti atidaryta, kad būtų galima susigrąžinti pinigus už pavėluotą pristatymą. Paprastai „eBay“ ar „Amazon“ pardavėjai turi susikalbėti su pirkėjo prašoma kompensacija už pavėluotą pristatymą. Tačiau jei pastebite, kad pardavėjas yra gana neinformuotas ir nesidomi esama situacija, į kurią atsidūrėte, turėtumėte tiesiogiai susisiekti su kurjerių kompanija.
Ar galiu gauti kompensaciją už pavėluotą pristatymą, jei atšaukiu užsakymą?
Dažnai pirkėjai nusprendžia atšaukti užsakymą, jei jis negavo per žadėtą laiką. Tačiau, jei atšaukdami užsakymą gausite lėšas už pavėluotą pristatymą, tai daugiausia priklauso nuo parduotuvės ir jos taisyklių ir sąlygų. Todėl turėtumėte patys tai patikrinti internetinėje parduotuvėje. Tačiau net ir tokiais atvejais, kada jūsų siunta jūsų nepasiekia, jums priklauso kompensacija, nebent jūs užsisakote paprastas siuntas, pirkdami ne iš parduotuvės, tuomet visada turite pasirūpinti siuntos draudimu ir nepatirsite jokių nuostolių.