Aptartos e-rinkodaros priemonės, padėsiančios populiarinti Druskininkus
Pirmadienį Druskininkų savivaldybėje vykusio pasitarimo metu mero pavaduotojas Linas Urmanavičius, savivaldybės administracijos bei Turizmo ir verslo informacijos centro specialistai, apgyvendinimo ir sveikatinimo paslaugų teikėjai ir marketingo specialistai aptarė e-rinkodaros priemones, padėsiančias populiarinti Druskininkus. Susitikimo metu atkreiptas dėmesys, kad siekiant populiarinti kurortą ir surasti veiksmingų būdų, kaip pritraukti dar daugiau turistų, vis svarbesnė tampa internetinė rinkodara.
Druskininkų savivaldybė praėjusiais metais užsakė Druskininkų savivaldybės 2015-2020 metų turizmo rinkodaros strategiją, apimančią ir e-rinkodaros priemones. Minėta strategija jau buvo pristatyta Turizmo ir verslo informacijos centre, o vasario mėnesį šią strategiją ketinama teikti tvirtinti Tarybai.
Šiuo metu LR Ūkio ministerija inicijuoja turizmo plėtros regionų e-rinkodaros priemonių konkursą, todėl vakar vykusio susitikimo metu buvo siekta išsiaiškinti internetinės rinkodaros ir komunikacijos poreikius su turizmo srityje dirbančiais specialistais ir verslininkais
LR Ūkio ministerijos inicijuotu konkursu siekiama padidinti kultūros bei gamtos paveldo lankomumą ir žinomumą. Šiuo konkursu norima išnaudoti turizmo e-rinkodaros galimybes, pritraukti į regionus daugiau turistų ir teikti jiems reikalingas paslaugas internete. Vienam e-rinkodaros projektui gali būti skirta iki 290 tūkst. eurų. . E-rinkodaros priemonės numatytos finansuoti ES struktūrinės paramos lėšomis.
Pareiškėjas šiuo atveju galėtų būti tik Druskininkų savivaldybė, dalyvaudama kartu su kitomis savivaldybėmis arba su asociacijomis. Druskininkų savivaldybė ketina teikti paraiškas su Kauno miesto, kurortinėmis ir kaimyninėmis savivaldybėmis.
Pirmadienį vykusiame susitikime specialistai pažymėjo, kad turistai reikiamą informaciją dažniausiai suranda internete. Atsižvelgiant į tai, kad potencialiems turistams daug lengviau surasti reikalingą informaciją internete ar pasitelkus specialias programėles išmaniuosiuose telefonuose, būtina pasitelkti kuo daugiau e-rinkodaros priemonių, kurios būtų kompleksiškos, tarpusavyje susijusios ir patogios. Taip pat pažymėta, kad informacijos srautas yra milžiniškas, todėl kuriant naujas e-rinkodaros priemones svarbu ne tik išskirtinumas, bet ir lengvas informacijos prieinamumas, paprastas ir aiškus turinys.