9 birželio, 2021

Dažniausios (ir brangiausios) „Google Ads“ klaidos ir būdai, kaip jų išvengti

Manote, kad turite tobulą „Google Ads“ kampaniją? Jei taip yra iš tikrųjų – valio! Tačiau neretai būna ir taip, kad įgyvendinant „Google Ads“ pasitaiko klaidų, kurios ne tik mažina reklamos efektyvumą, bet ir kainuoja gana brangiai.

Dauguma išbandžiusių „Google Ads“, tikriausiai sutiktų, kad ši skaitmeninės reklamos rūšis gali būti itin efektyvus potencialių klientų ir pardavimų generavimo įrankis, o daugybė jos siūlomų funkcijų, pritaikymo ir taikymo parinkčių yra priežastys, kodėl šis įrankis veikia sėkmingai. Tačiau tai, kas lemia „Google Ads“ sėkmę, taip pat gali būti tai, kas apriboja investicijų grąža (IG). „Google“ yra numačiusi rekomendacijas, kuriomis reikia remtis rengiant reklamą, o šių rekomendacijų nepaisymas gali būti labai brangi klaida. Žinodami, kaip atpažinti „Google Ads“ klaidas, žinosite, kaip jų išvengti. Maža to, tokiu būdu galėsite priartėti prie savo galutinio tikslo – pritraukti tikslingesnį vartotojų srautą į savo svetainę ir padidinti rinkodaros teikiamą naudą savo verslui. Tad – pirmyn į pažintį su dažniausiomis ir brangiausiomis „Google Ads“ klaidomis..

1 klaida – numatytosios paieškos ir vaizdinės reklamos tinklo taikymo parinktys

„Google Ads“ turi kelias formas – reklamą paieškos tinkle arba reklamą vaizdo tinkle. Todėl kurdami paieškos tinklo reklamą, galite pasirinkti paieškos tinklą, vaizdinės reklamos tinklą arba abu. Jeigu reklamos tikslas yra potencialių klientų generavimas (o ne, pavyzdžiui, prekės ženklo žinomumo didinimas), geriausia rinktis reklamą paieškos tinkle, nes paspaudimų konversijų rodiklis vaizdinės reklamos tinkle yra labai žemas, palyginti su paieškos tinklu.

Kas nutiks su paieškos tinklu, jei taikysite reklamą pagal raktinį žodį? Ji bus rodoma tik „Google“. Jei pasirinksite vaizdinės reklamos tinklą, „Google“ veikiausiai skelbs tokį skelbimą  atitinkamose svetainėse, tačiau jis nebus rodomas žmonėms, kurie aktyviai jūsų ieško. Taigi, kartais vaizdinės reklamos tinklo pasirinkimas gali būti nuostolingas, nes neatves norimo lankytojų srauto.

2 klaida – neigiami raktiniai žodžiai (t. y. tie, kurie nėra susiję su konkrečia reklama)

„Google Ads“ būtina bent jau kas savaitę peržiūrėti neigiamų raktinių žodžių sąrašą. Reikėtų pradėti nuo standartinio neigiamų raktinių žodžių sąrašo, kurį galima sudaryti pasitelkus tokius įrankius kaip „SEMrush“ – raktinių žodžių planavimo priemonė, „Google“ pasiūlymus ir t. t. Šių raktinių žodžių žinojimas padės sutaupyti pinigų, nes jie padės pritraukti daugiau potencialių klientų ir sumažinti nekonvertuojančias paieškas.

3 klaida – nepridėti plėtiniai

„Google“ padeda lengvai sukurti tinkamai optimizuotus skelbimus ir pritraukti daugiau tikslingo srauto į savo svetainę pasinaudojant plėtinių galia. Dabar prie savo reklamos galima pridėti papildomos informacijos, kad google ads reklama išsiskirtų ir būtų pastebimesnė.

