Birželį lietuviams į namus „Wolt“ kurjeriai pristatė 1,1 toną ledų
Daugeliui gyventojų vienas iš neatsiejamų vasaros atributų yra ledai, kuriais šiltomis dienomis lietuviai gaivinasi išties noriai. Maisto ir kitų prekių užsakymo platformos „Wolt“ duomenys rodo, kad šiemet vien per birželį Lietuvos gyventojai į namus užsisakė 1,1 tonų ledų. Karščiausią mėnesio dieną, lyginant su vėsiausia, šio produkto užsakymų skaičius išaugo daugiau nei dvigubai.
Tiesa, pagal į namus užsakomų ledų kiekius lietuvius lenkia kaimynai latviai ir estai. Birželio mėnesį latviams kurjeriai pristatė daugiau kaip 1,7 tonas, o estams – daugiau nei 3,6 tonas ledų. Visose Baltijos šalyse daugiausiai ledų gyventojai užsisako sekmadieniais.
Lietuvių mėgstamiausi yra karamelės ir bananų pyrago, vanilės ir pekano riešutų bei karamelės skonio ledai. Toliau seka migdolų, šokolado ir lazdynų riešutų skonio ledai. Dažniausiai per programėlę lietuviai užsisakinėja didesnės talpos ledų pakuotes.
„Turbūt daugeliui yra pažįstamas jausmas, kai staiga užsinori gaivios porcijos ledų, tačiau į parduotuvę keliauti nėra laiko arba tam lauke paprasčiausiai per karšta. Tokiais atvejais gyventojai vis labiau įpranta pasinaudoti prekių užsakymo programėle. Dalis gyventojų taip pat mėgsta pasirūpinti, kad vasarą šaldytuve visuomet būtų ledų, todėl jų nepamiršta įtraukti į įprastus prekių krepšelius apsiperkant. Be šio deserto taip pat dažnai neapsieina įvairios šventės ir išvykos į gamtą. Planuodami jas lietuviai taip pat vis dažniau siekia taupyti laiką ir apsiperka programėlės pagalba“, – sako Mantas Lomsargis, „Wolt“ laikinasis direktorius Baltijos šalyse.
Anot M. Lomsargio, „Wolt“ partneriai yra aprūpinti produktų temperatūrą išlaikančiomis ir nuo aplinkos poveikio saugančiais maisto gabenimui skirtais krepšiais, todėl ledai ar kitokie šaldyti produktai pristatant juos nespėja atitirpti.
„Wolt“ duomenys rodo, kad vasarą išauga ne tik ledų, bet ir kepsninėms skirtų gaminių užsakymai. Šioje kategorijoje šią vasarą Lietuvoje patys populiariausi produktai yra smulkinta jautiena, kalakutienos dešrelės, smulkinta kalakutienos krūtinėlių ir šlaunelių mėsa, smulkinta kalakutiena, kaimiška vištienos krūtinėlė bei brandintos jautienos mėsainis.
Apie Wolt:
„Wolt“ yra Helsinkyje įsikūrusi technologijų bendrovė, valdanti internetinę platformą, skirtą vartotojams, prekybininkams ir kurjeriams-partneriams. Ji sujungia, norinčius užsisakyti maisto ar kitų prekių, su tais, kurie nori jas parduoti, ar pristatyti. Tam „Wolt“ kuria ir vysto įvairias technologijas – nuo logistikos iki mažmeninės prekybos programinės įrangos ir finansinių sprendimų.
Įmonė valdo savo maisto prekių parduotuves „Wolt Market“. Šalia pagrindinių paslaugų „Wolt“ savo klientams siūlo ir „Wolt+“ (prenumeratos paslauga klientams), „Wolt at Work“ (maitinimo lengvatos ir pristatymas į biurą įmonėms), „Wolt Drive“ (greitas paskutinės mylios pristatymas prekybininkams) ir „Wolt Self-Delivery“ (paslauga prekybininkams partneriams, turintiems savo kurjerius). „Wolt“ savo veikla siekia gerinti gyvenimą miestuose, įgalinant ir auginant vietos bendruomenes.
Įmonė buvo įkurta 2014 m., o 2022 m. suvienijo jėgas su „DoorDash“. Šiuo metu „DoorDash“ vykdo veiklą 27 šalyse, iš kurių 23 šalyse veikia „Wolt“ prekės ženklas.