Kaip sukurti savo pirmąją Google Ads kampaniją? Svarbiausios gairės
Google ads yra vienas geriausių būdų padėti verslui pasiekti daugiau. Svarbiausia – pasiekti savo tikslinę auditoriją ir taip natūraliai padidinti pardavimus.
Žinoma, kad Google ads reklama reikalauja nemažai žinių, tad svarbu pasamdyti pačius geriausius savo sferos profesionalus, kurie garantuoja, kad užsakyta reklama ir kiekvienas investuotas centas atsipirks.
Visgi, jeigu domina, kaip tiksliai reikia nustatyti svarbiausius parametrus, kad reklama būtų efektyvi – šis straipsnis bus geras pagalbininkas, kadangi jame aptarsime esminius žingsnius. Tiesa, jie tik paviršiniai, tad gerai reklamos kampanijai reikia kur kas daugiau.
Sukurkite Google ads paskyrą
Naudokite savo Google paskyrą arba sukurkite naują. Įveskite savo verslo „vardą“, adresą ir kitą reikiamą informaciją.
Nustatykite kampanijos tikslus
Ką norite pasiekti? Ar tai pardavimai, skambučiai, svetainės lankymai ar kažkas kita? Pagal tai pasirinkite kampanijos tipą: Search, Display, Shopping, Video, App ir kt. Kiekvienas tipas turi skirtingus tikslus ir funkcijas.
Raskite reikalingus raktinius žodžius
Sudarykite žodžių ir frazių sąrašą, kuriuos klientai galėtų naudoti ieškodami jūsų produktų ar paslaugų. Naudokite Google ads raktinių žodžių planuotoją, kad išplėstumėte savo raktinių žodžių sąrašą ir sužinotumėte jų paieškos apimtį.
Sukurkite skelbimus
Priklausomai nuo Jums labiausiai priimtino reklamos tipo – reikia suformuoti skelbimus. Sukurkite įdomias ir informatyvias antraštes, kurios pritrauktų dėmesį. Pateikite aiškų ir glaustą aprašymą pabrėždami savo unikalų pasiūlymą. Nurodykite konkretų puslapį į kurį bus nukreipti vartotojai spustelėję skelbimą.
Nustatykite biudžetą ir statymus
Pirmiausia nustatykite – kiek esate pasirengęs išleisti per dieną. O tada nustatykite maksimalią sumą, kurią esate pasirengęs sumokėti už kiekvieną paspaudimą (CPC).
Pasirinkite geografinę vietovę
Nurodykite – kuriose geografinėse vietovėse norite rodyti savo skelbimus.
Paleiskite kampaniją
Kruopščiai patikrinkite visus nustatymus prieš paleidžiant kampaniją. Būtinai nuolat stebėkite kampanijos efektyvumą ir atlikite reikiamus pakeitimus.
Patarimai, kurie leis džiaugtis efektyvia reklama
Gerai reklamai reikia laiko ir praktikos. Tai yra normalu. Visgi, kelias svarbiausias gaires pateikiame žemiau.
- Užtikrinkite, kad jūsų skelbimai, raktiniai žodžiai ir tikslinis puslapis būtų glaudžiai susiję.
- Išsiskirkite iš konkurentų.
- Nuolat testuokite skirtingus skelbimus, raktinius žodžius ir nustatymus, kad optimizuotumėte savo kampaniją.
- Naudokite Google Analytics ir kitus įrankius, kad stebėtumėte kampanijos efektyvumą.
- Naudokite skelbimų plėtinius ir taip pagerinkite skelbimų matomumą ir patrauklumą.
- Nurodykite konkrečius demografinius duomenis ir interesus.
- Greitas įkrovimo laikas ir mobili optimizavimas yra labai svarbūs efektyviai reklamai.
Rezultatų nereikėtų tikėtis iš karto. Reikia laiko, kad kampanija pasiektų pilną potencialą.