Daugiausia skundų – dėl švietimo įstaigų
Praėjusiais metais Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos (NVSC) Panevėžio departamentas (NVSC Panevėžio departamentas) gavo 79 gyventojų, vartotojų ir ūkio subjektų skundus. Pastaraisiais metais daugiausiai skundų (apie 75 proc.) gaunama tiesiogiai, pareiškėjui kreipiantis į NVSC Panevėžio departamentą. Iš pernai gautų 79 skundų, išnagrinėti buvo 44. Kiti skundai, dėl įvairių priežasčių, buvo nenagrinėti ar persiųsti nagrinėti kitoms institucijoms bei pavaldžioms įstaigoms.
Sumažėjo pagrįstų skundų skaičius
Praėjusiais metais NVSC Panevėžio departamento specialistai išnagrinėjo 44 skundus, iš jų beveik 39 proc. buvo pagrįsti, kai 2016 m. – 42 skundus, iš jų pusė pasitvirtino.
Daugiausia skundų išnagrinėta dėl kontroliuojamų paslaugų ar sričių
Praėjusiais metais daugiau nei 86 proc. išnagrinėtų skundų (38 skundai) buvo dėl NVSC Panevėžio departamento kontroliuojamų paslaugų ir sričių. Daugiausia asmenys skundėsi dėl švietimo įstaigų (9 skundai), iš jų trečdalis buvo pagrįsti (3 skundai).
2017 m. gauti net 7 skundai iš policijos areštinių, kai 2016 m. jų nebuvo gauta, tačiau nei vienas skundas nepasitvirtino.
Taip pat dažnai asmenys skundėsi dėl:
- teikiančio grožio paslaugas (6 skundai), iš jų 5 skundai buvo pagrįsti;
- teikiančio kirpyklos paslaugas (4 skundai), iš jų 3 skundai buvo pagrįsti;
- objekto, skleidžiančio stacionarų triukšmą (4 skundai), iš jų nei vienas skundas nepasitvirtino.
NVSC Panevėžio departamento duomenimis, pernai išnagrinėjus gautus skundus nustatyta, kad buvo pažeista 13 teisės aktų nuostatų.
Kur galima kreiptis?
Dėl nesaugių paslaugų ir nesaugios aplinkos galima kreiptis į NVSC (Kalvarijų g. 153, Vilnius) ir jo departamentus, esančius visoje Lietuvoje. Daugiau informacijos apie skundų pateikimo tvarką rasite NVSC prie SAM interneto svetainėje http://nvsc.lrv.lt/