Erasmus+ bendrojo ugdymo sektoriaus strateginės partnerystės projekto „Wonderful World of Words“ dalyvių susitikimas Bulgarijoje
2018 metų rugsėjo 30 – spalio 5 dienomis Bulgarijos sostinėje Sofijoje, „51 Elisavetos Bagryanos“ mokykloje įvyko ketvirtasis „Wonderful World of Words“ projekto dalyvių susitikimas.
Į susitikimą vyko Šiaulių „Rasos“ progimnazijos lietuvių kalbos mokytoja Ona Kavoliukienė, bibliotekos vedėja Ernesta Bagavičienė ir trys 7–8 klasės mokiniai. Projekto tikslas – gerinti mokinių skaitymo ir rašymo įgūdžius į pagalbą pasitelkiant IKT priemones.
Vizito metu mokiniai ir mokytojai stebėjo vokiečių kalbos pamoką, kurioje mokytoja demonstravo, kaip naudoja IKT pamokoje. Taip pat projekto dalyviai apsilankė 3D klasėje, kurioje buvo galima išbandyti virtualius akinius. Poezijos pamokoje mokiniai įvairiomis Europos kalbomis deklamavo žymios Bulgarijos poetės Elisavetos Bagryanos, kurios vardu pavadinta mokykla, eilėraštį apie Tėvynę. Mokiniai ir mokytojai dalyvavo edukacijoje, kurioje kūrybingai pažvelgta į žodžius, perteikiant juos piešiniais, grafika, lipdiniais, taip pat naudodami IKT kūrė komiksus.
Mokytojai susipažino su Kinijos ir JAV edukacinėmis sistemomis, kurias pristatė šių šalių mokytojai, išklausė amerikiečių pedagogės pasisakymo apie tai, kaip amerikiečiai mokytojai motyvuoja mokinius skaityti.
Dalyviai aplankė nacionalinį istorijos muziejų, kuriame daugiau sužinojo apie bulgarų kultūrą, papročius, vyko į dar romėnų laikais pastatytą Plovdivo miestą. Jiems ši kelionė paliko didelį įspūdį, nes daug išmoko, apžiūrėjo, pagerino anglų kalbos žinias ir susirado naujų draugų, su kuriais pažadėjo bendrauti toliau.
2019 metų kovo mėnesį numatytas penktasis projekto „Wonderful World of Words“ susitikimas Estijoje, kuriame mokytojai dalinsis žiniomis apie mokymo metodus.
Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai pagal ,,Erasmus+“ KA2 Programą. Straipsnis atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame esančios informacijos pateikimą ir naudojimą.