Aiškėja, kaip atrodys Kauno autobusų stotis
Stoties rajone praėjusį rudenį prasidėjusios naujosios Kauno autobusų stoties statybos įsibėgėja. Rekonstruojant miesto vartais vadinamą stotį neliks didžiosios dalies senųjų pastatų – kavinės, siuntų terminalo, kavinės, stoginės, tvoros. Planuojama, jog moderni, pirmąjį požeminį garažą mieste turėsianti autobusų stotis bus atidaryta 2016 metų gruodžio mėnesį.
„Rekonstruota autobusų stotis pagerins sąlygas keliaujantiems, duos impulsą visam stoties rajonui ir pagerins Kauno miesto įvaizdį.“, – teigė naująją autobusų stotį suprojektavęs architektas Gintaras Balčytis.
Atsinaujinusioje autobusų stotyje įsikurs laukiamoji salė, kasos, savitarnos kasos, bagažo saugykla, turizmo agentūra, kavinė, siuntų terminalas užims 850 kv. m. pirmame aukšte. Planuojama, jog autobusų stoties peronas aptarnaus 10 tūkst. žmonių srautą per parą. Jame sutilps 21 įlaipinimo aikštelė, 3 išlaipinimo aikštelės, kuriose kursuos 600 autobusų per parą. Senąjį stoties pastatą, ketinama sutvarkyti ir integruoti į naująją stotį. Jame ketinama įrengti restoraną.
Užbaigus rekonstrukcijos darbus modernioje Kauno autobusų stotyje įsikurs prekybos centras „Rimi“, patalpos bus išnuomotos ir kitiems prekybininkams. Taip pat bus įrengta maždaug 200 vietų požeminė automobilių statymo aikštelė. Stotyje bus galima nusipirkti bilietus į visų maršrutų autobusus, taip pat įsikurs modernus „Siuntos autobusais“ terminalas.
„Tikimės, jog prieš kitų metų Kalėdas žmonės namo galės grįžti jau iš rekonstruotos autobusų stoties“, – akcentavo bendrovės „Kautra“ valdybos pirmininkas Mindaugas Platūkis.
Prasidėjus Kauno autobusų stoties rekonstrukcijai, laikinoji autobusų stotis persikėlė šalia prekybos centro „Akropolis“. Keleiviai įlaipinami ir išlaipinami greta prekybos centro esančiose Griunvaldo, Gedimino gatvėse, taip pat automobilių aikštelėje greta Karmelitų bažnyčios, kur įsikūręs ir siuntų terminalas.