LR Ministras Pirmininkas A. Butkevičius susitiko su Birštono gimnazijos moksleiviais
Sausio 15 d., penktadienį, su oficialiu vizitu Birštone lankėsi LR Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius. Kartu su Birštono savivaldybės mere Nijole Dirginčiene, Premjeras dalyvavo pilietiškumo pamokoje Birštono gimnazijoje. Ši pamoka buvo surengta, įgyvendinant projektą „Ateities kūrėjų mokykla“, kurio globėjas yra LR Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius. Vyriausybės vadovas kartu su moksleiviais dalinosi įžvalgomis apie pilietiškumo ir tautiškumo svarbą mūsų valstybėje. Vizitas moksleiviams buvo itin aktualus, nes prieš dvi dienas Lietuvos žmonės prisiminė ir pagerbė prieš 25 metus Sausio tryliktąją savo gyvybes paaukojusius Laisvės gynėjus. Pasiklausyti Vyriausybės vadovo minčių susirinko gausi moksleivių minia. A. Butkevičius mielai atsakinėjo į moksleivių klausimus apie pilietiškumą, valstybingumą, darbo rinką, verslumą, Lietuvos ekonomiką ir ateitį.
„Pilietiškumas neatsiranda savaime, tai yra vertybė, kurią reikia auginti visą laiką,“ – teigė A. Butkevičius. Jis pabrėžė aktyvaus įsitraukimo į įvairius pilietinius renginius svarbą bei ragino moksleivius nelikti abejingiems įvykiams, nutikusiems prieš 25 metus, ir juos prisiminti su padėka. „Šie įvykiai iškovojo mūsų valstybei ir jaunai kartai laisvę, o laisvė yra šviesios ateities pamatas“ , – kalbėjo Vyriausybės vadovas.
Ministras Pirmininkas pabrėžė, kad pasiekta laisvė buvo didelis žingsnis, kurį įveikė Lietuvos žmonės, ir teigė, jog negalime sustoti, privalome ir toliau dirbti, stengtis dėl savo šalies: „Mano kartos žmonės didžiuojasi, kad apgynė Lietuvos laisvę ir atvertė naujus Nepriklausomos Lietuvos istorijos puslapius. Tačiau būtent jums teks ne mažiau svarbus uždavinys – kurti ateities Lietuvą. Kokią ją norėtumėte matyti?“.
Birštono gimnazija yra antroji mokykla, kurią Premjeras aplankė praėjusią savaitę. Prieš tai jis susitiko su Vilniaus Balsių progimnazijos auklėtiniais, kur taip pat bendravo pilietinio ugdymo temomis ir skatino jaunuolius būti aktyviais.