Birštono savivaldybėje startavo įžanginis projekto „Lyderių laikas 3“ renginys
Birželio 14 dieną Birštono savivaldybėje prasidėjo įžanginis projekto „Lyderių laikas 3“ renginys, kurį įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras kartu su partneriais – Mokyklų tobulinimo centru ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu. Projektas „Lyderių laikas“ yra nacionalinė iniciatyva, kuri rūpinasi Lietuvos švietimo sistemoje įtvirtinti lyderystei palankią aplinką, skatinančią mokyklų, savivaldybių ir nacionalinio lygmens švietimo darbuotojus siekti mokinių ugdymosi pažangos, inicijuoti ir vykdyti kokybinius pokyčius savo organizacijose. Projektas įtrauks profesinio mokymo, formaliojo ir neformaliojo švietimo mokyklų, nacionalinio ir savivaldybių lygmens švietimo atstovus.
Renginyje dalyvavo Birštono savivaldybės merė Nijolė Dirginčienė, mero pavaduotojas Vytas Kederys, Savivaldybės įstaigų atstovai, Administracijos specialistai.
Pagrindinį pranešimą pristatė Mokyklų tobulinimo centro atstovė Eglė Pranckūnienė, apie projektą papasakojo ir Birštono savivaldybės kuratorė Skaidrutė Kriukienė.
Renginio dalyviai turėjo galimybę prisiminti ir papasakoti istoriją apie sėkmingai įgyvendintą sumanymą / iniciatyvą/ projektą. Savo sėkmės istorija pasidalijo Savivaldybės merė Nijolė Dirginčienė, teigdama, kad viskas pasiekiama tik dideliu ir nebūtinai atlygintinu darbu.
Dalyviai dirbo grupėse, išsiaiškino svarbiausius klausimus apie projekto naudą ir galimybes Birštono savivaldybėje, diskutavo, kokį Birštoną įsivaizduoja 2027 metais.
Programa skiriama ir patyrusiems, ir mažiau patirties turintiems švietimo bendruomenės atstovams: visų tipų mokyklų vadovams, pavaduotojams, visų dalykų mokytojams, nacionalinio lygmens bei savivaldybių specialistams, linkusiems į savarankišką studijavimą bei refleksiją, kuriems ne tiek svarbu gauti formalųjį išsilavinimo pripažinimą, kiek įgyti naujos patirties bei kompetencijų, refleksyviai analizuoti savo praktiką bei kurti naujas veiklos idėjas, bendradarbiaujant su kolegomis iš savo bei kitų savivaldybių. Programą baigę dalyviai gebės integruoti teorines žinias į savo praktinę veiklą, kurdami ir įgyvendindami pozityvius mokymosi pokyčius savo klasėje, mokykloje, savivaldybėje ir šalyje.