Dovanų idėjos vestuvių metinėms: populiariausi sprendimai
Vestuvių metinių dovanos parinkimas – rimtas reikalas, kurį suplanuoti, ne taip paprasta. 2020 m. antroje pusėje, Jungtinėse Amerikos Valstijose bei dalyje Europos atliktas tyrimas parodė, kad net 80 proc. porų švenčia ar bent simboliškai pamini vestuvių metines. 20 proc. porų to nesureikšmina ir dovanomis nesikeičia.
Įspūdžių dovanos
Taigi, minėtiems 80 proc. porų, išrinkti metinių dovaną – nelengvas iššūkis. Iš jų, net 86 proc. metines švenčia kasmet, o likusieji – tik jubiliejines progas. 56 proc. porų dovanas perka internetu, o populiariausi pasirinkimai SPA masažai, poilsis dviems, kelionės, vakarienių rezervacijos restorane. Tą patvirtino ir faktas, kad net 76 proc. apklaustųjų tikino, kad įspūdžių dovanos – idealus variantas dovanai.
Nors vyrauja stereotipas, kad vyrams metinės – nerūpi, visgi tyrimas atskleidė, kad vestuvių metinės svarbesnė proga vyrams, tad jie kur kas dažniau lepina savo mylimas damas. Taip pat jie linkę labiau išlaidauti.
Elektroninė dovana – labai laukiama
Materialių dovanų sąraše pirmauja marškiniai bei kiti drabužiai, saldainiai, elektronika, aksesuarai ir sąsagos vyrams. Tuo tarpu moterims – gėlės, šokoladiniai saldainiai, juvelyriniai dirbiniai, dovanų čekiai, apatiniai, kvepalai ir knygos.
Net 50 proc. apklaustųjų nurodė, kad mieliau gautų įspūdžio dovaną nei drabužį, aksesuarą ar juvelyriką. 34 proc. pabrėžė, jog labiausiai lauktų dovanos iš elektroninių prekių parduotuvės, t. y. naujo išmaniojo telefono, laikrodžio, kompiuterio, žaidimų konsolės ir pan. Tiesa, dar 2019 m. atliktas panašus tyrimas tuomet parodė, kad net 49 proc. žmonių labiau norėtų elektroninės dovanos, o 38 proc. – įspūdžių, todėl akivaizdu, kad gyventojų įpročiai – keičiasi.
Nori rūpestingos dovanos
2020 m. rengto tyrimo metu, atskleista ir tai, ko labiausiai tikisi dovanos gavėjai. 50 proc. žmonių labiausiai nori rūpestingos dovanos, kuri parodo, kad dovanos teikėjui išties rūpi gavėjas. Geras pavyzdys, jei dovanos gavėjas jaučia nugaros skausmus, masažas – rūpestinga dovana. 35 proc. nurodė, jog jiems svarbu – išliekamoji vertė. Tačiau kalbama ne apie materialiąją vertę, o – dvasinę. Tokiu atveju kelionė – puikus sprendimas. Kelionės įspūdžiai tikrai paliks daug neįkainojamų atsiminimų. 7 proc. pateikė atsakymą, kad jiems aktualu – dovanos brangumas. Kiti 7 proc. – priešingai – norėjo, kad partneris rinktųsi biudžetinę dovaną. Na, o likę 2 proc. labiausiai tikisi tradicinės dovanos, kurią gauna metai iš metų.