Kampanijos „Už saugią Lietuvą“ ambasadoriumi tapo Donatas Montvydas
Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė susitiko su Donatu Montvydu, kuris tapo kampanijos „Už saugią Lietuvą“ ambasadoriumi.
Prieš pusmetį startavo Prezidentės inicijuota kampanija „Už saugią Lietuvą“, siekianti spręsti skaudžiausias socialines problemas – mažinti smurtą, žalingas priklausomybes ir savižudybes bei skatinti įvaikinimą.
Prezidentė Lietuvai „Eurovizijos“ dainų konkurse atstovavusiam atlikėjui įteikė kampanijos simbolį – trispalvio skėčio ženkliuką. Prie šalies vadovės inicijuotos akcijos prisijungęs Donatas Montvydas padės kovoti su priklausomybėmis ir prisidės prie tikslo „Lietuva – be globos namų“, kurio siekis – kad kuo daugiau vaikų augtų šeimose. D. Montvydas pakvietė vaikus globojančias Lietuvos šeimynas nemokamai apsilankyti jo koncertinio turo pasirodymuose, šį savaitgalį vykstančiuose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.
Pasak valstybės vadovės, tai, kad prie iniciatyvos „Už saugią Lietuvą“ prisijungia vis daugiau žmonių, yra geriausias įrodymas, kad žmonėms rūpi, kas vyksta mūsų šalyje, ir jie nori prisidėti kurdami geresnę ir saugesnę valstybę.
Donatas Montvydas – jau 20-asis „Už saugią Lietuvą“ ambasadorius. Šalies vadovės kvietimu prie kampanijos, skirtos mažinti smurtą, priklausomybes, savižudybes bei skatinti globoti ir įsivaikinti, jau prisijungė muzikantai Andrius Mamontovas, Gabrielius Liaudanskas-Svaras ir Maksas Melmanas, žurnalistai ir laidų vedėjai Beata Nicholson, Andrius Tapinas, Rūta Mikelkevičiūtė, Richardas Jonaitis, „radistai“ Jonas Nainys ir Rolandas Mackevičius, architektas ir grupės „Antis“ lyderis Algirdas Kaušpėdas, kiti žinomi žmonės.
Kampanija suvienijo visą Lietuvą – jos partneriais tapo ne tik nacionalinė ir regioninė žiniasklaida, bet ir verslo įmonės, asociacijos, klubai. Per 6 kampanijos mėnesius užregistruota per 200 iniciatyvų, vasaros atostogos ir naujos patirtys padovanotos daugiau kaip 700 vaikų, augančių sunkumus patiriančiose šeimose. „Už saugią Lietuvą“ žinia nuėjo per visą Lietuvą, o pirmieji svarbūs pokyčiai įgyvendinti visose kampanijos srityse. Dešimtys verslo įmonių, institucijų užmezgė ilgalaikes draugystes su vaikų dienos centrais, kampanijos ambasadoriai aktyviai prisidėjo prie visuomenės švietimo apie emocinių krizių priežastis ir jų įveikimo būdus, padėjo spręsti globos ir įvaikinimo klausimus.
Daugiau informacijos apie kampaniją galima rasti interneto puslapyje www.uzsaugialietuva.lt, socialinėje „Facebook“ paskyroje www.facebook.com/uzsaugialietuva ir naudodami žymą #UžSaugiąLietuvą.