2 rugpjūčio, 2024

Pagrindiniai skaitmeninės rinkodaros iššūkiai: konsultuoja reklamos guru

Skaitmeninė rinkodara, nors ir atveria daugybę galimybių, taip pat kelia nemažai iššūkių. Šiuolaikiniai rinkodaros specialistai susiduria su nuolat kintančia aplinka, didele konkurencija ir daugybe kitų veiksnių, kurie gali apsunkinti jų darbą.

Visgi, gera komanda visada tikslingai siekia tikslo ir dažniausiai nebijo trukdžių, kurie gali apsunkinti gerus rezultatus. Žinoma, kad kai kurios situacijos gali būti labai sudėtingos, ypač, kai atliekama SEO optimizacija, kurios procesas yra labai dinamiškas. Tačiau nėra situacijos, kuriai nebūtų galima rasti ir pačios tinkamiausios išeities.

Plačiau apie tai pasakoja marketingo specialistas Justas, kuris teigia, kad reklamoje nieko nėra neįmanomo.

Nuolatiniai pokyčiai

Pirmiausia bet kokią reklamą veikia nuolatiniai pokyčiai. Tačiau būtent skaitmeninei įtaką jie daro kur kas labiau nei tradicinei.  „Socialinių tinklų ir paieškos sistemų algoritmai nuolat keičiasi, todėl tai, kas šiandien veikia – rytoj gali būti nebe taip efektyvu. Rinkodaros specialistai turi nuolat sekti naujausias technologijas ir įrankius, kad išliktų konkurencingi“, – nurodo Justas. Vartotojų įpročiai internete keičiasi labai greitai, todėl reikia nuolat prisitaikyti prie naujų tendencijų.

Konkurencija – auga ir augs

Skaitmeninėje erdvėje konkurencija yra labai didelė, todėl sunku išsiskirti iš minios. Šiais laikais daugelis žmonių nori prekiauti internetu, kadangi tai gali atrodyti labai paprasta. Deja, dažniausiai iššūkių kur kas daugiau, kadangi konkurencija yra labai didelė, o kūrybingi verslininkai dažniausiai randa būdų – kaip patraukti klientą į savo pusę.  Dėl didelės konkurencijos, kainos už reklamą dažnai kyla.

Matavimai ir analizė

Surenkama daug duomenų, tačiau ne visada lengva juos interpretuoti ir panaudoti priimant sprendimus. Yra daugybė skirtingų įrankių, todėl gali būti sunku pasirinkti tinkamiausius. Vėlgi, jie taip pat kainuoja, tad investicija į reklamą dažnai yra kur kas didesnė nei buvo planuota. Tai labiausiai gąsdina startuolius.

Privatumo klausimai

Vis griežtėjantys duomenų apsaugos įstatymai riboja rinkodaros specialistų galimybes rinkti ir naudoti vartotojų duomenis. „Vartotojai vis labiau nerimauja dėl savo privatumo, todėl sunku sukurti pasitikėjimo santykius. Taigi, verslai turi rasti būdus ne tik kaip užtikrinti privatumą, tačiau ir išmokti nuraminti klientus“, – nurodo Justas.

Mobilusis marketingas

Reikia kurti turinį, kuris būtų optimizuotas įvairiems įrenginiams (išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai). Mobiliojo marketingo specifika reikalauja kitokio požiūrio į turinio kūrimą ir skelbimų rodymą.

Turinio kūrimas

Vartotojai ieško unikalaus ir naudingo turinio, todėl jo kūrimas reikalauja daug laiko ir pastangų. „Norint išlaikyti vartotojų susidomėjimą reikia nuolat kurti naują turinį“,– teigia Justas.

Biudžeto ribojimai

Biudžeto ribojimai yra vienas dažniausių iššūkių, su kuriais susiduria tiek didelės, tiek mažos įmonės planuodamos savo reklamines kampanijas. Tačiau net ir turint ribotą biudžetą – galima pasiekti puikių rezultatų.

Prieš pradėdami bet kokią kampaniją – aiškiai apibrėžkite, ko norite pasiekti. Ar tai padidinti prekės ženklo žinomumą, generuoti daugiau pardavimų, ar pritraukti naujų klientų? Susikurkite prioritetų sąrašą ir sutelkite savo pastangas į tuos tikslus, kurie yra svarbiausi jūsų verslui. Analizuokite – kur jūsų tikslinė auditorija praleidžia daugiausiai laiko internete ir sutelkite savo pastangas į tas platformas. Palyginkite skirtingų platformų kainas ir pasirinkite tas, kurios siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį“, – svarbiausius biudžeto planavimo aspektus pateikia Justas.

Užtikrinkite, kad jūsų skelbimai būtų aktualūs jūsų tikslinei auditorijai. Išskirtiniai ir įdomūs skelbimai gali pritraukti daugiau dėmesio ir paspaudimų. Nėra paprasta sugalvoti kaip sudominti naršytojus, tačiau radus tinkamą įrankį – galėsite ženkliai padidinti savo pardavimus. Nuolat testuokite skirtingus skelbimus, kad nustatytumėte, kurie yra efektyviausi.

