Alyvos bako ir alyvos išleidimo kaiščio vaidmuo automobilyje

Automobilio tepimo sistemoje turi būti ir alyvos bakas, ir alyvos išleidimo kaištis. Kartu jie palengvina alyvos keitimą ir užtikrina tinkamą alyvos cirkuliaciją. Labai svarbu suprasti, kaip veikia alyvos bakas ir alyvos išleidimo kaištis ir kaip juos prižiūrėti, jei norite išlaikyti variklio sveikatą ir ilgaamžiškumą.
Kas yra alyvos bakas ir kokia jo paskirtis?
Esminis automobilio variklio komponentas yra alyvos bakas, paprastai vadinamas alyvos karteriu. Variklio alyva laikoma rezervuare, esančiame variklio apačioje. Pagrindinė alyvos keptuvės funkcija yra išlaikyti pakankamai alyvos, kad suteptų judančius variklio elementus. Be to, jis tarnauja kaip kliūtis, neleidžianti nešvarumams ir šiukšlėms patekti į variklį.
Automobilio alyvos išleidimo kamščio nuotrauka paimta iš autodoc.lt
Alyvos keptuvės dizainas
Paprastai iš plieno arba aliuminio gaminamos alyvos keptuvės yra sukonstruotos taip, kad atlaikytų variklio skyriuje vyraujančias bausmes. Jie sukurti taip, kad atitiktų variklio bloko kreives, todėl sujungimas yra sandarus ir nėra nuotėkio. Priklausomai nuo konkrečios transporto priemonės ir variklio konfigūracijos, dizainas gali keistis.
Su naftos baku susiję mazgai
Keletas prie alyvos bako prijungtų mazgų yra esminiai tepimo sistemos komponentai. Alyvos siurblys, alyvos paėmimo vamzdis ir alyvos lygio jutiklis yra keletas iš jų. Tepalą į variklį pumpuoja alyvos siurblys, kuris taip pat užtikrina nuolatinį alyvos srautą per paėmimo vamzdį. Alyvos lygio jutiklis praneša prietaisų skydelio indikacijai, kai keptuvėje pasikeičia alyvos lygis.
Kas yra alyvos išleidimo kaištis ir kokia jo paskirtis?
Alyvos bako apačioje yra srieginis varžtas, kuris naudojamas kaip alyvos išleidimo kaištis. Pagrindinis jo tikslas yra suteikti lengvą prieigos tašką, leidžiantį ištuštinti variklio alyvą keičiant alyvą. Kad būtų vietos naujai alyvai, seną alyvą galima efektyviai išpilti iš alyvos padėklo nuėmus išleidimo kamštį.
Kuo kištukas impregnuotas?
Į alyvos išleidimo kaištį dažnai įpurškiama gniuždymo poveržlė arba tarpiklis. Ši poveržlė arba tarpiklis padeda užtikrinti sandarų sandariklį tarp kamščio ir alyvos bako, todėl sumažėja alyvos nuotėkis. Be to, tai garantuoja, kad kaištis gali būti tinkamai priveržtas, nenutrūkstant alyvos indo sriegių.
Kaip žinoti, kada laikas pakeisti kištuką?
Alyvos išleidimo kaiščio gniuždymo poveržlė arba tarpiklis laikui bėgant gali susidėvėti arba susidėvėti. Norint pastebėti susidėvėjimą ar nuotėkius, keičiant alyvą būtina reguliariai tikrinti. Pakeiskite gniuždymo poveržlę arba tarpiklį, jei jis yra suplotas, sulūžęs arba išsikraipęs. Kad būtų užtikrintas tinkamas sandarinimas, nutrūkus alyvos bako arba kaiščio sriegiams, kaištį reikia pakeisti.
Išvada
Automobilio tepimo sistemą sudaro alyvos bakas ir alyvos išleidimo kamštis kaip pagrindinės dalys. Alyvos išleidimo kaištis leidžia greitai pakeisti alyvą, o alyvos bakas kaupia ir tiekia alyvą variklio darbinėms dalims sutepti. Siekiant išsaugoti variklio ilgaamžiškumą ir efektyvumą, labai svarbu tinkamai prižiūrėti ir reguliariai tikrinti šiuos komponentus. Automobilių savininkai gali prižiūrėti savo transporto priemones ir užkirsti kelią bet kokiam alyvos nutekėjimui ar variklio gedimui, žinodami apie jų funkcijas, konstrukcijas ir nusidėvėjimo indikatorius. Nepamirškite vadovautis savininko vadovu ir laikytis gamintojo rekomendacijų dėl tam tikrų priežiūros procedūrų ir keitimo ciklų.