Pernai Kauno „Akropolis“ sulaukė rekordinio lankytojų skaičiaus
2015 metais Kauno prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ apsilankė beveik 14 mln. kauniečių ir miesto svečių. Tai didžiausias lankytojų srautas per beveik 10 šio centro veiklos metų. Kasdien Kauno „Akropolyje“ vidutiniškai apsiperka ir pramogauja apie 40 tūkst. lankytojų.
„Didesnį lankytojų srautą 2015 m. pirmiausia lėmė atsinaujinusios parduotuvės, jų pernai buvo net 40. Sukurta nauja alėja, kurioje įsikūrė atsinaujinusios „Apranga“ ir „City“ parduotuvės bei naujai atsidaręs „Lindex“ salonas. Po remonto duris atvėrė naujos koncepcijos „Aprangos galerija“, „United Colors of Benetton“, „Pietro Filipi“ ir kitos parduotuvės. Pirkėjų srautus augino ir naujų prekės ženklų „Tommy Hilfiger“, „Tom Tailor“, „Weekend MaxMara“, „MAX&Co.“ prekybos salonai. Šių populiarių visame pasaulyje prekės ženklų parduotuvių Kaune iki tol nebuvo, tad jų gerbėjams tekdavo vykti į kitus miestus“, – teigia Brigita Kuodytė, Kauno prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ valdytoja.
Anot jos, iš dalies prie lankytojų srauto augimo prisidėjo ir pernai vasarą prie prekybos centro įrengta laikinoji Kauno autobusų stotis – į Kauną ar iš jo keliaujantys žmonės neretai užsuka į greta esantį „Akropolį“ apsipirkti, pavalgyti ar praleisti laiko.
Išaugęs lankytojų skaičius lėmė prekybos ir pramogų centro apyvartos augimą – ji, palyginus su 2014 m., pernai padidėjo beveik 9 proc. Panašia apimtimi – apytikriai dešimtadaliu – augo ir vidutinis centre apsilankiusio pirkėjo krepšelis.
Didžiausią apyvartą sukuriančiu segmentu išliko aprangos ir avalynės prekės. Lyginant kitas prekių ir paslaugų kategorijas, didžiausias augimas užfiksuotas Kauno „Akropolio“ pramogų sektoriuje – čia įsigyjamų paslaugų apimtys padidėjo 20 proc. Taip pat ženkliai augo kosmetikos ir parfumerijos prekyba – 15 proc.
„Kauno „Akropolio“ lankytojai pernai kur kas daugiau išleido įvairioms pramogoms ir ne pirmo būtinumo prekėms. Tai pozityvus signalas, rodantis stiprėjantį žmonių pasitikėjimą ekonomika ir jos perspektyvomis. Jei ekonominės tendencijos šiemet išliks panašios, tikėtina, kad šių prekių kategorijų augimas tęsis ir toliau“, – mano Brigita Kuodytė.
Šiemet žadama dar labiau didinti pasiūlą – plėsti žinomų tarptautinių prekės ženklų parduotuvių asortimentą. Taip pat planuojama investuoti į esamų parduotuvių atsinaujinimą ir plėtrą, netrukus duris atvers naujos koncepcijos sporto ir laisvalaikio prekių parduotuvė „Sportland“.