Konkursą ADIC direktoriaus pareigoms laimėjo R. Žičkis
Konkursą Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos (ADIC) direktoriaus pareigoms eiti laimėjo dabartinis šios įstaigos direktoriaus pavaduotojas bei buvęs vadovas Ramūnas Žičkis.
Dalyvauti konkurse registravosi keturi kandidatai, į konkursą atvyko du. R. Žičkis surinko 9 balus iš 10 galimų ir buvo pripažintas nugalėtoju.
„Išrinktasis vadovas turės nuosekliai įgyvendinti ADIC keliamus tikslus, o būtent – būti šiuolaikiška valstybės įstaiga, užtikrinančia savalaikį ir saugų asmens dokumentų išrašymą. Ne mažiau svarbi yra žmonių aptarnavimo kokybė bei laikas. Tikiuosi, jog visi, turėję reikalų su šia institucija, liks patenkinti darbo kultūra ir kokybe“, – sako vidaus reikalų ministras Saulius Skvernelis.
Kandidatams buvo keliami reikalavimai turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą, ne mažesnę kaip 5 metų vadovaujamojo darbo patirtį ir ne mažesnę kaip 5 metų darbo patirtį valstybės informacinių išteklių valdymo srityje. Jie privalėjo žinoti Lietuvos Respublikos, Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos ir Europos Sąjungos teisės aktus, standartus bei kitus teisės aktus, nustatančius asmens dokumentų blankų technologinės apsaugos reikalavimus, kitus reikalavimus asmens dokumentams bei jų išdavimui.
ADIC direktorius – įstaigos vadovas, priimamas į pareigas 4 metų kadencijai, pavaldus ir atskaitingas vidaus reikalų ministrui. Jis atlieka funkcijas specialiosiose veiklos srityse: asmens dokumentų projektavimo, gamybos ir išrašymo, viešojo rakto infrastruktūros, būtinos biometrinių asmens duomenų į asmens dokumento elektroninę laikmeną įrašymui bei patikrai, funkcionavimo ir plėtros užtikrinimo.