Palygino populiariausius maisto programėlės vasaros užsakymus pagrindiniuose Baltijos kurortuose: nustebino Palangos favoritas
Pajūrio kurortai vasarą tampa karščiausiais poilsiautojų traukos centrais, kuriuose norisi mėgautis ne tik įvairiausiomis pramogomis, bet ir maistu. Tačiau jo laukti ilgose eilėse prie kavinių ar kitų prekybos vietų dabar net nereikia. Maistą šiandien patogiai ir greitai iš vietinių restoranų ar parduotuvių į norimą vietą jau galima užsisakyti mobiliosiomis programėlėmis. Todėl technologijų bendrovė „Wolt“ palygino, kaip atrodo jos populiariausių užsakymų krepšelis trijuose pagrindiniuose Baltijos jūros pakrantės kurortuose – Palangoje, Latvijos Jūrmaloje ir Estijos vasaros sostinėje Pernu.
„Karščiausias metų sezonas į vasaros rezidencijomis vadinamus Baltijos šalių kurortus privilioja minias poilsiautojų. Todėl įprasta, jog juose šalia kavinių, restoranų ir parduotuvių neretai nutįsta eilės, kuriuose tenka laukti norint pavalgyti ar nusipirkti maisto. Tačiau to daryti šiandien nebereikia – mėgstamiausius patiekalus ir produktus į bet kurią pajūrio kurortų vietą greitai bei patogiau jau pristato mūsų kurjeriai. Šią vasarą pradėjome teikti pristatymo paslaugas Palangoje, veikiame ir kituose Baltijos šalių kurortuose – Jūrmaloje Latvijoje, Pernu mieste Estijoje. Todėl nutarėme palyginti, ką labiausiai šiose vietose žmonės mėgsta užsisakyti iš vietinių restoranų ir parduotuvių“, – sako Mantas Lomsargis, „Wolt“ laikinasis generalinis vadovas Baltijos šalyse.
Jo teigimu, populiariausių užsakymų krepšelį bendrovė stebėjo šių metų birželį. Išanalizavus duomenis paaiškėjo, jog Palangoje vėlyvuoju paros laiku nuo 19 val. iki 22 val. dažniausiai užsakomas produktas iš parduotuvių yra bananai. Toliau vartotojų krepšelyje rikiuojasi ledai, vanduo, alus, sumuštiniai ir jau paruoštas vartoti maistas. Tuo metu Palangos restoranų užsakymų penketuką sudaro kiaulienos BBQ šonkauliukai, plėšytos kiaulienos mėsainis, skrudintos vištienos rinkinys, „Chorizo“ pica ir kitų rūšių picos.
Savo ruožtu Jūrmaloje iš vietinių parduotuvių birželį tokiu pačiu paros laiku dažniausiai buvo užsakomi ledai. Antroji populiariausia Latvijos kurorte šiuo laikotarpiu užsakyta prekė – gėlės, tuomet – jau paruoštas valgyti maistas, limonadas, mėsa, bulvių traškučiai ir alkoholis – kokteiliai, vynas, šampanas, alus. Kalbant apie užsakymų iš Jūrmalos restoranų favoritus, aiškus lyderis – „Margaritos“ pica. Po jos žengia BBQ pica, vištienos kebabas ir kebabas dėžėje, tortilija su vištiena bei mėsainis su sūriu.
Panašus užsakymų krepšelis stebėtas ir Estijos kurorte Pernu. Čia vėlyvuoju paros laiku nuo 19 val. iki 22 val. „Wolt“ kurjeriai dažniausiai pas poilsiautojus skubėjo su pica, mėsainiais su sūriu ir kitų rūšių mėsainiais, skrudintomis bulvytėmis bei sušiais. O užsakymų iš vietinių parduotuvių TOP penketuką sudarė vanduo, limonadas, kava, bananai ir įvairūs užkandžiai bei bulvių traškučiai.
„Šie vėlyvieji naktiniai užsakymai yra tendencija, kuri per pastaruosius metus vis labiau populiarėja. Tai – puikiai supranta, nes gyvenimas pajūrio kurortuose verda kone visą parą. Todėl savo vartotojams paslaugas teikiame patogiai ir norimu laiku. Dėl to jau nuo liepos 18-osios Palangoje, matydami sparčiai augančius užsakymus šiame kurorte, pradedame siūlyti „Wolt+“ prenumeratą. Užsisakę šią paslaugą, mūsų klientai už vienkartinį mokestį galės gauti nemokamą maisto ir skirtingų prekių pristatymą iš vietinių restoranų bei parduotuvių. Tikimės, jog tokiu būdu vasaros poilsis prie Baltijos jūros taps išties nepakartojamu“, – pažymi M. Lomsargis.
Apie Wolt
„Wolt“ yra Helsinkyje įsikūrusi technologijų bendrovė, valdanti internetinę platformą, skirtą vartotojams, prekybininkams ir kurjeriams-partneriams. Ji sujungia, norinčius užsisakyti maisto ar kitų prekių, su tais, kurie nori jas parduoti, ar pristatyti. Tam „Wolt“ kuria ir vysto įvairias technologijas – nuo logistikos iki mažmeninės prekybos programinės įrangos ir finansinių sprendimų.
Įmonė valdo savo maisto prekių parduotuves „Wolt Market“. Šalia pagrindinių paslaugų „Wolt“ savo klientams siūlo ir „Wolt+“ (prenumeratos paslauga klientams), „Wolt at Work“ (maitinimo lengvatos ir pristatymas į biurą įmonėms), „Wolt Drive“ (greitas paskutinės mylios pristatymas prekybininkams) ir „Wolt Self-Delivery“ (paslauga prekybininkams partneriams, turintiems savo kurjerius). „Wolt“ savo veikla siekia gerinti gyvenimą miestuose, įgalinant ir auginant vietos bendruomenes.
Įmonė buvo įkurta 2014 m., o 2022 m. suvienijo jėgas su „DoorDash“. Šiuo metu „DoorDash“ vykdo veiklą 27 šalyse, iš kurių 23 šalyse veikia „Wolt“ prekės ženklas.