Kaip prižiūrėti autoparką išvengiant didelių nuostolių?
Natūralu, kad popandeminėje realybėje su klientais ar verslo partneriais vis dažniau susitinkama nuotoliniu būdu – susiskambinama, pasitelkiami vaizdo skambučiai, elektroninių laiškų bei darbo valdymo platformų galimybės ir daugelis kitų inovatyvių alternatyvų bendravimui. Vis dėlto, realių susitikimų, natūralių gestų bei kūno kalbos ir tiesiog socializacijos išsiilgę žmonės grįžta gyvam pokalbiui ir apie verslo kaitos ar plėtros galimybes pasikalbėti susėda prie bendro stalo. Sugrįžta ir kelionių pas klientus bei partnerius poreikis, tačiau pandemijos metu ilgai stovėjusiems automobiliams prireikia remonto, techninės apžiūros atnaujinimo ar tiesiog eksploatacinės priežiūros. Vis dėlto, kaip sugrįžus į kone priešpandeminį ritmą investuoti tik į reikšmingiausius pokyčius autoparke ir kaip tinkamai juo pasirūpinti be didelių nuostolių?
Įvertinkite autoparko būklę
Gana dažnai verslininkai atsisako atnaujinti autoparką vien dėl įsitikinimo, jog senoji transporto priemonė puikiai tarnauja. Anaiptol, derėtų paskaičiuoti, kiek pinigų teks išleisti pastarosios remontui. Ilgai nenaudotas automobilis neretu atveju pažeria visą „puokštę“ problemų – nusilpęs akumuliatorius, sugedusi stabdžių sistema, įkrovos neteikiantis generatorius ir daugybė kitų gedimų. Pastaruosius papildys ir važiuoklės problemos, jei automobilį palikote ilgam stovėti ne garaže, o tiesiog gryname ore – čia jo dalis veikia kintanti temperatūra, todėl laikui bėgant plyšta guminės detalės, o kėbulą paliečia pirmieji korozijos pėdsakai. Specialistų teigimu, sutvarkyti tokį automobilį gali atsieiti maždaug pusę jo vertės, o net ir po remonto pradėjus reguliariai naudoti transporto priemonę, gali pasirodyti giliau pasislėpę gedimai. Būtent todėl priimti sprendimą pasilikti tokį automobilį galima tik kritinėse situacijose, kuomet verslą ištinka visiškas sunkmetis ar gresia bankrotas.
Įdarbinkite automobilį savo poreikiams
Nusprendę atnaujinti savo verslo autoparką pradėkite nuo dėmesingo poreikių vertinimo. Kone dažniausios klaidos ir bene beprasmiškiausios išlaidos atsiranda autoparko nepritaikant verslo poreikiams. Visų pirma nuspręskite, kiek procentų autoparko jums reikia atnaujinti. Tai priklausys ir nuo jo dydžio. Naudojantiems vieną transporto priemonę išties verta pasvarstyti, ar neišaugo poreikis – galbūt jau verta pamąstyti apie papildomą? Savo ruožtu mažų įmonių poreikiams patenkinti užtenka ir vieno automobilio, tačiau sąnaudas autoparkui pastebimai sumažinsite pasirinkę naują, ekonomišką transporto priemonę su garantiniu aptarnavimu. Didesnių verslų poreikiai taip pat gali būti labai įvairūs – nuo vos vieno automobilio keitimo iki pusės ar dar didesnės dalies autoparko atnaujinimo.
Nepamirškite atsižvelgti ir į verslo sritį – klientus lankantiems mieste ar jo priemiesčiuose tikrai pakaks ekonomiško ir nedidelio automobilio, o štai susitinkant kaimo vietovėse ar sunkiau privažiuojamose vietose verčiau apsvarstyti galimybę įsigyti aukštesnių modelių ar visureiges transporto priemones.
Autoparkas auga kartu su verslu
Savaime suprantama ir tai, kad autoparkas turėtų augti kartu su jūsų verslu – kuo labiau plečiate klientų ratą, kuo daugiau vadybininkų įdarbinate – tuo labiau auga ir transporto priemonių poreikis. Be abejo, skubėti įsigyti pirmą pasitaikiusį variantą tikrai neverta – dauguma salonų bei tiekėjų turi ypatingų pasiūlymų verslo autoparko sudarymui, tokių kaip garantuotas ir greitas servisas, visos būtiniausios paslaugos vienoje vietoje, ilgalaikės garantijos ir daugelis kitų. Žinoma, įsigyti visiškai naują, ką tik iš salono išriedėjusį automobilį gali pasirodyti išties brangu, tačiau finansavimo sprendimą paprasta rasti Uno.lt – internetu užpildę paraišką netrukus gausite lankstų ir jūsų poreikius puikiai atitinkantį pasiūlymą, kuris leis pasirūpinti autoparku neskaičiuojant kiekvieno išleisto cento ir nesirūpinant dėl netikėtai atsiradusių gedimų.