Bus pradėta statyti Joniškio rytinio aplinkkelio antroji dalis
Liepos 11 d. Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, atliekantis direktoriaus pareigas Artūras Pališkevičius ir UAB „Šiaulių plentas“ generalinis direktorius Juozas Aleksa pasirašė „Joniškio miesto rytinio aplinkkelio nuo krašto kelio Nr. 152 Joniškis–Linkuva iki krašto kelio Nr. 209 Joniškis–Žeimelis–Pasvalys statyba“ rangos sutartį.
Sutarties kaina su PVM 858971,73 Eur. Sutartyje numatytus darbus planuojama baigti per 20 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Finansavimo šaltinis – Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos, taip pat Joniškio rajono savivaldybės biudžeto lėšos.
Bus statoma Joniškio miesto rytinio aplinkkelio antra dalis, kurios ilgis 1,32 km. Antrosios dalies projektavimo darbai atlikti taip, kad kelio parametrai atitiktų anksčiau suprojektuotą pirmą aplinkkelio dalį nuo Šiaulių Senosios gatvės iki Pašvitinio gatvės.
Praeitų metų liepos mėnesį baigus projekto „Joniškio miesto rytinio aplinkkelio dalies (Turgaus g.) nuo Turgaus gatvės iki kelio Nr. 152 Joniškis–Linkuva statyba“ darbus, gyventojai pradėjo naudotis šiuo miesto apvažiavimu. Tuo metu jau buvo pradėti aplinkkelio antrosios dalies projektavimo darbai.
Nors atkarpa ir neilga, tačiau itin reikšminga Joniškio miestui ir jo žmonėms. Aplinkkelis svarbus sprendžiant miesto centro apkrovimą sunkiasvoriu transportu. Pirmoji kelio atkarpa, jungianti Šiaulių Senosios ir Pašvitinio gatves, sunkiasvorį transportą nukreipė nuo miesto centrinės dalies tiesiai į pramoninės teritorijos zoną Joniškio pietinėje dalyje.
Jau atidarius aplinkkelio pirmąją atkarpą sumažėjo sunkiojo transporto eismo intensyvumas V. Kudirkos, Pašvitinio ir Respublikos gatvėse. Sunkiasvoriams automobiliams pradėjus važiuoti naujuoju aplinkkeliu pagerėjo eismo sąlygos, sumažėjo neigiamas transporto poveikis aplinkai, taip pat sumažėjo triukšmas gyventojams.
Tad pastačius antrąją dalį sunkiasvoris transportas galės aplenkdamas miesto centrą pravažiuoti nuo Kriukų pusės Šiaulių link.