Birštone tęsiama Svetingumo kursų organizavimo tradicija
Siekiant kurti Birštono – tarptautinio lygmens, kokybiškų sveikatinimo, apgyvendinimo, maitinimo paslaugų kurorto – įvaizdį, vakar, rugpjūčio 18 d., Birštono savivaldybėje, vyko sanatorijų, viešbučių, SPA centrų, maitinimo įstaigų atstovų Svetingumo seminaras, tema „Ką reikėtų žinoti apie etiketą viešbučių, restoranų ir kavinių darbuotojams. Būkite savo įmonės ambasadoriais“.
Alvyda Jasilionytė, „LondonImage Institute“ sertifikuota įvaizdžio konsultantė-trenerė, verslo etikos lektorė, meno kuratorė, 12 metų dirbusi privataus verslo sektoriuje ir buvusi atsakinga už prekės ženklų įvedimą, reklamą, rinkodarą, klientų aptarnavimą, personalo atranką ir mokymą, nuo 2005 m. teikianti konsultacijas vadovams, vedanti mokymus personalui, savivaldybėje pristatė dalykinio etiketo, svetingumo, klientų aptarnavimo, komunikacijos ir įvaizdžio temas bei subtilybes.
Norint, kad Birštono kurortas būtų svetingas ir turėtų puikų įvaizdį, yra svarbu teikti kokybiškas sveikatingumo, apgyvendinimo, maitinimo paslaugas. Seminaro metu sanatorijų, viešbučių darbuotojai sužinojo, kaip tinkamai atrodyti ir reprezentuoti savo įstaigą; kuo ypatinga pasisveikinimo svarba ir šypsenos galia; įgijo žinių apie kūno kalbą ir tinkamą laikyseną; sužinojo, kokie yra tinkami kreipiniai ir aptarnavimo eiliškumo svarba; kodėl verta domėtis klientais ir neskubėti pateikti sąskaitos; kokia asmeninės erdvės ir laiko svarba.
„Žmogus, kuris išmano dalykinio etiketo subtilybes, sudarys klientams patikimo ir profesionalaus darbuotojo įspūdį. Labai svarbu mūsų nuostata su mumis dirbančių žmonių atžvilgiu ir tų, kurie galbūt tik nori išleisti savo pinigus. Bendradarbio šiurkštus „labas” gali palikti slogų įspūdį visai likusiai dienos daliai, o jo šypsena ir miela, geranoriška nuostata gali padėti parduoti paslaugą ar produktą. Mes praleidžiame beveik visą dieną darbe, tad pasistenkime, kad tas laikas būtų malonus, kiek tai įmanoma. Dalykinis etiketas yra žinios ir įgūdžiai, kurie padeda jaustis puikiai ir laisvai kiekvienoje verslo ar visuomeninėje situacijoje. Visuomet galvokite apie save, kaip apie ambasadorius“ – teigė lektorė A. Jasilionytė.