Dėl keletą valandų be šildymo likusių gyventojų – pasitarimas Palangos savivaldybėje
Palangos miesto meras Šarūnas Vaitkus antradienį į pasitarimą pakvietė privačios įmonės „Palangos butų ūkis“ direktorių Vaidą Barakauską. Susitikimo tikslas – aptarti situaciją, į kurią pirmąją naujųjų metų dieną pakliuvo „Palangos butų ūkio“ administruojamo Žvejų g. 38 namo gyventojai, maždaug pusei dienos likę be centrinio šildymo, bei rasti būdų panašiems įvykiams užkirsti kelią ateityje.
Šiame pasitarime taip pat dalyvavo mero pavaduotojas Rimantas Mikalkėnas, Savivaldybės administracijos direktorė Akvilė Kilijonienė, administracijos direktoriaus pavaduotoja Violeta Staskonienė bei Savivaldybės administracijos Ūkio ir turto skyriaus vedėjas Kostas Jakubauskas bei Savivaldybės įmonės „Palangos šilumos tinklai“ vadovą Artūras Mažrimas.
Sausio pirmąją be centrinio šildymo keletui valandų likę Žvejų g. 38 namo gyventojai keletą kartų pagalbos kreipėsi į daugiabutį administruojančią privačią bendrovę – „Palangos butų ūkį“, tačiau šventinę dieną telefonu atsiliepusi darbuotoja nurodė, esą „Palangos butų ūkis“ neprižiūri šilumos mazgų, ir bendrovės atstovai nieko negalintys padėti. Nurodytu telefonu, kuriuo esą reikia skambinti iškilus problemų namo šilumos mazge, niekas neatsiliepė. Tuo metu lauke spaudė dvylikos laipsnių šaltukas.
„Sausio pirmąją sulaukiau gyventojo laiško – minėto namo gyventojai prašė pagalbos. Iš karto paskambinau į „Palangos butų ūkį“ ir priminiau atsiliepusiai darbuotojai, kad būtent „Palangos butų ūkis“ administruoja šį namą, tad atsisakydama padėti besiskundžiantiems gyventojams ji yra neteisi“, – kalbėjo Š. Vaitkus.
Netrukus problema buvo išspręsta.
Meras pasitarimo metu akcentavo, kad Palangos daugiabučius, taigi – ir jų šilumos mazgus prižiūri dvi įmonės, o viena iš jų – privati įmonė „Palangos butų ūkis“. „Sukvietę į pasitarimą, norime ne tik aptarti sausio pirmosios įvykį, bet ir paprašyti, kad ateityje tokių situacijų nepasikartotų. Būtina rasti būdų, kaip patobulinti teikiamas paslaugas bei labiau atsigręžti į miesto gyventojus. Kiekviena atsakinga tarnyba privalo operatyviai reaguoti į gyventojų pastabas ar nusiskundimus“, – akcentavo Š. Vaitkus.
Kad problemų sausio pirmąją būta, pripažino ir privačios įmonės „Palangos butų ūkio“ direktorius Vaidas Barakauskas. „Nėra ką teisintis – blogai. Taip negali būti. Šįkart susidėjo visa įvykių seka – šventiniu laikotarpiu bendrovės darbuotojams ilsintis, avarinei tarnybai nebuvę pilnai perduoti visi su budėjimu susiję klausimai“, – pasitarimo metu sakė bendrovės vadovas bei žadėjo, jog ateityje panašių incidentų nebus. Juo labiau kad, kaip pripažino ir pats per vėlai apie įvykį sužinojęs V. Barakauskas, gyventojams daug nepatogumų sukėlęs gedimas nebuvęs rimtas – jį sutvarkyti tereikėjo keleto minučių darbo.
Pasitarimo metu sutarta, jog, siekiant panašių incidentų išvengti ateityje, visos atsakingos tarnybos operatyviai reaguos į įvykius bei dalinsis reikiama informacija tarpusavyje.