Artėjant vasarai Druskininkų TVIC specialistai apie kurortą priminė kaimyninių šalių gyventojams
Prieš vasaros sezono atidarymą kaimyninių valstybių gyventojams priminta apie Druskininkų kurortą. Balandžio 6-9 dienomis Druskininkų TVIC atstovai dalyvavo turizmo parodose Minske (Baltarusija) ir Kaliningrade (Kaliningrado sritis). Druskininkų TVIC specialistai pažymi, kad Baltarusijoje ir Kaliningrado srityje gyvena daugiau kaip dešimt milijonų asmenų. Tai didžiulis turistinis potencialas ir vienos svarbiausių Druskininkų rinkų, stabiliai sudarančios penktadalį Druskininkų kurorto užsienio klientų.
Apie baltarusių keliavimo įpročius ir perspektyvas Druskininkų TVIC specialistai kalbėjosi su turizmo rinkos žinovu, žurnalo „V Litvu“ steigėju Maksimu Taborovu. Pasak pašnekovo, prieš vasaros sezoną jaučiamas turistų srauto į Lietuvą didėjimas. „Baltarusijos gyventojų atostogų kryptį nulemia daug veiksnių: užsienio valiutos ir baltarusiško rublio santykis, susisiekimo su užsienio šalimis galimybės, ir, žinoma, turizmo vietovės saugumas. Visgi, žmonės gali atsisakyti daugelio brangių malonumų, tačiau atostogoms būtinai susitaupys. Baltarusiai žino, kad Lietuvoje puikiai išvystytas sanatorinis gydymas, kaimo turizmas, gražus ir švarus pajūrys. Jie vertina aptarnavimo kultūrą ir kainos-kokybės santykį. Druskininkai gali pasiūlyti ne tik sveikatinimo turizmą, bet ir pramogų įvairovę, aktyvaus poilsio paslaugų toje pačioje vietoje. Kiekviename savo žurnale primename tautiečiams apie Druskininkus, nes šis kurortas tikrai neturi sau lygių visame regione. Norime padėkoti ir Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centrui už bendradarbiavimą ir informacijos teikimą“, – baltarusių keliavimo įpročius komentavo pašnekovas.
Druskininkų kurortas taip pat buvo pristatytas turizmo, sporto ir poilsio parodoje „Jantur“ Kaliningrado mieste. Tai jau 19 tarptautinė specializuota paroda, kurioje tradiciškai dalyvauja įmonės iš Kaliningrado srities, Rusijos, Lietuvos, Lenkijos. Garbingo senbūvio vietą šioje parodoje užima Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centro stendas, dalyvaujantis „Janture“ jau eilę metų. Kartu su Centru kurortui atstovavo UAB „Grand SPA Lietuva“, svečių namai „Meilės sala“, „Grūto parkas“.
Trims dienas trukusi pavasariška paroda tapo didele turizmo produktų vitrina, verslo partnerių susitikimų ir kontaktų paieškos vieta. Tarp kitų turizmo firmų ir poilsio vietovių Druskininkai išsiskyrė pasiūlymų gausa: stende buvo galima rasti informacijos apie artimiausius renginius, naujus turistinius objektus, kurortinį gydymą ir aktyvų laisvalaikį. Parodos lankytojai ne tik mielai ėmė Druskininkų paslaugų katalogus, bet ir dalinosi savo įspūdžiais apie lankymąsį Lietuvoje. Dauguma jų jau buvo girdėję apie Druskininkus, o dalis reguliariai atvyksta pas mus ilsėtis. Entuziastingų komplimentų susilaukė mūsų kurorto gamtos ir parkų grožis, paslaugų modernumas ir pasirinkimas.