Efektyviausia reklama mažam verslui: konsultuoja skaitmeninio marketingo guru
Nepriklausomai nuo verslo dydžio – reikia imtis priemonių, kurios skatintų pardavimus ir plėstų vardo žinomumą, gerintų reputaciją. Kad ir kokią gerą prekę arba paslaugų siūlote – be įtaigios reklamos būsite nematomas.
Šiuo metu rinkodaros galimybės yra labai plačios ir verslai gali rinktis iš daugelio variantų. Žinoma, kad labiausiai vertinamos būtent skaitmeninės rinkodaros plotmės, kadangi jeigu Jūsų nėra internete – Jūsų nėra niekur…
O ką labiausiai apsimoka rinktis mažam verslui, kurio biudžetas yra ribotas? Į klausimą atsako skaitmeninio marketingo srityje dirbanti Monika.
Facebook reklama
Įvairiapusė Facebook reklama gali padėti efektyviai startuoti naujam verslui. Nors apie šį socialinį tinklą galima išgirsti labai daug mitų, tačiau ne tik skaitmeninio marketingo specialistai teigia, kad reklama jame vis dar apsimoka, tačiau ir verslininkai džiaugiasi, kad gana mažomis investicijomis galima kur kas labiau praplėsti savo verslo vardo žinomumą.
„Puiku yra tai, kad Facebook reklama gali būti labai įvairi. Tai leidžia ją pritaikyti prie kiekvieno verslo poreikių. Svarbiausia, žinoma, ne tik vizualinis reklamos pateikimas, tačiau ir tinkamai nustatyti reklamos pateikimo rodikliai. Nors internete tikrai galima rasti gana daug informacijos, kurioje yra aiškinama kaip reikia užsakyti reklamą, tačiau be praktikos – tai labai sunkus ir varginantis darbas“, – atvirauja Monika.
Užsakius reklamą labai svarbu sekti jos parodymo rodiklius, reaguoti į juos. Jeigu matyti, kad reklama neneša tokių rezultatų, kokių buvo tikimasi, žinoma, kad reikia pakeisti nustatytus parametrus.
SEO paslaugos
Dar geriau nei reklama socialiniuose tinkluose yra SEO paslaugos. Mitas, kad jos kainuoja labai brangiai. Iki šiol galima išgirsti, kad SEO tinkamas tik dideliam verslui, kuris gali sau leisti investuoti gana didelius pinigus. Tai yra klaidingas požiūris. Ypač dėl to, kad yra gana paprasta koreguoti SEO biudžetą įvertinus tai – kokią naudą jis neša.
„Pirmiausia mokate SEO specialistui, kuris dažniausiai turi visą komandą profesionalų. Tai yra ir tekstų kūrėjai, ir grafikos dizaineriai, ir kiti specialistai. Taip pat reikia ne tik mokėti už jų atliktus darbus, tačiau ir investuoti į pačią reklamą. Tai jau yra susitarimo reikalas“, – pasakoja Monika.
Mažo verslo tikslas neturėtų būti pralenkti ilgai rinkoje esančius didelius vilkus. Pirmiausia reikia dirbti uoliai dėl reklaminio vardo žinomumo didinimo. Tam geriausiai tinka SEO reklama, kuri yra derinama su kitomis, pavyzdžiui, Google ads. Toks derinys padės plėsti verslo vardą. Pasikartosime, kad tikrai gana paprasta koreguoti skirtą reklamos biudžetą.
Google reklama
Galiausiai, greta reklamos socialiniuose tinkluose bei SEO paslaugų lygiagreta „eina“ ir Google reklama, kuri mažam verslui labai pasitarnauja tuomet, kai reikia staigiai startuoti.
„Labai dažnai Google reklama užsakoma kai norisi aktyviai išparduoti tam tikras prekes, pavyzdžiui, kai skelbiama akcija. Tuomet didelis žmonių skaičius pamato verslo pasiūlymą, o tai didina laikinus pardavimus. Žinoma, kad geriausia, kai Google ads yra derinama kartu su SEO. Tuomet pasiekiamas ne tik greitas efektas čia ir dabar, tačiau ir ilgalaikėje perspektyvoje“, – teigia Monika.
Reklama gali padėti verslui uždirbti daugiau. Dėl to jai taupyti negalima. Geriau vienu kartu investuoti daugiau į reklamą, kadangi vėliau tai gali sugrįžti net kelis kartus didesne nauda. Dėl tinkamos reklamos kampanijos sudarymo siūlome tartis su marketingo specialistais, kurie nurodys – kokia reklama arba koks jų derinys tinka tam tikram verslui siekiančiam konkrečių tikslų.