Gerumo pilis

Ne veltui sakoma – kiekvienam savas kelias. Tereikia savyje pasėti mintį, užauginti idėją, o subrandinus ją pasirinkti tai, kas sekasi geriausiai – lyg bangas laivu skrosti… stengtis atrasti tai, ko kiti dar neturi.
Lopšelio-darželio „Šaltinėlis” ikimokyklinio ugdymo auklėtoja metodininkė Lina Abeciūnienė, dirbanti pagal M. Montessori ugdymo metodą, puoselėjo mintį lauko aplinkoje pastatyti pilį. Jos idėją palaikė grupės tėveliai. Tėvų nuomone, ugdymo kokybė labai daug priklauso nuo aplinkos, kurioje vaikas praleidžia didžiąją dienos dalį.
Kiekviena šeima nešė po akmenėlį (didesnį ar mažesnį, vieną ar daugiau). Kada susirinko daug akmenų, reikėjo iš jų pastatyti statinį – Pilį. Grupės tėveliai kibo į darbą. Dirbo daug ir nuoširdžiai. Rezultatas yra. Ir štai birželio 25 d. vakarą išpuoštoje Alytaus lopšelio-darželio „Šaltinėlis” M. Montessori ugdymo grupės lauko aikštelėje – iškilmingas pilies atidarymas. Groja muzika, renkasi tėveliai. Ikimokyklinio ugdymo auklėtoja Lina Abeciūnienė džiaugiasi rezultatu, dėkoja tėveliams už pagalbą, nepamiršta paminėti nei vieno, įteikia padėkos raštus.
Kiek buvo džiugesio vaikų širdelėse, kai reikėjo iškelti vėliavą jų tėvelių pastatytoje pilyje, kurią sukūrė Akvilės Bračiulytės mamytė. Pilyje atsispindi lopšelio-darželio „Šaltinėlis” herbo elementai, jų grupės „Voveriukų” akcentas, linksmi vaikai, saulė…
Lopšelio-darželio direktorė Lilija Brusokienė pasidžiaugė glaudžiu tėvų ir ikimokyklinio ugdymo auklėtojos bendradarbiavimu. Kalbėjo apie šeimos tvirtumą, darną, bendravimą ir tarpusavio ryšį su darželio bendruomene. Pedagogai, kurie iš tikrųjų suvokia šeimos svarbą ugdant vaikus ir tiki, kad dirbdami su tėvais gali daug pasiekti, gali sukurti tikrą partnerystę. Tai akivaizdžiai matome šiandien. Dėkojo auklėtojai, už jos entuziazmą, „užsidegimą”, idėjų įgyvendinimą, begalinį norą save išdalinti kitiems.
Taip pat nuoširdų ačiū tarė vaikučių tėveliams, be kurių pagalbos projektas būtų neįvykęs. Tokie susibūrimai stiprina draugystę, kuria šiltesnius santykius. Tėvai pasijuto įstaigoje ne svečiai, o jos gyvenimo dalyviai.
Tokie renginiai vaikams, tėveliams, pedagogams suteikia ypatingų išgyvenimų, daug džiugių emocijų. Šventės pabaigoje visi neskubėjo skirstytis į namus, vaišinosi atsineštomis vaišėmis.