Aptarti būsimi pokyčiai organizuojant ugniagesių komandos darbą
Su Neringos savivaldybės meru Dariumi Jasaičiu pirmadienį susitiko Klaipėdos apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos viršininkas Gediminas Karalius bei Neringos priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos viršininkas Marius Šverebas.
Kartu su Neringos savivaldybės administracijoms direktoriumi Algimantu Vyšniausku bei Civilinės ir priešgaisrinės saugos tarnybos vedėju Raimondu Žičkumi jie pirmiausia aptarė Aplinkos ministro Kęstučio Trečioko siūlymą uždrausti rūkyti Kuršių nerijos miškuose šiltuoju metų laiku – nuo kovo 1 iki lapkričio 1 dienos.
Kaip informavo meras Darius Jasaitis, šį klausimą planuojama svarstyti naujos kadencijos Neringos savivaldybės taryboje.
Susitikimo metu diskutuota apie naujoves, paliesiančias šalies savivaldybių ugniagesių komandas. Siekiama, kad nuo 2016-ųjų sausio 1-osios savivaldybių administracijų struktūrose esančios priešgaisrinės tarnybos būtų arba viešosios, arba biudžetinės įstaigos.
Siekiant Lietuvos Respublikos Priešgaisrinės saugos įstatymo pataisų numatytų pokyčių, turės būti pertvarkoma ir Neringos savivaldybės administracijos Civilinės ir priešgaisrinės saugos tarnybos Juodkrantės ugniagesių komanda.
Ši komanda buvo įkurta 2007-aisiais metais, bendradarbiaujant Priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai ir Neringos savivaldybės administracijai. Šiandien šią komandą sudaro 9 ugniagesiais.
Greta bus skiriamas dėmesys savanoriškos ugniagesių veiklos stiprinimui. Planuojama, kad specialių kursų išklausę savanoriai galės dalyvauti gaisrų gesinime, o kita dalis – talkinti šviečiamojoje profilaktinėje veikloje.
Savanoriais, dalyvaujančiais gaisrų gesinime, galės tapti 18-65 m. piliečiai, jie turės atitikti tam tikrus sveikatos ir bendrojo fizinio pasirengimo reikalavimus.
Tikimasi, kad įstatymo pataisų ir efektyvesnės savanorių ugniagesių veiklos dėka bus sutaupyta lėšų. Kaip teigė meras D. Jasaitis, šiuo metu savivaldybė rengiasi pokyčiams. Sprendimą dėl Juodkrantės ugniagesių komandos statuso turės priimti Neringos savivaldybės taryba.