Nauja vaizdinės išorinės reklamos tvarka pildo Šiaulių miesto biudžetą
Šiaulių miesto savivaldybės tarybos patvirtinta nauja išorinės reklamos didžiuosiuose miesto stenduose įrengimo tvarka paskatino reklamos bendrovių konkurenciją ir atneš papildomų lėšų. Pakoregavus valstybinėje žemėje esančių reklaminių įrenginių naudojimo tvarką, reklamą platinančios bendrovės galėjo teikti prašymus dėl stendų naudojimo. Didesnė dalis reklaminių įrenginių ypatingo susidomėjimo nesulaukė – į juos pretendavo po vieną įmonę, tačiau dėl paklausesnių vietų teko skelbti konkursą.
Pasak Šiaulių mero pavaduotojo Domo Griškevičiaus, reklamos įmonės dėl stendų strategiškai patraukliose miesto vietose konkuravo siūlydamos tikslinę paramą Savivaldybei ar jos įstaigoms.
„Didžiausia už reklamos įrenginį pasiūlyta suma – net 4 000 eurų. Iš viso papildomai miesto reikmėms reklamos įmonės skirs per 12 000 eurų“, – kalbėjo D. Griškevičius.
Mero pavaduotojas pasidžiaugė, kad, nepaisant įvairių nuogąstavimų, naujoji išorinės reklamos tvarka kol kas veikia be didesnių nesklandumų ir padeda surinkti papildomų lėšų.
Šiuo metu Šiauliuose yra per 600 didesnių ir vidutinių reklamos stendų.