Plėtinių naudojimas gali būti itin efektyvus būdas padidinti paspaudimų skaičių. Galima naudoti svetainių nuorodų plėtinius, kurie nukreipia lankytojus į atitinkamus puslapius. Galima naudoti figūrinių išnašų plėtinius, kurie leidžia prie reklamos skelbimų pridėti daugiau teksto (pavyzdžiui, raginimą veikti). Galima naudoti ir pranešimų plėtinius, vietovių plėtinius, kainų plėtinius ir kitus plėtinius, kurie konkrečiu atveju teigiamai veiktų „Google Ads“ efektyvumą.

Adaptuojant reklamą klientų mobiliesiems įrenginiams, rekomenduojama naudoti skambučių arba pranešimų plėtinius. Iš esmės galima įgalinti mobiliojo ryšio vartotojus jums paskambinti arba siųsti pranešimą tiesiai iš savo mobiliųjų telefonų. Tiesa, negalima kontroliuoti, kaip plėtiniai bus rodomi, nes tik „Google“ nusprendžia, kokie plėtiniai ir kokie skelbimai bus rodomi. Pagrindinis jūsų tikslas yra periodiškai pažiūrėti į plėtinių funkcionavimą ir įvertinti, kurie plėtiniai konvertuoja geriau. Tada galite pristabdyti tuos, kurie nekonvertuoja arba pakeisti juos geresne versija. Kad ir kaip ten būtų, „Google“ teigimu, plėtiniai gali padidinti skelbimų paspaudimų rodiklį iki 10 proc.

4 klaida – regioninių tendencijų ignoravimas

Paprastai vieni „Google Ads“ reklamos kūrėjai dėmesį sutelkia į  labai mažą auditoriją (ploto atžvilgiu, pavyzdžiui, viename mieste), o kiti renkasi agresyvesnį modelį – šalies ar net tarptautiniu mastu.

Pirmiausia reikia atsižvelgti į jūsų verslo aprėpiamą sritį. Jei tai vietinis verslas, pavyzdžiui, restoranas, tuomet geriausia rodyti skelbimus tik savo apylinkėse. Kitiems verslams gali tikti reklamos pritaikymas didesnei geografinei teritorijai. Šio pasirinkimo pranašumas yra tai, kad gausite duomenis, kuriuos galima naudoti, peržiūrėti savo skelbimų našumą mieste ir atlikti daug kitų veiksmų. Pavyzdžiui, galite pastebėti, kad vieno miesto kaina / konversija yra mažesnė nei kito, o tai gali būti priežastis atsisakyti brangesnio miesto biudžeto sudarymo ir padidinti kito miesto reklamos biudžetą.

„Google Ads“ klaidų be abejonės gali būti ir daugiau, tačiau jų galima išvengti. Kaip tai padaryti? Lengviausias kelias – pasinaudoti profesionalų teikiamomis „Google Ads“ paslaugomis. Kreiptis galima tel. +370 678 51839 ar el. paštu info@seosprendimai.lt. Kiekvienam bus surastas geriausias reklamos sprendimas!


9 kovo, 2025

Automobilių padangos yra vienas svarbiausių transporto priemonės elementų, užtikrinančių saugumą ir komfortą kelionės metu. Šiandien vis daugiau vairuotojų renkasi padangas […]

7 kovo, 2025

Penktadienį Vilniuje prasideda pavasario pradžią simbolizuojanti, tris dienas truksianti Kaziuko mugė. Kaip skelbia mugės organizatoriai, šių metų mugės tema – […]

7 kovo, 2025

Per pastaruosius trejus metus Birštone augantis turistų srautas ir nuosekliai plėtojama apgyvendinimo, sveikatinimo bei kita turizmo infrastruktūra atnešė džiugių permainų […]

6 kovo, 2025

Europos centrinis bankas (ECB) ketvirtadienį dar kartą sumažino palūkanų normas, kad paskatintų sunkumų kamuojamą euro zoną, tačiau leido suprasti, kad […]

