Lietuvos paštas Latvijoje ir Estijoje už 4 mln. eurų įrengs 300 paštomatų, veiks „Unisend“ prekės ženklu
Lietuvos paštas (LP) plečiasi į Latvijos ir Estijos el. prekybos rinkas, šalyse įrengs 300 paštomatų.
Baltijos šalyse LP veiklą vykdys nauju prekės ženklu „Unisend“, kuris ilgainiui pakeis ir „LP Express“ prekės ženklą, kuriuo siuntų pristatymą į paštomatus LP vykdo Lietuvoje. Į plečiamą veiklą įmonė investuoja 4 mln. eurų.
„Tai yra LP ambcijija dirbti siuntų el komercijos rinkoje, plėstis Baltijos šalyse“, – plėtros pristatymo renginyje ketvirtadienį sakė LP generalinis direktorius Rolandas Zukas.
Visi 300 terminalų įrengti turėtų būti įrengti per maždaug 3 mėnesius, veiklą planuojama pradėti pavasarį.
Iki tol, į Latviją ir Estiją paštomatai bus vežami keliais etapais.
„Per 3 mėnesius turėtų stovėti visi“, – teigė R. Zubas.
Anot LP vadovo, išsiplėtus į Latviją ir Estiją, visose Baltijos šalyse bus stiprinama vieninga rinka nuo pietų Lietuvos iki Talino.
„Užtikrinsime sklandų judėjimą, sklandžias operacijas visose Baltijos šalyse“, – teigė R. Zukas.
„Vietinė rinka po kažkurio laiko supras kas tai per prekės ženklas, kokios yra naudos, kokios galimybės, bei irgi pradeda naudotis. Kaip ir Lietuvoje. Visų pirma, tai didžiosios el. prekybos įmonės“, – plėtros ambicijas komentavo LP vadovas.
Jis kalbėjo, kad plėtra planuojama Baltijos šalyse 2023–2027 m. prognuozojant 11 proc. metinį el. prekybos rinkos augimą. Pasak R. Zuko, Latvijoje ir Estijoje jau įsteigtos antrinės LP bendrovės, kurios rūpinsis su plėtra susijusiomis operacijomis, klientų aptarnavimu.
Ją užbaigus LP iš viso valdys 700 paštomatų, į 400 įrenginių siuntos pristatomos Lietuvoje.
R. Zubas tikisi, jog išsiplėtus bendrovės pajamos galėtų augti apie 15 proc.
„Turime ambiciją pajamas auginti, turėtume pradžioje prie dabartinių pajamų pridėti 15 proc. Paskui tai turėtų tapti ženkli verslo dalis“, – sakė R. Zubas.
LP nebus pirmasis Baltijos šalių valstybinis pašto paslaugų tiekėjas, išsiplėtęs į kaimynines rinkas – Lietuvoje, be kitų siuntų pristatymo į paštomatus tiekėjų – veikia Estijos „Omniva“.
R. Zubo teigimu, konkurencija rinkoje bus, o nesiplečiant į užienį kyla rizika prarasti klientus ir Lietuvoje.
„Jie yra mūsų konkurentas, konkuruosime. Labai panaši situacija – mes esame valstybės kontroliuoja įmonė, jie Estijos. Kadangi rinka yra auganti, pradėti veiklą, pirmiausia Baltijos šalyse, yra lengviau, nes pati rinka auganti.
Natūralu, kad neatidarę savo veiklos tose šalyse ir nesukūrę infrastruktūros, galime pradėti praradinėti klientus Lietuvoje. Klientams reikia visų Baltijos šalių“, – žurnalistams sakė R. Zubas.Vilnius, lapkričio 30 d. (ELTA). Lietuvos paštas (LP) plečiasi į Latvijos ir Estijos el. prekybos rinkas, šalyse įrengs 300 paštomatų.
Baltijos šalyse LP veiklą vykdys nauju prekės ženklu „Unisend“, kuris ilgainiui pakeis ir „LP Express“ prekės ženklą, kuriuo siuntų pristatymą į paštomatus LP vykdo Lietuvoje. Į plečiamą veiklą įmonė investuoja 4 mln. eurų.
„Tai yra LP ambcija dirbti siuntų el komercijos rinkoje, plėstis Baltijos šalyse“, – plėtros pristatymo renginyje ketvirtadienį sakė LP generalinis direktorius Rolandas Zukas.
Visi 300 terminalų įrengti turėtų būti per maždaug 3 mėnesius, veiklą planuojama pradėti pavasarį.
Iki tol, į Latviją ir Estiją paštomatai bus vežami keliais etapais.
„Per 3 mėnesius turėtų stovėti visi“, – teigė R. Zubas.
Anot LP vadovo, išsiplėtus į Latviją ir Estiją, visose Baltijos šalyse bus stiprinama vieninga rinka nuo pietų Lietuvos iki Talino.
„Užtikrinsime sklandų judėjimą, sklandžias operacijas visose Baltijos šalyse“, – teigė R. Zukas.
„Vietinė rinka po kažkurio laiko supras kas tai per prekės ženklas, kokios yra naudos, kokios galimybės, bei irgi pradeda naudotis. Kaip ir Lietuvoje. Visų pirma, tai didžiosios el. prekybos įmonės“, – plėtros ambicijas komentavo LP vadovas.
Jis kalbėjo, kad plėtra planuojama 2023–2027 m. Baltijos šalyse prognuozojant 11 proc. metinį el. prekybos rinkos augimą. Pasak R. Zuko, Latvijoje ir Estijoje jau įsteigtos antrinės LP bendrovės, kurios rūpinsis su plėtra susijusiomis operacijomis, klientų aptarnavimu.
Ją užbaigus LP iš viso valdys 700 paštomatų, į 400 įrenginių siuntos pristatomos Lietuvoje.
R. Zubas tikisi, jog išsiplėtus bendrovės pajamos galėtų augti apie 15 proc.
„Turime ambiciją pajamas auginti, turėtume pradžioje prie dabartinių pajamų pridėti 15 proc. Paskui tai turėtų tapti ženkli verslo dalis“, – sakė R. Zubas.
LP nebus pirmasis Baltijos šalių valstybinis pašto paslaugų tiekėjas, išsiplėtęs į kaimynines rinkas – Lietuvoje, be kitų siuntų pristatymo į paštomatus tiekėjų, veikia Estijos „Omniva“.
R. Zubo teigimu, konkurencija rinkoje bus, o nesiplečiant į užsienį kyla rizika prarasti klientus ir Lietuvoje.
„Jie yra mūsų konkurentas, konkuruosime. Labai panaši situacija – mes esame valstybės kontroliuojama įmonė, jie Estijos. Kadangi rinka yra auganti, pradėti veiklą, pirmiausia Baltijos šalyse, yra lengviau, nes pati rinka auganti.
Natūralu, kad neatidarę savo veiklos tose šalyse ir nesukūrę infrastruktūros, galime pradėti praradinėti klientus Lietuvoje. Klientams reikia visų Baltijos šalių“, – žurnalistams sakė R. Zubas.