 


20 gruodžio, 2024

Darbuotojų perdegimas yra vienas aktualiausių šių dienų iššūkių. Ilgos darbo valandos, nepakankamas poilsis ir prasta užduočių valdymo sistema dažnai sukelia […]

19 gruodžio, 2024

Finansų ekspertė Jekaterina Govina tikina, kad SEB grupės sprendimas konsoliduoti įmones Baltijos šalyse ir jungtinę būstinę steigti Estijoje yra suprantamas, […]

19 gruodžio, 2024

Elektra varomi varikliai yra nepakeičiama šiuolaikinės technologijų pramonės dalis, naudojami įvairiose srityse – nuo transporto iki gamybos ir buitinių prietaisų. […]

19 gruodžio, 2024

Valstybės duomenų agentūra (VDA), remdamasi išankstine metine informacija, įvertino 2023 m. regioninį bendrąjį vidaus produktą (BVP). Palyginti su 2022 m., […]

18 gruodžio, 2024

Lenkijos paukščių ūkyje trečiadienį užfiksuotas 24-asis Niukaslio ligos protrūkis. Tuo metu Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) specialistai ragina Lietuvos […]

18 gruodžio, 2024

Investicijos visada siejamos su noru gauti naudą ateityje – ar tai būtų finansinis pelnas, ar ilgalaikė nauda jūsų gyvenimo kokybei. […]

18 gruodžio, 2024

SEB grupė konsoliduoja savo veiklą Baltijos šalyse ir sujungia tris regione veikiančius bankus į vieną juridinį asmenį. Kaip skelbiama banko […]

18 gruodžio, 2024

Jūriniai konteineriai vis dažnesnis pasirinkimas verslui ir individualiems vartotojams, ieškantiems ekonomiškų ir lanksčių sprendimų sandėliavimo poreikiams. Jų universalumas, tvirtumas ir […]

16 gruodžio, 2024

Saulės energija tampa vis svarbesniu atsinaujinančios energijos šaltiniu, tačiau jos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, paros laiko, metų sezono […]

16 gruodžio, 2024

Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) įpareigojo tris pagrindinius nepriklausomus elektros energijos tiekėjus buitiniams vartotojams ir smulkiausioms įmonėms grąžinti 8,3 mln. […]

16 gruodžio, 2024

Kai turimi finansiniai įsipareigojimai pradeda trukdyti siekti didesnių tikslų, refinansavimas tampa viena iš efektyviausių priemonių, leidžiančių ne tik pagerinti paskolos […]

16 gruodžio, 2024

Verslininkas Gediminas Žiemelis žada, kad jo valdoma Airijoje registruota aviacijos verslo grupė „Avia Solutions Group“ (ASG) šiemet tikisi pasiekti 3 […]

16 gruodžio, 2024

Inovacijoms, technologijoms ar kvalifikuotų specialistų poreikiui imlūs sektoriai keičia mokymo programas. Kaip rodo Užimtumo tarnybos stebėsena, šiemet sparčiau daugėja klientų, […]

15 gruodžio, 2024

Bankrutuojanti Alytaus siuvykla „Ager axis“ planuoja atleisti visus 20 įmonės darbuotojų, informuoja Užimtumo tarnyba (UŽT). Anot tarnybos, visi atleidžiami darbuotojai […]

14 gruodžio, 2024

Į Lietuvą svarstantiems grįžti emigrantams mieliau renkantis gyventi regionuose, Užimtumo tarnyba (UT) sukūrė interaktyvų Lietuvos regionų žemėlapį, kuriame pateikiama daugiau […]

13 gruodžio, 2024

Debesų technologijos jau tapo neatsiejama daugelio šiuolaikinių įmonių kasdienybės dalimi. Tai taip pat galioja buhalterijos sferai, kur automatizuoti sprendimai ir […]

Elena Leontjeva
13 gruodžio, 2024

Penktadienį naujoji Vyriausybė pristatė atnaujintą 2025 m. valstybės biudžeto projektą. Pagrindinis pakeitimas – numatyta galimybė gynybai skolintis 800 mln. eurų […]

13 gruodžio, 2024

Kaip ir buvo nusprendęs pirmosios instancijos teismas, mirusio vieno turtingiausių Lietuvos verslininkų, UAB „Marijampolės pieno konservai“ savininko Raimondo Karpavičiaus palikimas […]

13 gruodžio, 2024

Vyriausybė penktadienį ryte pritarė patikslintam 2025 m. valstybės biudžeto projektui. Ministrų kabinetas šalies pajamų ir išlaidų planą atnaujino atsižvelgęs į […]

12 gruodžio, 2024

Visagine įsikūrusi vokiško kapitalo siuvimo bendrovė „Visatex“ atleidžia visus 320 darbuotojų, praneša Užimtumo tarnyba. „Įspėta 320 darbuotojų, iš jų – daugiausiai […]