31 liepos, 2020

Asmeninis finansų planavimas banke – misija (ne)įmanoma?

Su finansais susiję sprendimai neabejotinai yra vieni svarbiausių gyvenime. Nepaisant to, šioje srityje prireikus patarimo ar rekomendacijos, daugeliui gyventojų tenka kliautis savo gebėjimais susirasti informaciją internete patiems ar vadovautis artimųjų patarimais. „General Financing banko“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas rodo, kad tik penktadalis šalies gyventojų, prireikus finansinių konsultacijų, pagalbos kreipiasi tiesiai į savo banką. Kas ketvirtas gyventojas teigia iš savo banko nesulaukiantis jokių konsultacijų finansų klausimais. Tad ar iš tiesų asmeninis finansų planavimas banke – misija neįmanoma?

Nori bendrauti gyvai

Atlikto tyrimo duomenimis, prireikus informacijos finansiniais klausimais, internete jos ieško 37 proc. šalies gyventojų, o beveik 25 proc. konsultuojasi su draugais ir artimaisiais. Kreiptis tiesiogiai į savo banką tėra trečias populiariausias gyventojų pasirinkimas.

„Galimybes bankuose gauti ne tik kasdienes paslaugas, bet ir asmenines ekspertų konsultacijas apriboja daugelio finansų institucijų pastaraisiais metais taikoma praktika mažinti savo klientų aptarnavimo padalinių skaičių ir taip taupyti“, – pastebi „General Financing banko“ Klientų sėkmingos patirties vadovas Skirmantas Ketvirtis.

Jis taip pat priduria, kad nors daugumos bankų klientų aptarnavimo padalinius miestuose rasti tampa vis sunkiau, apsilankymas banko skyriuje klientams yra artimiausias būdas spręsti su finansais susijusius klausimus. Šiuo atveju 29 proc. gyventojų su savo banku linkę bendrauti vykdami į jo skyrių.

„Daugelio bankų pasirinktas kelias mažinti klientų aptarnavimo padalinių skaičių, matyt, yra viena iš priežasčių, dėl kurios, kaip rodo tyrimo duomenys, 70 proc. šalies gyventojų dėl konsultacijų į banką kreipiasi tik kartą per metus ar rečiau. Akivaizdu, kad didelei daliai visuomenės reikiamą informaciją ir finansines konsultacijas yra patogiausia gauti gyvai bendraujant su banko darbuotojais skyriuose. Dėl to, priešingai nei dauguma rinkos dalyvių, mūsų bankas pasirinko netaupyti klientų aptarnavimo sąskaita, investuoti į gerą jų patirtį ir sudaryti sąlygas visą reikiamą informaciją bei konsultacijas gauti jiems priimtiniausiais būdais“, – sako S. Ketvirtis.

Nori paprastumo ir aiškumo

Anot S. Ketvirčio, „General Financing banko“ klientų aptarnavimo padalinių tinklas apima visus didžiuosius Lietuvos miestus. Be to, banko skyriai, klientų patogumui, veikia ne tik miestų centruose ar didžiuosiuose prekybos centruose, bet ir tankiau apgyvendintuose rajonuose, kurių gyventojai visas reikiamas paslaugas ir konsultacijas gali gauti arčiau namų.

„Nepamirštame ir skaitmeninių klientų aptarnavimo kanalų – interneto svetainės, mobiliosios programėlės – jiems taip pat skiriame didelį dėmesį. Taip klientams suteikiame galimybę rinktis jiems patogiausią būdą gauti informaciją ir reikiamas konsultacijas“, – kalba jis.

S. Ketvirtis detalizuoja, kad, tyrimo duomenimis, internetinę bankininkystę bendravimui su savo banku naudoja 28 proc. gyventojų, penktadalis (21 proc.) renkasi konsultacijas telefonu. Dešimtadalis šalies gyventojų į savo banką kreipiasi elektroniniu paštu, o 9 proc. – naudodamiesi išmaniąja banko programėle. Tik mažuma (2 proc.) gyventojų bendravimui su bankais išnaudoja ir socialinių tinklų kanalus.

„Kaip rodo atliktas tyrimas, visais atvejais, vertinant banko aptarnavimo kokybę, klientams svarbiausia yra banko pateikiamos informacijos paprastumas ir aiškumas, personalo profesionalumas ir aptarnavimo greitis. Kadangi šiuos aspektus svarbiausiais įvardijo daugiau nei ketvirtadalis apklaustų gyventojų, itin daug dėmesio skiriame tam, kad su klientais kalbėtume „žmonių kalba“: investuojame į darbuotojų mokymus, išbandome ir įdarbiname naujus įrankius, padedančius paslaugą klientui suteikti patogiausiu ir greičiausiu būdu“, – sako Klientų sėkmingos patirties vadovas.

