Alytuje atidarytas eksperimentinis „Omnitel“ ir „Teo“ klientų aptarnavimo salonas
Pirmadienį darbą Alytuje pradėjo pirmasis bendras „Omnitel“ ir „Teo“ klientų aptarnavimo salonas, kuriame klientai galės susipažinti su abiejų bendrovių paslaugomis – sparčiuoju mobiliuoju bei šviesolaidiniu internetu, išmaniąja televizija, balso telefonijos paslaugomis, namų įranga ir įvairiais nešiojamais įrenginiais. Naujasis salonas Dzūkijos sostinėje įsikūrė prekybos centre „Maxima“, Santaikos g. 34G.
Bendrą verslą kartu kuriančių bendrovių eksperimentiniame salone klientai galės susipažinti su viena kitą papildančiomis integruotomis IT ir telekomunikacijų paslaugomis. Tačiau tuo pat metu bus klausiama ir klausoma klientų atsiliepimų ir analizuojamos jų reakcijos, kuriomis remiantis ateityje bus kuriami bendri naujieji „Omnitel“ ir „Teo“ klientų aptarnavimo salonai.
„Klientams vis mažiau dėmesio skiriant naudojamoms technologijoms, galimybė būti nuolat prisijungus tampa dar svarbesnė. Tokią žinią šiandien aiškiai girdime iš klientų, tad norime sudaryti galimybes jiems patogiausiu būdu susipažinti su plataus spektro paslaugomis, tuo pačiu ir padėti mums tobulėti kuriant naujas paslaugas ir klientų aptarnavimo erdves“, – sako „Teo“ vadovas Kęstutis Šliužas.
Alytiškiams „Teo“ ir „Omnitel“ siūlys konkrečias jų poreikius geriausiai atitinkančias paslaugas bei įrenginius. Pavyzdžiui, sodyboje ar sode Alytaus rajone internetu dažnai naršančiam klientui bus siūlomas „Omnitel“ mobilusis internetas, tuo tarpu besinaudojančiam daugiabutyje mieste – „Teo“ šviesolaidinis internetas. „Omnitel“ čia pristatys naujausius išmaniuosius telefonus bei planšetes, o „Teo“ – nešiojamuosius kompiuterius ir televizorius.
„Bendras „Teo“ ir „Omnitel“ salonas po vienu stogu yra svarbus žingsnis kuriant naujos kartos IT ir telekomunikacijų verslą Lietuvoje. Ir pradedame jį nuo svarbiausios jo dalies – klientų“, – teigia „Omnitel“ vadovas Danas Strömbergas.
Abi bendrovės pastaruoju metu itin daug dėmesio skyrė tobulindamos klientų aptarnavimo kokybę. Šių metų pradžioje „Teo“ atnaujino savo klientų aptarnavimo salonų koncepciją ir visoje Lietuvoje atidarė 10 naujų „Išmaniųjų namų su Teo“ erdvių. Pastaraisiais metais atnaujinti ir beveik visi „Omnitel“ salonai, nemažai jų persikėlė į klientams patogesnes vietas. Šiuo metu visoje Lietuvoje veikia 17 „Teo“ klientų aptarnavimo erdvių bei 72 „Omnitel“ bei partnerių valdomi salonai.