2 rugpjūčio, 2024

Pagrindiniai skaitmeninės rinkodaros iššūkiai: konsultuoja reklamos guru

Skaitmeninė rinkodara, nors ir atveria daugybę galimybių, taip pat kelia nemažai iššūkių. Šiuolaikiniai rinkodaros specialistai susiduria su nuolat kintančia aplinka, didele konkurencija ir daugybe kitų veiksnių, kurie gali apsunkinti jų darbą.

Visgi, gera komanda visada tikslingai siekia tikslo ir dažniausiai nebijo trukdžių, kurie gali apsunkinti gerus rezultatus. Žinoma, kad kai kurios situacijos gali būti labai sudėtingos, ypač, kai atliekama SEO optimizacija, kurios procesas yra labai dinamiškas. Tačiau nėra situacijos, kuriai nebūtų galima rasti ir pačios tinkamiausios išeities.

Plačiau apie tai pasakoja marketingo specialistas Justas, kuris teigia, kad reklamoje nieko nėra neįmanomo.

Nuolatiniai pokyčiai

Pirmiausia bet kokią reklamą veikia nuolatiniai pokyčiai. Tačiau būtent skaitmeninei įtaką jie daro kur kas labiau nei tradicinei.  „Socialinių tinklų ir paieškos sistemų algoritmai nuolat keičiasi, todėl tai, kas šiandien veikia – rytoj gali būti nebe taip efektyvu. Rinkodaros specialistai turi nuolat sekti naujausias technologijas ir įrankius, kad išliktų konkurencingi“, – nurodo Justas. Vartotojų įpročiai internete keičiasi labai greitai, todėl reikia nuolat prisitaikyti prie naujų tendencijų.

Konkurencija – auga ir augs

Skaitmeninėje erdvėje konkurencija yra labai didelė, todėl sunku išsiskirti iš minios. Šiais laikais daugelis žmonių nori prekiauti internetu, kadangi tai gali atrodyti labai paprasta. Deja, dažniausiai iššūkių kur kas daugiau, kadangi konkurencija yra labai didelė, o kūrybingi verslininkai dažniausiai randa būdų – kaip patraukti klientą į savo pusę.  Dėl didelės konkurencijos, kainos už reklamą dažnai kyla.

Matavimai ir analizė

Surenkama daug duomenų, tačiau ne visada lengva juos interpretuoti ir panaudoti priimant sprendimus. Yra daugybė skirtingų įrankių, todėl gali būti sunku pasirinkti tinkamiausius. Vėlgi, jie taip pat kainuoja, tad investicija į reklamą dažnai yra kur kas didesnė nei buvo planuota. Tai labiausiai gąsdina startuolius.

Privatumo klausimai

Vis griežtėjantys duomenų apsaugos įstatymai riboja rinkodaros specialistų galimybes rinkti ir naudoti vartotojų duomenis. „Vartotojai vis labiau nerimauja dėl savo privatumo, todėl sunku sukurti pasitikėjimo santykius. Taigi, verslai turi rasti būdus ne tik kaip užtikrinti privatumą, tačiau ir išmokti nuraminti klientus“, – nurodo Justas.

Mobilusis marketingas

Reikia kurti turinį, kuris būtų optimizuotas įvairiems įrenginiams (išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai). Mobiliojo marketingo specifika reikalauja kitokio požiūrio į turinio kūrimą ir skelbimų rodymą.

Turinio kūrimas

Vartotojai ieško unikalaus ir naudingo turinio, todėl jo kūrimas reikalauja daug laiko ir pastangų. „Norint išlaikyti vartotojų susidomėjimą reikia nuolat kurti naują turinį“,– teigia Justas.

Biudžeto ribojimai

Biudžeto ribojimai yra vienas dažniausių iššūkių, su kuriais susiduria tiek didelės, tiek mažos įmonės planuodamos savo reklamines kampanijas. Tačiau net ir turint ribotą biudžetą – galima pasiekti puikių rezultatų.

Prieš pradėdami bet kokią kampaniją – aiškiai apibrėžkite, ko norite pasiekti. Ar tai padidinti prekės ženklo žinomumą, generuoti daugiau pardavimų, ar pritraukti naujų klientų? Susikurkite prioritetų sąrašą ir sutelkite savo pastangas į tuos tikslus, kurie yra svarbiausi jūsų verslui. Analizuokite – kur jūsų tikslinė auditorija praleidžia daugiausiai laiko internete ir sutelkite savo pastangas į tas platformas. Palyginkite skirtingų platformų kainas ir pasirinkite tas, kurios siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį“, – svarbiausius biudžeto planavimo aspektus pateikia Justas.

