Lietuvių „Wolt“ užsakymų rekordai: vienu kartu – 40 mėsainių ir bulvinių blynų porcijų
Lietuvos gyventojai jau yra įpratę mėgstamu maistu mėgautis paprasčiausiai užsisakydami jo į namus programėle telefone ar internetu. Vis dažniau tokiu būdu pasirūpinama ir maistu bei užkandžiais renginiams darbe ar asmeninėms šventėms. Maisto ir kitų prekių užsakymo platformos „Wolt“ duomenimis, tokiais atvejais to paties patiekalo neretai užsakoma ir kelios dešimtys vienetų. Šiuo požiūriu rekordiniai užsakymai, kuriuos kurjeriams-partneriams Lietuvoje teko įvykdyti per paskutinius 12 mėnesių buvo – 40 mėsainių su sūriu ir 40 traškių bulvinių blynų.
Tarp didelių užsakymų per paskutinius 12 mėnesių taip pat buvo tokie, kai vienu kartu klientui pristatyti 32 vienetai sūrios karamelės macaron sausainių, 32 vienetai jautienos maltinukų ir 30 vaisinių glotnučių (angl. smoothie).
Dar įspūdingesni prekių krepšeliai fiksuoti Latvijoje ir Estijoje. Kaimynai latviai programėle vienu kartu yra užsisakę 65 mėsainius su sūriu, pusšimtį traškios vištienos porcijų ir kramtomosios gumos pakuočių. Iš kitų užsakymų išsiskyrė ir vienu kartu pristatyti 46 vienetai dienos pietų porcijų bei 40 pakuočių riešutų.
Tikri didelių užsakymų rekordininkai yra estai. Vienu kartu jie yra užsisakę net 100 mėsainių su sūriu. Iki rekordo nedaug trūko ir užsakymui, kurį sudarė 90 pyragaičių. Estai vienu kartu taip pat yra užsisakę ir 50 makaronų su vištiena porcijų bei 42 Kyjivo kotletus.
„Dideli užsakymai, atrodo, gali būti nemenkas iššūkis restoranams, tačiau pastarieji įsivertina savo galimybes juos įvykdyti. Tai taip pat yra iššūkis ir kurjeriams-partneriams, su kuriuo paprastai jie susitvarko puikiai. Dažniausiai didelius užsakymus programėlėje gyventojai pateikia ruošdamiesi įvairioms šventėms, vakarėliams ir iškyloms. Reikšmingą didelių užsakymų dalį sudaro ir „Wolt for Work“ paslaugos užsakymai, kai maistas užsakomas į biurus“, – sako laikinai einantis „Wolt Baltics“ generalinio direktoriaus pareigas Mantas Lomsargis.
Anot M. Lomsargio, vis daugiau įmonių savo darbuotojams suteikia galimybę nesukti galvos dėl pietų ir juos užsisakyti į biurą. Jei drauge pietauja daug kolegų, užsakymas gali būti išties nemažas. Tokiu atveju labai patogu naudoti grupinio užsakymo funkciją – kiekvienas lengvai gali išsirinkti, ką nori valgyti, o visas užsakymas atvyksta kartu. Vis tik pačių didžiausių užsakymų sulaukiama, kuomet įmonėse rengiamos įvairios šventės, komandų formavimo ir kiti renginiai.
Šiuo metu „Wolt“ Lietuvoje bendradarbiauja su daugiau nei 1300 restoranų ir 600 mažmeninės prekybos įmonių.
Apie „Wolt“:
„Wolt“ yra Helsinkyje įsikūrusi technologijų bendrovė, valdanti internetinę platformą, skirtą vartotojams, prekybininkams ir kurjeriams-partneriams. Ji sujungia, norinčius užsisakyti maisto ar kitų prekių, su tais, kurie nori jas parduoti, ar pristatyti. Tam „Wolt“ kuria ir vysto įvairias technologijas – nuo logistikos iki mažmeninės prekybos programinės įrangos ir finansinių sprendimų.
Įmonė valdo savo maisto prekių parduotuves „Wolt Market“. Šalia pagrindinių paslaugų „Wolt“ savo klientams siūlo ir „Wolt+“ (prenumeratos paslauga klientams), „Wolt at Work“ (maitinimo lengvatos ir pristatymas į biurą įmonėms), „Wolt Drive“ (greitas paskutinės mylios pristatymas prekybininkams) ir „Wolt Self-Delivery“ (paslauga prekybininkams partneriams, turintiems savo kurjerius). „Wolt“ savo veikla siekia gerinti gyvenimą miestuose, įgalinant ir auginant vietos bendruomenes.
Įmonė buvo įkurta 2014 m., o 2022 m. suvienijo jėgas su „DoorDash“. Šiuo metu „DoorDash“ vykdo veiklą 27 šalyse, iš kurių 23 šalyse veikia „Wolt“ prekės ženklas.