EPA-ELTA nuotr.
6 kovo, 2025

1990-ųjų pradžioje buvau jaunas Tarptautinio valiutos fondo (TVF) ekonomistas pagrindiniame politikos formavimo departamente. Tuo metu vykdavau į TVF misijas Bulgarijoje, […]

2 kovo, 2025

Vizitinė kortelė – tai daugiau nei tik kontaktinė informacija ant popieriaus. Ji yra pirmasis įspūdis apie jus ir jūsų verslą, […]

28 vasario, 2025

 Gyventojams, dėl pernai vasarą kilusios elektros neturėjusiems ilgiau nei 72 valandas, tinklus prižiūrintis „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) jau išmokėjo beveik […]

26 vasario, 2025

Pirmąjį metų mėnesį bendras krovos kiekis Klaipėdos uoste, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 5 proc. Anot uosto, daugiausia […]

25 vasario, 2025

Darbo užmokesčio atotrūkis tarp vyrų ir moterų Lietuvoje 2024 m. siekė 13 proc., teigia „Sodros“ Statistikos, analizės ir prognozės skyriaus […]

25 vasario, 2025

Internetinių svetainių kūrimo platforma „Wix“ Lietuvoje Vilniuje steigia naują dizaino centrą „Vilnius Design Studio“.  Kaip rašoma pranešime, naujasis Vilniaus dizaino […]

25 vasario, 2025

Renkantis tinkamas padangas automobiliui, svarbu atsižvelgti ne tik į jų dydį ir sezoniškumą, bet ir į gamintoją. Skirtingi gamintojai siūlo […]

24 vasario, 2025

Lietuvai ir kitoms Baltijos šalims kiek daugiau nei prieš dvi savaites prisijungus prie Vakarų tinklų, Vilkaviškio rajone pirmadienį pradėtos demontuoti […]

Leonardas Marcinkevičius
21 vasario, 2025

Pirmajame Vyriausybės inicijuotos Maisto tarybos posėdyje be procedūrinių diskusijų, suskubta analizuoti maisto tiekimo grandinę. Prieš užsiimant kaštų ar konkrečių prekių […]

21 vasario, 2025

Penktadienį, prieš pirmąjį naujai sukurtos Maisto tarybos posėdį, jai vadovaujantis žemės ūkio ministras Ignas Hofmanas teigia, kad siekiant rasti greito […]

Kurtuvėnų žirgynas. 2023 m. L. Bimbirienės nuotr.
20 vasario, 2025

Žemės ūkio ministerijai (ŽŪM) ketvirtadienį pranešus, kad atsistatydina abu jos deleguoti „Lietuvos žirgyno“ valdybos nariai, šios pirmininkas Juozas Rimkevičius Eltai […]

20 vasario, 2025

Pagrindinėje šalies automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda trečiadienį atidarytas pirmasis elektromobilių įkrovimo parkas Raseinių rajone, pranešė savivaldybė. Naujajame įkrovimo parke vienu metu galės […]

19 vasario, 2025

Vyriausybė nusprendė steigti specialią komisiją biurokratijai verslo sektoriuje mažinti. Tai numatyta Vyriausybės trečiadienį priimtame nutarime. Naujoji Perteklinių reikalavimų verslui šalinimo […]

19 vasario, 2025

2025-01-24 UAB „Lerenta“ ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra (toliau – APVA) pasirašė finansavimo sutartį dėl tikslinės […]

19 vasario, 2025

Elektronikos atliekų tvarkymo įmonė „Supportive Electronic Service“ šiemet planuoja statyti naują gamyklą Širvintų rajone, praneša „Verslo žinios“.  Gamybiniai pastatai bus […]

Panevėžio centras
19 vasario, 2025

Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIMIN) šiemet savivaldybių infrastruktūros projektams paskirstys daugiau kaip 16,27 mln. eurų. „Regionų stiprinimas – tai vienas […]

Regionų naujienos