Užtikrinkite, kad jūsų skelbimai būtų aktualūs jūsų tikslinei auditorijai. Išskirtiniai ir įdomūs skelbimai gali pritraukti daugiau dėmesio ir paspaudimų. Nėra paprasta sugalvoti kaip sudominti naršytojus, tačiau radus tinkamą įrankį – galėsite ženkliai padidinti savo pardavimus. Nuolat testuokite skirtingus skelbimus, kad nustatytumėte, kurie yra efektyviausi.

 


18 balandžio, 2025

„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai […]

15 balandžio, 2025

Startuolis – tai ne tik naujas verslas, bet ir nauja idėja, drąsūs sprendimai bei inovatyvus požiūris į rinką. Būtent todėl […]

8 balandžio, 2025

Balandžio 8 d. Ignalinos rajono savivaldybėje vyko Verslo forumas, kurį organizavo Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Rūmų generalinis direktorius […]

Kiek galite sutaupyti įsirengę saulės elektrinę su APVA parama / pexels.com nuotr.
7 balandžio, 2025

Įsirengti saulės elektrinę su APVA (Aplinkos projektų valdymo agentūros) parama – tai ne tik puiki galimybė sumažinti elektros sąskaitas, bet […]

5 balandžio, 2025

Pirmasis šių metų ketvirtis pažymėtas išaugusiu įvykusių viešųjų Turto banko aukcionų skaičiumi, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Per […]

3 balandžio, 2025

Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ tapo pirmąją aviakompanija Europoje, per metus skraidinusia 200 mln. keleivių. Per finansinius metus, kurie baigėsi […]

31 kovo, 2025

Kasmet technologijų entuziastai laukia naujausių išmaniųjų telefonų modelių, o Apple iPhone serija išlieka viena populiariausių pasirinkimų rinkoje. Vienas naujausių modelių […]

31 kovo, 2025

Geros naujienos šiauliečiams. „Kavos Draugas“ plečiasi ir atidaro jau šeštąją fizinę parduotuvę Lietuvoje – šįkart Šiauliuose. Nuo šiol bus dar […]

27 kovo, 2025

Lietuvos oro uostai (LTOU) praneša, kad oficialiai baigtas Kauno oro uosto šiaurinio perono plėtros projektas, kuris pradėtas 2023 metų pabaigoje. […]

26 kovo, 2025

Vyriausybei pritarus, keturi ministrai pasirašė susitarimą su bendrove „ORLEN Lietuva“. Susitarimas numato Lietuvos įsipareigojimų investiciniam projektui vykdymą, kurių praėjusi Vyriausybė […]

26 kovo, 2025

Pirmoji tokia krovimo stotelė bus pastatyta Varėnoje, kurią, pagal su „LTG Infra” pasirašytą sutartį, suprojektuos ir įrengs UAB „Fima”. Tai […]

25 kovo, 2025

2025 metai žada reikšmingus pokyčius rinkodaros pasaulyje, kuriuos lemia spartus technologijų vystymasis, vartotojų elgsenos transformacija ir stiprėjantis dėmesys tvarumui. Šiame […]

25 kovo, 2025

Ką pirmiausia įsivaizduojate išgirdę žodį „sandėliukas“? Galbūt močiutės uogienių prikrautas lentynas, senas padangas, dėžes su žaislais ar laikraščiais ir specifinį […]

25 kovo, 2025

Spartūs technologiniai pokyčiai ir negailestinga globali konkurencija kelia didelių iššūkių Europos Sąjungos automobilių pramonei. Todėl kovo pradžioje Europos Komisija pristatė […]

24 kovo, 2025

Kovo 21 d. Lietuvos miško ir žemės savininkų asociacijos Ignalinos skyriaus iniciatyva Ignalinos rajono savivaldybės konferencijų salėje surengta Aukštaitijos miško […]

21 kovo, 2025

Taigi, koks turi būti interneto greitis? Lietuvos interneto greitis yra vienas greičiausių pasaulyje, ypač kai kalbama apie šviesolaidinį internetą. Štai […]

20 kovo, 2025

Žuvininkystės tarnyba prie Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos, tęsdama europinių ungurių išteklių atkūrimo Lietuvoje darbus, šiemet sėkmingai įsigijo 610 kg […]

20 kovo, 2025

„Via Lietuva“ pradėjo šių metų pradžioje Seimo priimto Kelių įstatymo pakeitimo vykdymą. Pakeitimuose numatyta, kad valstybinės reikšmės rajoniniai keliai, einantys […]

20 kovo, 2025

Klaipėdos r., Ginduliuose, Malūno g. 1, duris atvėrė naujas greitojo maisto restoranas, sujungiantis du Lietuvoje puikiai žinomus ženklus – „Express […]

17 kovo, 2025

Jau visai netrukus, kovo 19 d., Klaipėdos r., Ginduliuose, Malūno g. 1, duris atvers naujas greitojo maisto restoranas, sujungiantis du […]

Regionų naujienos