Mastaičiuose mokinių nesumažėjo
Garliavos Adomo Mitkaus pagrindinė mokykla rugsėjo 1-ąją pasitiko džiaugdamasi, kad šiais mokslo metais mokinių skaičius padidėjo 62 ugdytiniais. Dabar mokykloje mokosi 732 vaikai. Rugsėjo 1-oji atnešė gerą žinią mokyklos Mastaičių skyriui. Čia į šventę susirinko 233 vaikai – tiek pat, kiek prieš metus
Klausimas, ar nesumažės mokinių rugsėjo 1-ajai, Mastaičių skyriaus bendruomenę neramino visus metus. 2014 m. balandžio mėnesį Kauno rajono savivaldybės administracijos sprendimu, Garliavos mokykla buvo reorganizuota iš vidurinės į pagrindinę, prijungiant Mastaičių skyrių su priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programomis ir Pažėrų skyrių su ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programomis.
Baimintasi, kad žinia apie terminuotą patalpų sutartį su Lietuvos policijos mokykla gali turėti įtakos tėvų sprendimui dėl vaikų mokymosi vietos.
Bazinėje Garliavos mokykloje, įrengus patalpas, 2014 m. lapkričio mėnesį pradėjo veikti 4 ikimokyklinio ugdymo grupės. Mokyklos darbuotojai per šiuos metus daug padarė, kad mokyklos erdvės taptų patrauklesnės mokiniams: suremontavo 4 kabinetus, įgyvendimo visus higienos reikalavimus ir gavo pastatui leidimą – higienos pasą, įgyvendino aplinkos tvarkymo projektą, kuriam finansavimą gavo iš SAARS lėšų. Mokytojo V. Overlingo iniciatyva mokykla dalyvavo EMA projekte ir už kokybiškai parengtas skaitmenines pamokas buvo apdovanota naujos kartos interaktyvia lenta.
Mastaičių skyriaus mokytojai džiaugiasi ir savo mokinių pasiekimais. Du prieš dvejus metus mokyklą baigę mokiniai, mokymąsi tęsę J. Lukšos gimnazijoje, šiemet ją baigė aukščiausiais įvertinimais: Agnė Čibirkaitė gavo du šimtukus, Žygimantas Kudirka – vieną.
Šiuo metu Mastaičių skyrius ruošiasi pirmajam NORDPLUS projekto (paraiškos autorė mokytoja Ieva Valutkevičienė) švenčių vizitui. Į mokyklą rugsėjo mėnesį iš vienos Danijos mokyklos atvyksta 27 narių delegacija. 25 mokiniai ir 2 mokytojai gyvens mokyklos vaikų šeimose, susipažins su Lietuva ekskursijų metu, dalyvaus ugdymo procese
Projektui įgyvendinti mokykla gavo Šiaurės šalių ministrų tarybos finansavimą.
Reorganizacija niekada nėra lengvas procesas, tačiau rezultatai, kuriuos per metus pasiekė mokykla, teikia daugiau vilties ir optimizmo, negu situacija, buvusi iki reorganizacijos.