Kuro siurblio gedimai

Kuro siurblys, purkštukai ir slėgio reguliatoriai yra trys dažniausiai keičiami degalų sistemos komponentai. Problemos, susijusios su bet kuria iš šių, gali neleisti varikliui užvesti arba sukelti rimtų vairavimo ar veikimo problemų. Problemos su degalų siurbliais, purkštukais ar slėgio reguliatoriais gali neleisti varikliui užvesti arba sukelti rimtų vairavimo ar veikimo problemų. Kuro siurblio gedimus gali sukelti elektros gedimai, senatvė (susidėvėjimas) arba degalų teršalai (nešvarumai, drėgmė ar blogos dujos). Kuro siurblio gedimai dažnai įvyksta be įspėjimo. Daugelis vadinamųjų siurblio gedimų taip pat klaidingai diagnozuojami. Siurblys vis dar geras, bet neveikia, nes negauna įtampos dėl blogos relės, saugiklio ar laidų problemos. Geras siurblys taip pat negali tiekti normalaus degalų slėgio, jei sugedo slėgio reguliatorius, užsikimšęs kuro filtras arba užsikimšęs degalų tiekimo linija. Dauguma kuro siurblių yra degalų bako viduje ir yra modulio mazgo, kurį sudaro degalų lygio siuntimo blokas ir plūdė, dalis. Transporto priemonėse su negrįžtamomis EFI sistemomis slėgio reguliatorius taip pat yra modulio mazgo dalis. Kuro filtras taip pat gali būti modulio dalis.
Kuro siurblio modulis laikomas tvirtinimo detalėmis arba fiksavimo žiedu degalų bako viršuje, todėl baką reikia nuleisti, jei reikia pakeisti siurblį. Keičiant siurblį visada reikia pakeisti tarpiklį arba O-žiedo sandariklį kartu su siurblio įleidimo angos filtro motais. Laidų jungtis taip pat reikia išvalyti ir patikrinti, kad būtų užtikrintas geras elektros kontaktas. Daugelyje transporto priemonių kuro siurblį galima pakeisti atskirai nuo modulio, tačiau paprastai greičiau ir paprasčiau pakeisti visą modulį. Pakeitus visą modulį taip pat sumažėja problemų kelyje rizika, jei originalus siuntimo blokas yra susidėvėjęs, surūdijęs arba neteikia tikslaus signalo į degalų matuoklį. Dauguma naujesnių transporto priemonių naudoja „turbinos“ tipo kuro siurblį. Turbininis siurblys turi prie variklio pritvirtintą sparnuotės žiedą. Darbaračio mentės stumia kurą per siurblį, kai sparnuotė sukasi. Šio tipo siurblys nėra darbinio tūrio siurblys, todėl jis nekelia pulsavimo, dirba labai sklandžiai ir tyliai. Jis taip pat yra mažiau sudėtingas gaminti ir yra labai patvarus. Kai kurie antrinės rinkos siurblių tiekėjai naudoja šio tipo siurblius, kad pakeistų senesnius ritininio ir mentelės tipo siurblius.