2 rugpjūčio, 2024

Pagrindiniai skaitmeninės rinkodaros iššūkiai: konsultuoja reklamos guru

Skaitmeninė rinkodara, nors ir atveria daugybę galimybių, taip pat kelia nemažai iššūkių. Šiuolaikiniai rinkodaros specialistai susiduria su nuolat kintančia aplinka, didele konkurencija ir daugybe kitų veiksnių, kurie gali apsunkinti jų darbą.

Visgi, gera komanda visada tikslingai siekia tikslo ir dažniausiai nebijo trukdžių, kurie gali apsunkinti gerus rezultatus. Žinoma, kad kai kurios situacijos gali būti labai sudėtingos, ypač, kai atliekama SEO optimizacija, kurios procesas yra labai dinamiškas. Tačiau nėra situacijos, kuriai nebūtų galima rasti ir pačios tinkamiausios išeities.

Plačiau apie tai pasakoja marketingo specialistas Justas, kuris teigia, kad reklamoje nieko nėra neįmanomo.

Nuolatiniai pokyčiai

Pirmiausia bet kokią reklamą veikia nuolatiniai pokyčiai. Tačiau būtent skaitmeninei įtaką jie daro kur kas labiau nei tradicinei.  „Socialinių tinklų ir paieškos sistemų algoritmai nuolat keičiasi, todėl tai, kas šiandien veikia – rytoj gali būti nebe taip efektyvu. Rinkodaros specialistai turi nuolat sekti naujausias technologijas ir įrankius, kad išliktų konkurencingi“, – nurodo Justas. Vartotojų įpročiai internete keičiasi labai greitai, todėl reikia nuolat prisitaikyti prie naujų tendencijų.

Konkurencija – auga ir augs

Skaitmeninėje erdvėje konkurencija yra labai didelė, todėl sunku išsiskirti iš minios. Šiais laikais daugelis žmonių nori prekiauti internetu, kadangi tai gali atrodyti labai paprasta. Deja, dažniausiai iššūkių kur kas daugiau, kadangi konkurencija yra labai didelė, o kūrybingi verslininkai dažniausiai randa būdų – kaip patraukti klientą į savo pusę.  Dėl didelės konkurencijos, kainos už reklamą dažnai kyla.

Matavimai ir analizė

Surenkama daug duomenų, tačiau ne visada lengva juos interpretuoti ir panaudoti priimant sprendimus. Yra daugybė skirtingų įrankių, todėl gali būti sunku pasirinkti tinkamiausius. Vėlgi, jie taip pat kainuoja, tad investicija į reklamą dažnai yra kur kas didesnė nei buvo planuota. Tai labiausiai gąsdina startuolius.

Privatumo klausimai

Vis griežtėjantys duomenų apsaugos įstatymai riboja rinkodaros specialistų galimybes rinkti ir naudoti vartotojų duomenis. „Vartotojai vis labiau nerimauja dėl savo privatumo, todėl sunku sukurti pasitikėjimo santykius. Taigi, verslai turi rasti būdus ne tik kaip užtikrinti privatumą, tačiau ir išmokti nuraminti klientus“, – nurodo Justas.

Mobilusis marketingas

Reikia kurti turinį, kuris būtų optimizuotas įvairiems įrenginiams (išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai). Mobiliojo marketingo specifika reikalauja kitokio požiūrio į turinio kūrimą ir skelbimų rodymą.

Turinio kūrimas

Vartotojai ieško unikalaus ir naudingo turinio, todėl jo kūrimas reikalauja daug laiko ir pastangų. „Norint išlaikyti vartotojų susidomėjimą reikia nuolat kurti naują turinį“,– teigia Justas.

Biudžeto ribojimai

Biudžeto ribojimai yra vienas dažniausių iššūkių, su kuriais susiduria tiek didelės, tiek mažos įmonės planuodamos savo reklamines kampanijas. Tačiau net ir turint ribotą biudžetą – galima pasiekti puikių rezultatų.

Prieš pradėdami bet kokią kampaniją – aiškiai apibrėžkite, ko norite pasiekti. Ar tai padidinti prekės ženklo žinomumą, generuoti daugiau pardavimų, ar pritraukti naujų klientų? Susikurkite prioritetų sąrašą ir sutelkite savo pastangas į tuos tikslus, kurie yra svarbiausi jūsų verslui. Analizuokite – kur jūsų tikslinė auditorija praleidžia daugiausiai laiko internete ir sutelkite savo pastangas į tas platformas. Palyginkite skirtingų platformų kainas ir pasirinkite tas, kurios siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį“, – svarbiausius biudžeto planavimo aspektus pateikia Justas.

Užtikrinkite, kad jūsų skelbimai būtų aktualūs jūsų tikslinei auditorijai. Išskirtiniai ir įdomūs skelbimai gali pritraukti daugiau dėmesio ir paspaudimų. Nėra paprasta sugalvoti kaip sudominti naršytojus, tačiau radus tinkamą įrankį – galėsite ženkliai padidinti savo pardavimus. Nuolat testuokite skirtingus skelbimus, kad nustatytumėte, kurie yra efektyviausi.