Gyventojų nuomonės tyrimą „General Financing banko“ užsakymu bendrovė „Spinter tyrimai“ atliko šių metų gegužės 18-27 d. Jo metu apklausta 1012 Lietuvos gyventojų, kurių amžius nuo 18 iki 75 metų.


21 balandžio, 2025

Šešios Lietuvos vietovės: Niūronys, Marcinkonys, Merkinė, Palūšė, Plateliai ir Žagarė pretenduoja tapti geriausiais turizmo kaimais pasaulyje. Jos pateikė savo kandidatūras […]

18 balandžio, 2025

„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai […]

15 balandžio, 2025

Startuolis – tai ne tik naujas verslas, bet ir nauja idėja, drąsūs sprendimai bei inovatyvus požiūris į rinką. Būtent todėl […]

8 balandžio, 2025

Balandžio 8 d. Ignalinos rajono savivaldybėje vyko Verslo forumas, kurį organizavo Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Rūmų generalinis direktorius […]

Kiek galite sutaupyti įsirengę saulės elektrinę su APVA parama / pexels.com nuotr.
7 balandžio, 2025

Įsirengti saulės elektrinę su APVA (Aplinkos projektų valdymo agentūros) parama – tai ne tik puiki galimybė sumažinti elektros sąskaitas, bet […]

5 balandžio, 2025

Pirmasis šių metų ketvirtis pažymėtas išaugusiu įvykusių viešųjų Turto banko aukcionų skaičiumi, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Per […]

3 balandžio, 2025

Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ tapo pirmąją aviakompanija Europoje, per metus skraidinusia 200 mln. keleivių. Per finansinius metus, kurie baigėsi […]

31 kovo, 2025

Kasmet technologijų entuziastai laukia naujausių išmaniųjų telefonų modelių, o Apple iPhone serija išlieka viena populiariausių pasirinkimų rinkoje. Vienas naujausių modelių […]

31 kovo, 2025

Geros naujienos šiauliečiams. „Kavos Draugas“ plečiasi ir atidaro jau šeštąją fizinę parduotuvę Lietuvoje – šįkart Šiauliuose. Nuo šiol bus dar […]

27 kovo, 2025

Lietuvos oro uostai (LTOU) praneša, kad oficialiai baigtas Kauno oro uosto šiaurinio perono plėtros projektas, kuris pradėtas 2023 metų pabaigoje. […]

26 kovo, 2025

Vyriausybei pritarus, keturi ministrai pasirašė susitarimą su bendrove „ORLEN Lietuva“. Susitarimas numato Lietuvos įsipareigojimų investiciniam projektui vykdymą, kurių praėjusi Vyriausybė […]

26 kovo, 2025

Pirmoji tokia krovimo stotelė bus pastatyta Varėnoje, kurią, pagal su „LTG Infra” pasirašytą sutartį, suprojektuos ir įrengs UAB „Fima”. Tai […]

25 kovo, 2025

2025 metai žada reikšmingus pokyčius rinkodaros pasaulyje, kuriuos lemia spartus technologijų vystymasis, vartotojų elgsenos transformacija ir stiprėjantis dėmesys tvarumui. Šiame […]

25 kovo, 2025

Ką pirmiausia įsivaizduojate išgirdę žodį „sandėliukas“? Galbūt močiutės uogienių prikrautas lentynas, senas padangas, dėžes su žaislais ar laikraščiais ir specifinį […]

25 kovo, 2025

Spartūs technologiniai pokyčiai ir negailestinga globali konkurencija kelia didelių iššūkių Europos Sąjungos automobilių pramonei. Todėl kovo pradžioje Europos Komisija pristatė […]

24 kovo, 2025

Kovo 21 d. Lietuvos miško ir žemės savininkų asociacijos Ignalinos skyriaus iniciatyva Ignalinos rajono savivaldybės konferencijų salėje surengta Aukštaitijos miško […]

21 kovo, 2025

Taigi, koks turi būti interneto greitis? Lietuvos interneto greitis yra vienas greičiausių pasaulyje, ypač kai kalbama apie šviesolaidinį internetą. Štai […]

20 kovo, 2025

Žuvininkystės tarnyba prie Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos, tęsdama europinių ungurių išteklių atkūrimo Lietuvoje darbus, šiemet sėkmingai įsigijo 610 kg […]

20 kovo, 2025

„Via Lietuva“ pradėjo šių metų pradžioje Seimo priimto Kelių įstatymo pakeitimo vykdymą. Pakeitimuose numatyta, kad valstybinės reikšmės rajoniniai keliai, einantys […]

20 kovo, 2025

Klaipėdos r., Ginduliuose, Malūno g. 1, duris atvėrė naujas greitojo maisto restoranas, sujungiantis du Lietuvoje puikiai žinomus ženklus – „Express […]

Regionų naujienos