Net trys Vyriausybės kanceliarijos projektai nominuoti prestižiniuose „City, Nation, Place“ apdovanojimuose
Net trys Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuoti projektai pateko į prestižinių tarptautinių miestų, šalių ir vietovių rinkodaros ir ženklodaros apdovanojimų „City, Nation, Place Awards“ finalą.
Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė nominuota už geriausią duomenų panaudojimą. Nominacija skirta už du projektus: Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją ir sukurtą Lietuvos įvaizdžio stebėsenos tarptautinėje žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose sistemą. Geriausios socialinės medijos panaudojimo kategorijoje nominuotas ir Lietuvos įvaizdžio grupės projektas „Baltijos kelionių burbulas“.
„Pernai Lietuva tarptautiniuose „City, Nation, Place“ apdovanojimuose buvo pastebėta ir įvertinta už visuomenės įtraukimą kuriant šalies prekės ženklą. Toks gausus šių metų Lietuvos projektų patekimas į finalus rodo, kad esame teisingame kelyje įgyvendindami miestų ir šalies rinkodaros bei komunikacijos projektus, kurdami sėkmingą šalies prekės ženklą. Esame dėkingi visiems, kurie prisidėjo įgyvendinant šiuos projektus, nes tik visų mūsų pastangomis jau šiandien galime pasidžiaugti apčiuopiamais rezultatais“, – sako Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.
Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategijoje išskirtos pagrindinės valstybės sritys, tapsiančios Lietuvos komunikacijos pagrindu ateinantį dešimtmetį. Lietuva, prisistatydama užsienyje, išryškins savo pasiekimus ekonomikos, kultūros, valdymo ir talentų pritraukimo srityse. Išgrynintos ir keturios Lietuvos visuomenės vertybės: laisvė kurti, tobulėjimas, veržlumas ir ryšys su gamta. Valstybei svarbios sritys ir vertybės susietos į bendrą pozicionavimą „Open for Co-creation“ (Atviri kurti kartu), kurį vienijantis principas grindžiamas atvirumu, bendradarbiavimu ir veržlumu.
Užsienio žiniasklaidos ir socialinių tinklų monitoringo sistema, kuri vienija daugiau nei 10 šalies viešojo sektoriaus institucijų, suteikia galimybes stebėti Lietuvos įvaizdį ir jo pokytį tikslinėse užsienio šalyse, priimti duomenimis grįstus sprendimus įgyvendinant šalies pristatymo veiklas, vertinti šalies paminėjimus pagal skirtingas šalies įvaizdžio dimensijas: valdymą (užsienio ir vidaus politika), turizmą, eksportą, investicijas, kultūrą ir kt. Gautų duomenų pagrindu rengiamos analitinės apžvalgos ir teikiamos rekomendacijos šalies institucijoms dėl konkrečių šalies pristatymo veiklų tikslingumo, jų sklaidos tarptautinėje žiniasklaidoje.
Gegužės 6 d. pasirodžiusi žinia apie trijų Baltijos valstybių planuojamą kurti išskirtinį „kelionių burbulą“ ir proaktyvi Lietuvos komunikacija ypač patraukė pasaulio žiniasklaidos dėmesį – per mažiau nei 2 savaites visame pasaulyje pasirodė daugiau nei 1 000 publikacijų, kuriose Lietuva, Latvija ir Estija įvardytos kaip sektinas koronaviruso suvaldymo pavyzdys, o sudarytas šalių „kelionių burbulas“ įvertintas kaip įdomus sprendimas ieškant ekonomikos atgaivinimo būdų. Apie „kelionių burbulą“, paminėdamos Lietuvą, rašė beveik visos didžiosios pasaulinės naujienų agentūros (Reuters, AFP, AP) ir didžiausias auditorijas turintys naujienų portalai (Jungtinės Karalystės nacionalinis transliuotojas BBC, „The Guardian“, „The Telegraph“, Prancūzijos „France24“, JAV „CNN“, „New York Times“, „USA Today“, „Yahoo“, „Forbes“, Australijos „News.com.au“, Japonijos „The Japan Times“, Vokietijos DW, Austrijos „DerStandart“ ir kt.). Lietuvos įvaizdžio grupė suskaičiavo, kad pranešimai apie „kelionių burbulą“ galėjo pasiekti 5 mlrd. auditoriją.
Apdovanojimų finalininkų sąraše, be Vyriausybės kanceliarijos, yra dar 3 projektai iš Lietuvos: vienas Nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ ir du Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“.
Nugalėtojų paskelbimas ir apdovanojimų ceremonija įvyks lapkričio 11–12 d. Londone tarptautinės nuotolinės konferencijos metu.