Automobilių servisas: kaip išsirinkti ir nenusivilti?
Tenka pripažinti: automobilis tapo nepamainomu kasdienybės pagalbininku. Gyvenimas be automobilio šiandien – sunkiai įsivaizduojamas. Kaip ir viskas mūsų gyvenime, transporto priemonė reikalauja atidumo ir rūpesčio. Tik gerai prižiūrimas automobilis tarnaus patikimai ir Jūsų nenuvils. Rutininė patikra ir priežiūra bei pasitaikantys gedimai – kiekvieno automobilio savininko realybė. Tokiu atveju, kai gedimas rimtas ir negalima jo pašalinti savomis jėgomis, arba stokojate žinių, būtinos kokybiško automobilių serviso paslaugos. Automobilių serviso įmonių Lietuvoje tik daugėja, tačiau ne visos jos vertos Jūsų dėmesio. Skubame atsakyti į opius klausimus – koks turi būti geras automobilių servisas ir kaip nepasimesti ieškant geriausio serviso mieste?
Ko tikisi klientai?
Didesnė laisvė, augančios pajamos ir galimybės – taip šiandien gyvena dažnas automobilio savininkas. Suprantama, jis kelia didelius lūkesčius tiek sau, tiek paslaugoms, kurias gauna. Automobilių servisas šiame kontekste – ne išimtis. Koks turi būti geras autoservisas ir kokie yra klientų lūkesčiai? Tikime, čia atpažinsite ir save.
Kvalifikacija – darbų kokybė, patyrę ir kvalifikuoti meistrai, žinoma, didžiausias klientų prioritetas. Autoservisas, kurio standartai neatitinka kokybės lūkesčių arba yra tik patenkinami, šiuolaikinio kliento tikrai nesudomins.
Greitis – aptarnavimas turi būti ne tik kokybiškas, bet ir operatyvus. Žinoma, sudėtingų remonto darbų vos pirštais spragtelėjus atlikti tikrai nepavyks, tačiau greitas darbų atlikimo terminas rodo meistrų patirtį ir natūraliai padeda plėsti patenkintų klientų ratą.
Patogus darbo laikas – kaip žinia, gedimai ir nesklandumai tinkamo laiko nesirenka, todėl labai patogu, jeigu autoservisas dirba ir vakarais bei savaitgaliais.
Nepriekaištingas klientų aptarnavimas – klientai pagarbos ir mandagumo tikisi visose sferose. Tai – normalu. Iš to, kaip autoserviso atstovai bendrauja gyvai, priima telefono skambutį, atsako į laiškus, galima susidaryti vaizdą apie autoserviso darbo kultūrą ir požiūrį į klientus.
Papildomos paslaugos – šiuolaikinio gyvenimo tempas įpareigoja: viską norisi rasti vienoje vietoje. Todėl labai patogu, jeigu automobilių servisas teikia įvairias papildomas paslaugas (pavyzdžiui, parduoda kokybiškas, originalias automobilių dalis, automobilių padangas, priežiūros priemones ir kt.).
Kaip išsirinkti geriausią?
Deja, daugybės nusivylusių klientų patirtys įrodo, kad patikimi – tikrai ne visi servisai. Kad netektų pasimauti ant nekokybiškai atliekamų paslaugų kabliuko, skubame pasidalinti patarimais, kurie padės išsirinkti geriausią autoservisą Jūsų mieste.
- Atlikite paiešką Vartotojų atsiliepimai – puikus indikatorius, nurodantis, ar verta pasitikėti konkrečia preke ar paslauga. Interneto amžius užtikrina, kad bet kokia įmonė būtų nesunkiai aptinkama. Autoservisas – ne išimtis. Kuo daugiau atsiliepimų, tuo lengviau susidaryti bendrą vaizdą apie jo paslaugas. Atkreipkite dėmesį į neigiamų ir teigiamų vertinimų bei komentarų santykį: pavyzdžiui, jeigu blogai įmonės paslaugas vertina tik vienas iš dešimties vartotojų, tikėtina, kad viskas gerai. Tačiau jeigu teigiamų ir neigiamų vertinimų kiekis – panašus, arba neigiamų net daugiau, negu teigiamų, tokios įmonės rinktis nevertėtų. Tikriausiai autoserviso atstovai nėra suinteresuoti gerinti darbų kokybę ir visai neatsižvelgia į klientų išsakomas pastabas.
- Įsitikinkite, ar servisas turi automobilio gamintojo sertifikaciją. Oficiali sertifikacija užtikrina profesionalias paslaugas. Sertifikaciją turintys autoservisai laikosi griežtų kokybės ir darbo etikos standartų.
- Nepasitikėkite mažiausios kainos Suprantama, aukštos paslaugų kainos toli gražu nereiškia, kad bus suteikiamos pačios geriausios paslaugos, tačiau įmonės, skelbiančios apie išskirtinai mažą kainą arba meluoja, arba po viliojančia skraiste „pakiša“ prastą kokybę ir nekvalifikuotas paslaugas.
- Pasidomėkite, ar teikiama išankstinė darbų sąmata. Kaina neturi tapti kate maiše! Save gerbianti autoserviso įmonė be problemų paskaičiuos preliminarią būsimų remonto darbų kainą. Taip pat, pasibaigus darbams, visada suteiks išsamią išlaidų sąmatą apie kaštus ir sąnaudas. Tada tvirtai žinosite, kokie darbai buvo atlikti ir kas kiek kainavo. Tuo tarpu, jeigu automobilių serviso įmonė atsisako įvardyti ir raštu patekti kainas, labai gali būti, kad kažkas slepiama. Tokia įmone pasitikėti neverta.
- Kokybės garantija. Apie serviso patikimumą galite spręsti ir iš to, ar įmonės atstovai suteikia garantiją atliktiems darbams. Jeigu autoservise atsisakoma suteikti bet kokią garantiją, tai – pavojaus signalas. Nenoras prisiimti atsakomybės dėl atliktų paslaugų dažniausiai reiškia, kad serviso darbų kokybė kelia rimtų abejonių net pačiai įmonei.
- Galiausiai, gerai apsidairykite ir įvertinkite… tvarką. Tikrai neverta tikėtis, kad automobilių remonto dirbtuvėse vyraus nepriekaištinga tvarka ir švara: juk mechanikams atliekant įvairius remonto darbus, prireikia įvairiausių įrankių, o iš automobilių dalių išteka alyva, tepalai ir kitos taršios medžiagos. Nepaisant to, net ir darbinė netvarka turi ribas! Prieš galutinai nuspręsdami dėl serviso, apsižvalgykite: jeigu patalpos atrodo nevalytos eilę metų ir nėra net kur kojos pastatyti, o darbo įrankiai išmėtyti kur papuola, tai – ženklas, kad įmonė susiduria su darbo organizavimo problemomis: dėl to gali nukentėti darbų kokybė. Tokia netvarka yra ne tik apsileidimas, bet net grėsmė darbuotojų ir klientų saugumui.
Viliamės, kad šie patarimai padės nepasimesti tarp daugybės automobilių serviso įmonių ir surasti geriausią paslaugą. Investuoti šiek tiek laiko į geriausio autoserviso paieškas – tikrai verta. Tik pasirinkę aukščiausios kokybės paslaugas būsite saugūs kelyje!