Dažniausios (ir brangiausios) „Google Ads“ klaidos ir būdai, kaip jų išvengti

Manote, kad turite tobulą „Google Ads“ kampaniją? Jei taip yra iš tikrųjų – valio! Tačiau neretai būna ir taip, kad įgyvendinant „Google Ads“ pasitaiko klaidų, kurios ne tik mažina reklamos efektyvumą, bet ir kainuoja gana brangiai.
Dauguma išbandžiusių „Google Ads“, tikriausiai sutiktų, kad ši skaitmeninės reklamos rūšis gali būti itin efektyvus potencialių klientų ir pardavimų generavimo įrankis, o daugybė jos siūlomų funkcijų, pritaikymo ir taikymo parinkčių yra priežastys, kodėl šis įrankis veikia sėkmingai. Tačiau tai, kas lemia „Google Ads“ sėkmę, taip pat gali būti tai, kas apriboja investicijų grąža (IG). „Google“ yra numačiusi rekomendacijas, kuriomis reikia remtis rengiant reklamą, o šių rekomendacijų nepaisymas gali būti labai brangi klaida. Žinodami, kaip atpažinti „Google Ads“ klaidas, žinosite, kaip jų išvengti. Maža to, tokiu būdu galėsite priartėti prie savo galutinio tikslo – pritraukti tikslingesnį vartotojų srautą į savo svetainę ir padidinti rinkodaros teikiamą naudą savo verslui. Tad – pirmyn į pažintį su dažniausiomis ir brangiausiomis „Google Ads“ klaidomis..
1 klaida – numatytosios paieškos ir vaizdinės reklamos tinklo taikymo parinktys
„Google Ads“ turi kelias formas – reklamą paieškos tinkle arba reklamą vaizdo tinkle. Todėl kurdami paieškos tinklo reklamą, galite pasirinkti paieškos tinklą, vaizdinės reklamos tinklą arba abu. Jeigu reklamos tikslas yra potencialių klientų generavimas (o ne, pavyzdžiui, prekės ženklo žinomumo didinimas), geriausia rinktis reklamą paieškos tinkle, nes paspaudimų konversijų rodiklis vaizdinės reklamos tinkle yra labai žemas, palyginti su paieškos tinklu.
Kas nutiks su paieškos tinklu, jei taikysite reklamą pagal raktinį žodį? Ji bus rodoma tik „Google“. Jei pasirinksite vaizdinės reklamos tinklą, „Google“ veikiausiai skelbs tokį skelbimą atitinkamose svetainėse, tačiau jis nebus rodomas žmonėms, kurie aktyviai jūsų ieško. Taigi, kartais vaizdinės reklamos tinklo pasirinkimas gali būti nuostolingas, nes neatves norimo lankytojų srauto.
2 klaida – neigiami raktiniai žodžiai (t. y. tie, kurie nėra susiję su konkrečia reklama)
„Google Ads“ būtina bent jau kas savaitę peržiūrėti neigiamų raktinių žodžių sąrašą. Reikėtų pradėti nuo standartinio neigiamų raktinių žodžių sąrašo, kurį galima sudaryti pasitelkus tokius įrankius kaip „SEMrush“ – raktinių žodžių planavimo priemonė, „Google“ pasiūlymus ir t. t. Šių raktinių žodžių žinojimas padės sutaupyti pinigų, nes jie padės pritraukti daugiau potencialių klientų ir sumažinti nekonvertuojančias paieškas.
3 klaida – nepridėti plėtiniai
„Google“ padeda lengvai sukurti tinkamai optimizuotus skelbimus ir pritraukti daugiau tikslingo srauto į savo svetainę pasinaudojant plėtinių galia. Dabar prie savo reklamos galima pridėti papildomos informacijos, kad google ads reklama išsiskirtų ir būtų pastebimesnė.
Plėtinių naudojimas gali būti itin efektyvus būdas padidinti paspaudimų skaičių. Galima naudoti svetainių nuorodų plėtinius, kurie nukreipia lankytojus į atitinkamus puslapius. Galima naudoti figūrinių išnašų plėtinius, kurie leidžia prie reklamos skelbimų pridėti daugiau teksto (pavyzdžiui, raginimą veikti). Galima naudoti ir pranešimų plėtinius, vietovių plėtinius, kainų plėtinius ir kitus plėtinius, kurie konkrečiu atveju teigiamai veiktų „Google Ads“ efektyvumą.
Adaptuojant reklamą klientų mobiliesiems įrenginiams, rekomenduojama naudoti skambučių arba pranešimų plėtinius. Iš esmės galima įgalinti mobiliojo ryšio vartotojus jums paskambinti arba siųsti pranešimą tiesiai iš savo mobiliųjų telefonų. Tiesa, negalima kontroliuoti, kaip plėtiniai bus rodomi, nes tik „Google“ nusprendžia, kokie plėtiniai ir kokie skelbimai bus rodomi. Pagrindinis jūsų tikslas yra periodiškai pažiūrėti į plėtinių funkcionavimą ir įvertinti, kurie plėtiniai konvertuoja geriau. Tada galite pristabdyti tuos, kurie nekonvertuoja arba pakeisti juos geresne versija. Kad ir kaip ten būtų, „Google“ teigimu, plėtiniai gali padidinti skelbimų paspaudimų rodiklį iki 10 proc.
4 klaida – regioninių tendencijų ignoravimas
Paprastai vieni „Google Ads“ reklamos kūrėjai dėmesį sutelkia į labai mažą auditoriją (ploto atžvilgiu, pavyzdžiui, viename mieste), o kiti renkasi agresyvesnį modelį – šalies ar net tarptautiniu mastu.
Pirmiausia reikia atsižvelgti į jūsų verslo aprėpiamą sritį. Jei tai vietinis verslas, pavyzdžiui, restoranas, tuomet geriausia rodyti skelbimus tik savo apylinkėse. Kitiems verslams gali tikti reklamos pritaikymas didesnei geografinei teritorijai. Šio pasirinkimo pranašumas yra tai, kad gausite duomenis, kuriuos galima naudoti, peržiūrėti savo skelbimų našumą mieste ir atlikti daug kitų veiksmų. Pavyzdžiui, galite pastebėti, kad vieno miesto kaina / konversija yra mažesnė nei kito, o tai gali būti priežastis atsisakyti brangesnio miesto biudžeto sudarymo ir padidinti kito miesto reklamos biudžetą.
„Google Ads“ klaidų be abejonės gali būti ir daugiau, tačiau jų galima išvengti. Kaip tai padaryti? Lengviausias kelias – pasinaudoti profesionalų teikiamomis „Google Ads“ paslaugomis. Kreiptis galima tel. +370 678 51839 ar el. paštu info@seosprendimai.lt. Kiekvienam bus surastas geriausias reklamos sprendimas!