 


9 kovo, 2025

Automobilių padangos yra vienas svarbiausių transporto priemonės elementų, užtikrinančių saugumą ir komfortą kelionės metu. Šiandien vis daugiau vairuotojų renkasi padangas […]

7 kovo, 2025

Penktadienį Vilniuje prasideda pavasario pradžią simbolizuojanti, tris dienas truksianti Kaziuko mugė. Kaip skelbia mugės organizatoriai, šių metų mugės tema – […]

7 kovo, 2025

Per pastaruosius trejus metus Birštone augantis turistų srautas ir nuosekliai plėtojama apgyvendinimo, sveikatinimo bei kita turizmo infrastruktūra atnešė džiugių permainų […]

6 kovo, 2025

Europos centrinis bankas (ECB) ketvirtadienį dar kartą sumažino palūkanų normas, kad paskatintų sunkumų kamuojamą euro zoną, tačiau leido suprasti, kad […]

EPA-ELTA nuotr.
6 kovo, 2025

1990-ųjų pradžioje buvau jaunas Tarptautinio valiutos fondo (TVF) ekonomistas pagrindiniame politikos formavimo departamente. Tuo metu vykdavau į TVF misijas Bulgarijoje, […]

2 kovo, 2025

Vizitinė kortelė – tai daugiau nei tik kontaktinė informacija ant popieriaus. Ji yra pirmasis įspūdis apie jus ir jūsų verslą, […]

28 vasario, 2025

 Gyventojams, dėl pernai vasarą kilusios elektros neturėjusiems ilgiau nei 72 valandas, tinklus prižiūrintis „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) jau išmokėjo beveik […]

26 vasario, 2025

Pirmąjį metų mėnesį bendras krovos kiekis Klaipėdos uoste, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 5 proc. Anot uosto, daugiausia […]

25 vasario, 2025

Darbo užmokesčio atotrūkis tarp vyrų ir moterų Lietuvoje 2024 m. siekė 13 proc., teigia „Sodros“ Statistikos, analizės ir prognozės skyriaus […]

25 vasario, 2025

Internetinių svetainių kūrimo platforma „Wix“ Lietuvoje Vilniuje steigia naują dizaino centrą „Vilnius Design Studio“.  Kaip rašoma pranešime, naujasis Vilniaus dizaino […]

25 vasario, 2025

Renkantis tinkamas padangas automobiliui, svarbu atsižvelgti ne tik į jų dydį ir sezoniškumą, bet ir į gamintoją. Skirtingi gamintojai siūlo […]

24 vasario, 2025

Lietuvai ir kitoms Baltijos šalims kiek daugiau nei prieš dvi savaites prisijungus prie Vakarų tinklų, Vilkaviškio rajone pirmadienį pradėtos demontuoti […]

Leonardas Marcinkevičius
21 vasario, 2025

Pirmajame Vyriausybės inicijuotos Maisto tarybos posėdyje be procedūrinių diskusijų, suskubta analizuoti maisto tiekimo grandinę. Prieš užsiimant kaštų ar konkrečių prekių […]

21 vasario, 2025

Penktadienį, prieš pirmąjį naujai sukurtos Maisto tarybos posėdį, jai vadovaujantis žemės ūkio ministras Ignas Hofmanas teigia, kad siekiant rasti greito […]

Kurtuvėnų žirgynas. 2023 m. L. Bimbirienės nuotr.
20 vasario, 2025

Žemės ūkio ministerijai (ŽŪM) ketvirtadienį pranešus, kad atsistatydina abu jos deleguoti „Lietuvos žirgyno“ valdybos nariai, šios pirmininkas Juozas Rimkevičius Eltai […]

20 vasario, 2025

Pagrindinėje šalies automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda trečiadienį atidarytas pirmasis elektromobilių įkrovimo parkas Raseinių rajone, pranešė savivaldybė. Naujajame įkrovimo parke vienu metu galės […]

19 vasario, 2025

Vyriausybė nusprendė steigti specialią komisiją biurokratijai verslo sektoriuje mažinti. Tai numatyta Vyriausybės trečiadienį priimtame nutarime. Naujoji Perteklinių reikalavimų verslui šalinimo […]

19 vasario, 2025

2025-01-24 UAB „Lerenta“ ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra (toliau – APVA) pasirašė finansavimo sutartį dėl tikslinės […]

19 vasario, 2025

Elektronikos atliekų tvarkymo įmonė „Supportive Electronic Service“ šiemet planuoja statyti naują gamyklą Širvintų rajone, praneša „Verslo žinios“.  Gamybiniai pastatai bus […]

Panevėžio centras
19 vasario, 2025

Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIMIN) šiemet savivaldybių infrastruktūros projektams paskirstys daugiau kaip 16,27 mln. eurų. „Regionų stiprinimas – tai vienas […]

Regionų naujienos