Palangos miesto vadovai ėmėsi oro uosto keleivių aviacinio saugumo patikros
Palangos miesto vadovai – meras Šarūnas Vaitkus, vicemeras Saulius Simė bei Savivaldybės administracijos direktorė Akvilė Kilijonienė – Kliento dieną nustebino Palangos oro uosto keleivius, ėmęsi darbo aviacijos saugumo keleivių tikrinimo pirmojoje pozicijoje.
Miesto vadovai aviacijos saugumo patikros poste tikrino išvykstančiųjų įlaipinimo talonus bei daiktus.
„Mere, ką Jūs čia veikiate?“, – tokia buvo keleivių, susirengusių vykti į Kopenhagą, reakcija, aviacijos saugumo patikros poste išvydus kurorto vadovą Š. Vaitkų. Nuostabą, pamačius specialiais marškinėliais apsirengusius naujuosius Palangos oro uosto „darbuotojus“ buvo galima pastebėti daugelio išvykstančiųjų veiduose.
Nepamiršti Klientų dieną buvo ir atvykusieji į Palangą – iš Kopenhagos atskridusio orlaivio keleivius su pintinėlėmis, pilnomis saldainių, pasitiko kurorto mero pavaduotojas S. Simė. Atvykusiesiems į kurorte išdalinta maždaug 8 kilogramai šokoladinių gardėsių. Malonios smulkmenos visų laukė ir oro uosto kavinėje – čia visi klientai vaišinti kava.
Pasak Palangos oro uosto Operatyvinio valdymo grupės vadovės Jelenos Bartkienės, mintis netradiciškai paminėti Klientų dieną yra valstybės įmonės Lietuvos oro uostai iniciatyva. Pakviesti šią dieną oro uoste padirbėti būtent Palangos miesto vadovus nutarta, siekiant keleiviams suteikti kuo daugiau netikėtumo ir malonių įspūdžių. „Nusprendėme, jog išvykstantiesiems bus malonus siurprizas, jei juos prieš skrydį aptarnaus pats miesto meras“, – sakė J. Bartkienė.
Miesto vadovų darbą ne tik keleiviai, bet ir Palangos oro uosto atstovai įvertino gerai. „Tiek meras, tiek vicemeras, tiek Savivaldybės administracijos direktorė su naujosiomis pareigomis susitvarkė tiesiog puikiai“, – šypsojosi J. Bartkienė.
Baigęs „darbą“ Palangos meras Š. Vaitkus teigė, jog netradicinis Klientų dienos paminėjimas tapo žaisminga atrakcija ne tik Palangos oro uosto keleiviams, bet ir kurorto vadovams. „Klientų aptarnavimas, saugumo klausimai – įdomus, bet nelengvas darbas. Atkreipiau dėmesį, kad keleiviai, einantys į patikrą, būna kiek susikaustę. Tiesa, buvo ir šypsenų, ir klausimų „Mere, ką Jūs čia veikiate“, „Mere, kodėl čia dirbate“, – paprašytas pasidalinti įspūdžiais kalbėjo Š. Vaitkus.
Klientų diena – ne vienintelė atrakcija, kurią Palangos oro uosto darbuotojai pasiūlė savo keleiviams. „Esame nedidelis oro uostas, visos procedūros čia vyksta labai greitai, tad prieš kelionę ar ką tik nusileidusiems Palangoje norime pasiūlyti ir daugiau malonių, nuotaiką pakeliančių siurprizų. Artimiausias iš jų – velykinis. Planuojame balandžio 3 d. keleivius pasitikti su velykiniais personažais bei taip pasveikinti juos artėjančių švenčių proga. Šią dieną oro uoste planuojame eksponuoti ir garsųjį 2 metrų aukščio, 1,4 metro skersmens Palangos gintarinį margutį“, – kalbėjo J. Bartkienė.
Pasak Palangos mero Š. Vaitkaus, netikėtos atrakcijos, Palangos oro uoste rengiamos klientams, pakelia keleivių nuotaiką, o tai yra labai svarbu. „Puiku, kad Palanga atvykstantiems bei išvykstantiems asocijuojasi su gera nuotaika“, – kalbėjo Š. Vaitkus.